Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän perheen bruttotulot ovat 6000 euroa ja minusta

Vierailija
25.02.2006 |

olemme keskituloisia, ehkä jopa vähän alle! Mihin meidän rahat oikein menee, kun emme ole mitään isoja hankintoja kyenneet ostamaan?!?

Ihmettelen vaan tuota yhtä yh:ta, jolla on rahaa käydä ulkomailla+ostella tavaroita.. pitäisköhän keskittää ruokaostokset lidliiin vai mihin me ne rahat hussataan?!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taan sitten vaikka kesämökki joskus. Asuntohankinnat on tehty aina aika kohtuullisella lainarahalla ja autoa emme vaihda kuin pakon edessä ja sitäkään emme osta uutena. Eiköhän ne lapset iän myötä ala kuluttamaankin enemmän, jos alkavat harrastaa jotain ja menevät opiskelemaan jne. jne.

Vierailija
22/27 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinhuoltajana tiedän, että tukia saan 36 euroa kuussa ja maksan esimerkiksi täyden hoitomaksun. Maksan myös täysin itse molemmat asuntoni, autoni ja ulkomaanmatkani ja en voi sanoa, että tiukkaa tekisi. Merkkivaatteissa kuljetaan, hyvää ruokaa syödään ja kaikkea on mitä ihminen voi toivoa. Tiedän kyllä tarkalleen mihin rahani käytän. Joka kuussa jää vielä säästöönkin rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

yksinhuoltajana tiedän, että tukia saan 36 euroa kuussa ja maksan esimerkiksi täyden hoitomaksun. Maksan myös täysin itse molemmat asuntoni, autoni ja ulkomaanmatkani ja en voi sanoa, että tiukkaa tekisi. Merkkivaatteissa kuljetaan, hyvää ruokaa syödään ja kaikkea on mitä ihminen voi toivoa. Tiedän kyllä tarkalleen mihin rahani käytän. Joka kuussa jää vielä säästöönkin rahaa.

Vierailija
24/27 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
25/27 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa tällä hetkellä lainkaan tuloja. Silti pankkitilillämme on kuukausittain palkkaanne suurempi summa hätävarana. Muut on erikseen. Velkaa ei ole autosta tai asunnoista. Jos valitat vakavissasi niin suhteellisuudentajua ja älyä, kiitos hei.

Vierailija
26/27 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa ettei yksinhuoltajien tulot ole suuria tukien takia. Ja vaikka olisikin: ollaanpa ylpeitä hienosta hyvinvointiyhteiskunnastamme. Taitaa siis olla aika mennä nukkumaan täällä, kun alkaa marina ärsyttää.

Vierailija
27/27 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan hiukan yli 2000 euroa kuussa netto. Perintöä tai mitään muutakaan rahaa en ole saanut suvustani vaan kaiken olen itse omalla työlläni ansainnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä