Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten käytätte himalajan merisuolaa ja miten on auttanut?ostin eilen :)

Vierailija
14.06.2016 |

kiinnostaisi tietää auttaako esim.akneen?halvan hintansa takia päätin ostaa ja aika karkeehan se on kun yritin sillä kasvot kuoria.vähän erilainen kuin odotin :/ ostin siis sen emendo-merkkisen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho piti kirjottaa suolasaippua, sekotin vähän :D eihän se mitää merisuolaa ole.

ap

Vierailija
2/12 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin saman Lidlistä. Olen käyttänyt 3 päivää. Ei ole ainakaan vielä auttanut akneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käy dödönä kun hieroo kainaloihin ihan vaikka käsien kautta ettei naarmuta ihhoo.

Naamankuorintaan se on aika karu koska on tosiaan karhee.

Saippuan ohkinesta sitä voi käyttää koska suola desinfioi ja ja ruokaan se on minusta parasta,tietty jauhettuna sen hankin.

Vierailija
4/12 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kaikki ihan samaa suolaa. Epäpuhtauksien määrä vaan hiukan vaihtelee. Ihan sama millä suolalla hierot naamaasi. Suurin ero on illuusio ja lumevaikutus, jonka mainosmiehet onnistuvat sinulle uskottelemaan.

Vierailija
5/12 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös tuo emendon pala ollut nyt muutaman päivän taas käytössä tauon jälkeen, toiveena päästä epämääräsestä aknesta ja pintakuivuudesta eroon. Suolalla on puhdistava vaikutus ja se korjaa ihon kosteustasapainon. Lukemieni kokemusten perusteella se tehoaa yksilöllisesti mustapäihin ja muihin epäpuhtauksiin, mutta ei takuulla kyllä ole ainakaan haitaksikaan yhdellekään aknesta kärsivälle.

Ensinnäkin ei kannata todellakaan (kuten jo varmaan huomasitkin) sitä suoraan hangata kasvoihin. Varsinkin kuluessaan pintaan tulee todella teräviä kohtia!! Sileillä kohdilla voi varovasti sitä suoraan kasvoihin vähän laittaakin. 

Itse pesen sillä siis kasvot aamuin illoin niin, että kastelen kasvot vedellä ja kastelen saippuan käsissäni juoksevan veden alla ja hieron siitä suolaa käsien kautta kasvoille. Älä säikähdä, että muutamana ekana päivänä se voi kirvellä paljonkin. Annan hetken vaikuttaa ja huuhdon pois. Tapanani on ollut lopuksi vielä viileällä vedellä huuhtoa kasvot - tulee ihanan raikas olo ja iho jää mattapintaiseksi. Meikkiä suola ei tietenkään puhdista, joten iltaisin pesen meikit ensin puhdistusgeelillä pois.

Jo heti käytön aloitettuani kasvojen pintakuivuus ja kutina hellittivät, iltaisin en tarvitse enää edes kosteusvoidetta. 

Vierailija
6/12 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kannattaa hankkia sille suolapalalle säilytyskotelo, jossa ei pääsee turhaan kastumaan tai likaantumaan. :) Oikein säilöttynä on todella kestävä tuote. 

Vierailija
7/12 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin myös suolasaippuaa, ehkä jonkin verran kuivatti näppyjä. Omenasiiderietikka kasvovetenä toimi myös. Sitruunamehulla pyyhin näppyjä ja jätin vaikuttamaan yöksi. Sitruuna ehkä noista tehokkain.

Lopulta luin otsonoidusta oliiviöljystä. Kuinka se yksi missikin pääsi aknesta eroon. Uskomatonta, mutta olen nyt käyttänyt aamuin iloin kaksi viikkoa. Ero on ihan huikea. Jossain luki että kolmessa viikossa olisi akne poissa. Oikeesti näyttää siltä, että mahdollista.

Haisee ihan järkyttävältä. Mutta kannattaa. Iltaisin laitan pesun jälkeen ja aamuisin meikin alle ohuesti. Käytän lily lolo mineraalimeikkiä. Toimii kun töpöttelen meikin, en pyörittele kuten kuuluisi. Ruohonjuuresta ostin, normaalivahvuista ja vahvaa. Tykkään vahvasta. Pieni purkki. Säilytän jääkaapissa. Otan pikkulusikan kärjellä pienen nokareen ja levitän kasvoihin kunnes imeytyy. Haju haihtuu hieman jonkin ajan kuluttua. Mutta mies ja lapset inhoaa hajua. Itse olen tottunut. Koita ihmeessä!

Vierailija
8/12 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytössä sellainen ruoanlaittoon tarkoitettu suolamylly, josta saa sopivan karheaa kuorinta-aineeksi kasvoille. Ja onhan se toiminut. Siinä missä tavallinen suola kuivattaa ja saa ihon kukkimaan, Himalajan suola on hävittänyt näpyt tosi nopeasti kosteuttaen samalla.

Vierailija
9/12 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kolme ainetta, jossa bakteerit eivät elä. Suola, hunaja ja sitruuna. 

Niistä kun tekee seoksen, niin kyllä iho pehmenee!

Sinkkumies

Vierailija
10/12 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän suihkukinttaita kun sillä pesen ihon. Siis sellaisia kun jotkut käyttää perunoiden pesemiseen mutta ostanut ihan vain kemikalio puolelta

Vierailija
11/12 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukseni on keksijä ja juuri mietin eräänä päivänä, joskos tekisi pyyhkeen joka olisikin karkea. Sillä olisi hyvä pestä kaikkia epäpuhtauksia pois ja olisi riittävän leveä isompaankin pesuun.. 

Saapi nähdä.

Sinkkumies

Vierailija
12/12 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt kyllä ihan ulapalla, täytyy lähteä kvg mikä on suolasaippua, josko oppis tällekin päivälle jotain uutta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä