tarvitsen miestä seksuaaliseen tyydytykseen
masurbointi ei tyydytä seksuaalisesti. Ei se poisa panetusta. Ikävää olla sinkku :(
Kommentit (15)
Sepä ikävää. Itse en tarvitse asiaan naista.
Sama täällä, onneksi on poikaystävä
SINÄ SIIS LUULET OLEVASI UNIIKKI LUMI HIUTALE RYHDISTÄYDY JA MENE TÖIHIN
Sama täällä. Saan voimakkaimman orkun Womanizerilla mutta parhaan, jos mies on sisälläni. Voimakkain ei ole paras.
Ärsyttää vielä jotkut naiset jotka julistavat että miehiä ei tarvita mihinkään vaikka heitä tarvitaan moneen, etenkin seksiin... N26
Ei tarvita seksiin, lisääntymiseen vain, eikä siihenkään kauaa, kun jossain vaiheessa ihosoluja pystytään palauttamaan kantasoluiksi, ja siitä siittiöiksi. Meksikolainen juoksijalisko ainakin pärjää lajina hyvin ilman koiraita. Koko lajissa niitä ei ole ollut vuosiin, vaan kaikki ovat naaraita ja emonsa klooneja.
Sitäpaitsi, y-kromosomi pienenee ihmiselläkin. Ilman y-kromosomia ihmisalkiosta tulee tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvita seksiin, lisääntymiseen vain, eikä siihenkään kauaa, kun jossain vaiheessa ihosoluja pystytään palauttamaan kantasoluiksi, ja siitä siittiöiksi. Meksikolainen juoksijalisko ainakin pärjää lajina hyvin ilman koiraita. Koko lajissa niitä ei ole ollut vuosiin, vaan kaikki ovat naaraita ja emonsa klooneja.
Sitäpaitsi, y-kromosomi pienenee ihmiselläkin. Ilman y-kromosomia ihmisalkiosta tulee tyttö.
No kyllä' minä tarvitsen miestä seksiin! Eihän se ole tyydyttävää ilman penistä. Minulle ainakaan. En pidä suuseksin saamisesta, vaan tarvitsen reippaan panon.
oletko siis nainen seksiä vailla?
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainut, neitiseni.
No tilatkaa Hollannista ET-312.Kone hoitaa homman säädettävillä sähköimpulsseilla.Maksaa n. 580e.
jos haluat minut, saat muutakin lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää vielä jotkut naiset jotka julistavat että miehiä ei tarvita mihinkään vaikka heitä tarvitaan moneen, etenkin seksiin... N26
No älkäähän nyt höpsikö,haluatte seksiä vain silloin kun haluatte lapsia.
Voisin tulla tyydyttämään sinua ap,voisitko laittaa vähän tietoja jakoon?
Joku mamu asialla