Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Havaintoja Usasta, seksuaalivähemmistöt ja muut vähemmistöt menettäneet enemmistön varauksettoman tuen

Vierailija
14.06.2016 |

Olen seurannut tiiviisti toistakymmentä vuotta Usan keskusteluja ja löytyy ystäviäkin maasta. Olen huomannut kuinka pikkuhiljaa ihmiset ovat saaneet tarpeekseen kuinka heitä syytetään täysin aihettomasti rasisteiksi, homofoobikoiksi, naisvihaajiksi jne. Tätä somelynkkaamista ja muuta lynkkaamista on jatkunut ties kuinka kauan ja huomaan, että kyseiset ryhmät on menettämässä varauksettoman tuen asialleen.

On eri asia taistella omien oikeuksien puolesta ja puuttua oikeisiin epäkohtiin, kun se että leimaa, syyllistää kokonaisia ihmisryhmiä ja tämä onkin kääntymässä näitä ihmisiä vastaan. En voi olla huomaamatta kuinka ennen täysin varauksemattomasti tukena olleet ihmiset on hiljaisesti kääntäneet selkänsä eivätkä he enää tule näiden ihmisten tueksi.

Koen nykytilanteen surullisena ja luulen että monissa asioissa tullaan menemään takapakkia tulevaisuudessa, tämä näkyy ihmisten äänestymiskäyttäytymisessä, en kuitenkaan voi sanoa että olen yllättynyt se vuosien raivo täysin viattomia ihmisiä kohtaan kantaa hedelmää ja synnyttää vastareaktioita.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on hyvä esimerkki tästä vastareaktiosta ja näkyy se muutenkin ihan Youtubea ja twitteriä seuraamalla, suositumpia kanavia ja trendi mikä on nousussa on taistelu todellisesta sananvapaudesta ja vapaudesta.

Vierailija
2/13 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä käy kun tarpeeksi raivoaa ihmisille aiheettomasti, huomaa yksi päivä huutavansa tyhjyyteen ja kun jotain oikeasti sattuu johon näiden ihmisten tukea tarvittaisiin ei ole kukaan auttamassa, lopulta jää täysin yksin samanmielisten raivoavien marginaalijoukkojen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo sjw porukat on luoneet hirviön nimeltä Trump ja lisää tulee, voivat nyt nauttia työnsä hedelmistä. 

Vierailija
4/13 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliittisen korrektisuuden perässä syntynyt SJW - ilmiö pitäisi saada kaadettua ennenkuin se pilaa kaiken. Ammattimaiset mielensäpahoittajat ovat yhteiskunnan syöpä.

Vierailija
5/13 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen perusteella, mitä olen sosiaalisesta mediasta seurannut, näyttää siltä, se joka on menettämässä tuen, on intersektionaalisuus eli se, että ihmisiä luokitellaan sorrettuihin ja etuoikeutettuihin esimerkiksi rodun, sukupuolen, seksuaalisen suuntautumisen tai uskonnon perusteella.

Ja silmiinpistävää on, että monet näkyvimmistä intersektionaalisuuden vastustajista ovat esimerkiksi juutalaisia, naisia, homoseksuaaleja tai transsukupuolisia, jotka ilmaisevat huolensa massamaahanmuutosta suvaitsemattomista islamilaisista maista. Intersektionaalisuuden kannattajat kun tyypillisesti yrittävät vaientaa islam-kritiikin syyttämällä islamofobiasta.

6/13 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas koen, että konservatiivit kavereineen ovat vasta pääsemässä jaloilleen naisten, mustien (+ muiden värillisten), ja LGBT-porukan saatua ihmisoikeudet itselleen kansan enemmistöllä. Nyt he yrittävät heiluriliikettä takaisin kultaiselle 50-luvulle, jolloin kaikki oli valkoisella keskituloisella miehellä hienosti. 

Vierailija
7/13 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikettä seuraa aina vastaliike. Mielestäni tämä on vain ja ainoastaan hyvä asia. Sama ilmiö on alkanut hiljalleen nostaa päätään onneksi meilläkin. T: Valkoinen lihaa syövä heteromies(kypsynyt ainaiseen parjatuksi tulemiseen ilman syytä.)

Vierailija
8/13 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Minä taas koen, että konservatiivit kavereineen ovat vasta pääsemässä jaloilleen naisten, mustien (+ muiden värillisten), ja LGBT-porukan saatua ihmisoikeudet itselleen kansan enemmistöllä. Nyt he yrittävät heiluriliikettä takaisin kultaiselle 50-luvulle, jolloin kaikki oli valkoisella keskituloisella miehellä hienosti. 

Juu, terveisiä vaan sinne Amerikkaan ;D

Vierailija
9/13 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu avaus ap:lta

Vierailija
10/13 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun homofobiset ennustukset saattaa vähän mennä pieleen kun pulolet nykynuorista on ei-heteroja.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3201071/Half-young-Brits-say-not-exclusively-heterosexual-quarter-UK-adults-saying-gay-bisexual.html

Vierailija
11/13 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun homofobiset ennustukset saattaa vähän mennä pieleen kun pulolet nykynuorista on ei-heteroja.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3201071/Half-young-Brits-say-not-exclusively-heterosexual-quarter-UK-adults-saying-gay-bisexual.html

Muistan tämän saman muoti-ilmiön 70-luvulta. Bi-seksuaali kaverini sanoi sitten 80-luvulla, ettei ole enää bi-seksuaali!

Vierailija
12/13 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ketään vastaan, mutta ei kauaa mitään puolestakaan, jos joudun itse muilta tahoilta kuuntelemaan **ttuilua syyttä. m42

Vierailija
13/13 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen seurannut tiiviisti toistakymmentä vuotta" 

Mitäköhän persuhöpinöitä nämä nyt taas on. Jos katsotaan vaikka homoavioliittojen kannatusta USA:ssa niin se on nykyään jossain 70% verrattuna n. 20% yli 20 vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä