Vierailija

Kuinkahan moni pystyisi siihen. Vain välttämättömät asiat saisi käydä katsomassa netistä, esim. junien aikataulut, tapahtumien aikataulut jne. Mutta kaikki turha täyteroikkuminen pois.

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (7)

Vierailija

Hyvin pystyy, kun ei ole nettiä mökillä. Eikä siis älypuhelinta.

(ja ei lomaillessa/kotona/töissä netti käytössä lähes kaiken aikaa.)

Vierailija

Tarvittaessa varmaan pystyisinkin mutta en näe siihen mitään tarvetta. Mieluummin pyrin siihen että turha netissä pyöriminen ei kuluta työaikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ajattelin kokeilla netitöntä elämää edes osan kesälomasta, mutta sitten tajusin, ettei minulla olisi mitään kiinnostavaa tekemistä ilman vauva.fi:tä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ajattelin kokeilla netitöntä elämää edes osan kesälomasta, mutta sitten tajusin, ettei minulla olisi mitään kiinnostavaa tekemistä ilman vauva.fi:tä...

Hauska :)

(sulla ei taida olla lapsia)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni pystyisi siihen. Vain välttämättömät asiat saisi käydä katsomassa netistä, esim. junien aikataulut, tapahtumien aikataulut jne. Mutta kaikki turha täyteroikkuminen pois.

Miten niin "välttämättömät"? Luuletko, ettei esim. niitä juna-aikatauluja saa tietää mistään muualta kuin netistä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten niin "välttämättömät"? Luuletko, ettei esim. niitä juna-aikatauluja saa tietää mistään muualta kuin netistä?

Saa tietysti. Mutta netistä ne on helppo tarkistaa nopeasti, niin jää aikaa sitten muuhun. En tietenkän halua tehdä elämästä hankalempaa kuin se on, vaan karsia turhaa netin tai somen selailua.

Vierailija

Minulla on kesämökki, jonne menen aina viikoksi-kahdeksi kerrallaan. Ei siitä ole hirveän monta vuotta, kun olin aina sen ajan täysin netittömässä tilassa, kun ei ollut älypuhelinta eikä mitään liikkuvaa nettiliittymää. Enpä minä nettiä osannut sitten mökillä kaivatakaan, kun pidin huolen, että laskunmaksut sun muut oli ennen lähtöä hoidettu kuntoon. Yksi pieni ongelma siitä seurasi: saan sekä työni vuoksi että järjestötoimintaharrastukseni vuoksi hyvin runsaasti sähköpostia. Asiat eivät ole mitään akuutteja, eli sinänsä ei haittaa, vaikka niiden lukeminen viivästyykin. Mutta aina kotiin palatessa ärsytti se, että ensimmäinen päivä käytännössä meni niiden meilien kahlaamiseen. Sen vuoksi pidän mökillä nykyään älypuhelinta mukana, että saan lukea ne s-postit sitä mukaa, kun tulevat. Olen kuitenkin muutenkin hirveän huono käyttämään nettiä puhelimella, joten kun siellä mökillä ei ole muuta kuin se luuri, niin eipä siellä tule edelleenkään surffailtua.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.