Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastin seksiä naisen kanssa, ja huh, miten ERILAISELTA

Vierailija
25.02.2006 |

voi toisen naisen pimppa tuntua omaan verrattuna! Siis sieltä sisältäkin, aivan erilainen kuin omani.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehistäkin erilaisilta, kun erot ovat noin suuret. Minulla on kokemusta useista naisista, ja joillakin on kyllä tajuttoman hyvän tuntuiset paikat.. verrattuna toisiin. Löysyyden ihan oikeasti tuntee ERITTÄIN selvästi.

t. nainen

Vierailija
2/41 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa aika härskiäkin flirttiä pidemmän ajan ja humalareissun seurauksena päätettiin viedä hommaa vähän pidemmälle. Vietiin, ja oli todella hyvä kokemus..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lesboseksi on epätyydyttävää, jouduitte kai käyuttämään dildoja tms?

Vierailija
4/41 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua. haluisin kokeilla mutta en kyllä tajua miten pääsisin.. en ikinä uskaltas millekään sokkotreffi juttuihin lähteä.

Vierailija
5/41 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän jutuista! iik!!!!

Vierailija
6/41 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
7/41 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokeiltu dildoa kylläkään.

Oli mukavan härski ja rohkea sängyssä tämä ystäväiseni.. ja laukesi todella helposti, oli mukava yllätys mullekin. Oon vähän ollut sekaisin kokemuksen jälkeen.. en varmaan ihan entiseni oo koskaan tämän kokemuksen jälkeen.

ap

Vierailija
8/41 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin muovista haisevaa dildoa. Mieti sitä.

Vierailija
9/41 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi mies antaa 2-5 orgasmia ja sitten vasta saa panna, että itsekin saa. Näi siis meillä.

Vierailija:

Vierailija
10/41 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jääneet äitinne lämpöä lapsena vailla te jotka kaipaatte toisen naisen syliä?

Vierailija
11/41 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta ja äidin syliä on tullut yllin kyllin - siksi osaan vastaanottaa rakkautta molemmilta sukupuolilta, IHMISELTÄ joka haluaa minua ja jota minä haluan. Molemmissa sukupuolissa on eroottisia piirteitä, ja joissakin ihmisissä on erotiikkaa enemmän kuin toisissa. Tiedän monta upeaa naista, jotka saavat haluni heräämään monin verroin helpommin kuin jokin oksettava mies.

t. eräs bi

Vierailija
12/41 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri..mieli tekee...mutta kaiken pitää osua kohdalleen. Nuoleminen on kaiken a ja o,mutta kyllä mulla jotain pitää saada sisään.

kunpa olisin rohkea uskaltaisin treffata naista..

Vierailija
13/41 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin sinua hei - puhut itsesi aika pussiin:

osaan vastaanottaa rakkautta molemmilta sukupuolilta

ja toisaalta sanot:

naista, jotka saavat haluni heräämään monin verroin helpommin kuin jokin oksettava mies

Vierailija
14/41 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy mennä tosi huonosti että tyydyn johonkin ankeaan naistouhuun

Vierailija
15/41 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät myöskään herätä minussa kuin todella harvoin seksuaalisia tunteita ja silloinkin syyt liittyy enemmän vaikka korkeaan älykkyysosamäärään, kuin mihinkään fyysisiin ominaisuuksiin.

t.18

Vierailija
16/41 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy sanoa että kyllä nainen tietää miten naista käsitellään! Seksi naisen kanssa on mun mielestä jotenkin herkempää vaikkakin " rivompaa" . Ainakin näissä mun tapauksissani.

Osa näistä kokemuksista on mun lähimmän ystävättäreni kanssa. Humalassa pelleilystä sekin juttu lähti. Päädyttiin illan päätteeksi yhdessä punkkaan muutaman kerran. Myöhemmin on kumpikin myöntänyt että joskus kaipaa niitä meidän kahdenkeskeisiä hetkiä.

Nykyään mä olen naimisissa, ollut jo 8 vuotta mieheni kanssa enkä voisi häntä pettää, mutta yksinäni haaveilen joskus.

Hyviä kokemuksia olivat! =)

Vierailija
17/41 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten te voitte nuolla pimppiä??? Mä nuolen kulliakin vain just pesun jälkeen ja vain tasan sen verran, ettei mitään nesteitä ala pukata suuhun. En kyllä pystyis kenenkään naisen rintojakaan nuolemaan. Hyi olkoon, miten öklöttävä ajatuskin. Eli kaitpa sitä pesunkestäviä heteroja ollaan :-)

Vierailija
18/41 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs bi

Vierailija
19/41 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun hän on tyydyttynyt, tuikkaan kyrvän sisään ja aloitamme kunnon panon...

Vierailija
20/41 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toinen nainen osaa ottaa naisen tarpeet paremmin huomioon kuin mies! ..seksi on paljon kokonaisvaltaisempaa. Eikä todellakaan tarvitse käyttää mitään dildoa tyydyttääkseen naisen =)