Meidän perheen bruttotulot ovat 6000 euroa ja minusta
olemme keskituloisia, ehkä jopa vähän alle! Mihin meidän rahat oikein menee, kun emme ole mitään isoja hankintoja kyenneet ostamaan?!?
Ihmettelen vaan tuota yhtä yh:ta, jolla on rahaa käydä ulkomailla+ostella tavaroita.. pitäisköhän keskittää ruokaostokset lidliiin vai mihin me ne rahat hussataan?!
Kommentit (27)
yksinhuoltajana tiedän, että tukia saan 36 euroa kuussa ja maksan esimerkiksi täyden hoitomaksun. Maksan myös täysin itse molemmat asuntoni, autoni ja ulkomaanmatkani ja en voi sanoa, että tiukkaa tekisi. Merkkivaatteissa kuljetaan, hyvää ruokaa syödään ja kaikkea on mitä ihminen voi toivoa. Tiedän kyllä tarkalleen mihin rahani käytän. Joka kuussa jää vielä säästöönkin rahaa.
Vierailija:
yksinhuoltajana tiedän, että tukia saan 36 euroa kuussa ja maksan esimerkiksi täyden hoitomaksun. Maksan myös täysin itse molemmat asuntoni, autoni ja ulkomaanmatkani ja en voi sanoa, että tiukkaa tekisi. Merkkivaatteissa kuljetaan, hyvää ruokaa syödään ja kaikkea on mitä ihminen voi toivoa. Tiedän kyllä tarkalleen mihin rahani käytän. Joka kuussa jää vielä säästöönkin rahaa.
Vierailija:
itseasiassa tällä hetkellä lainkaan tuloja. Silti pankkitilillämme on kuukausittain palkkaanne suurempi summa hätävarana. Muut on erikseen. Velkaa ei ole autosta tai asunnoista. Jos valitat vakavissasi niin suhteellisuudentajua ja älyä, kiitos hei.
Voin kertoa ettei yksinhuoltajien tulot ole suuria tukien takia. Ja vaikka olisikin: ollaanpa ylpeitä hienosta hyvinvointiyhteiskunnastamme. Taitaa siis olla aika mennä nukkumaan täällä, kun alkaa marina ärsyttää.
Tienaan hiukan yli 2000 euroa kuussa netto. Perintöä tai mitään muutakaan rahaa en ole saanut suvustani vaan kaiken olen itse omalla työlläni ansainnut.
taan sitten vaikka kesämökki joskus. Asuntohankinnat on tehty aina aika kohtuullisella lainarahalla ja autoa emme vaihda kuin pakon edessä ja sitäkään emme osta uutena. Eiköhän ne lapset iän myötä ala kuluttamaankin enemmän, jos alkavat harrastaa jotain ja menevät opiskelemaan jne. jne.