Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rasittavimmat ja järkevimmät palstailijat vuonna 2016

Vierailija
13.06.2016 |

.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen järkevin. Te kaikki muut olette aika hemmetin rasittavia.

Vierailija
2/5 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hel-Nyc. Rasittavin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavimmat: Hel-Nyc, lähinnä siksi että jankkasi niin kauan valhetarinaa kunnes lopulta jäi kunnolla kiinni, tosin  muihin ketjuihin osallistuessaan ei mitään pahaa sanottavaa hänestä, kunhan ei liitä valhetarinaansa mukaan siihen niin ihan asiallisia mielipiteitä on. Yleensä mielipiteet menee yli vasta jos valhetarina täytyy liittää niihin ja pohjustaa sitä sen lisäksi, että puhuu ketjun aiheesta. Ssss, siksi että ihannoi epätervettä kehonkuvaa ja siten välittää vaarallisia asenteita ja myös jankkaa huutomerkkeineen vaikka kuin.

Yleisesti ottaen rasittavimpia on jankkaajat. Oli aihe sitten mikä tahansa.

Minusta järkevimpiä on ns. alan ihmiset, esim. jos juristi vastaa ketjuihin, joissa juridinen tuntemus hyödyksi, lääkäri vastaa jne. Järkeviä on myös kaikki, jotka näkee, että asioissa on monta puolta ja pystyy vuorovaikutuksessa pohtimaan myös muiden esittämiä mielipiteitä.

Ihan hirveästi en ehdi palstaa selata, joten voi olla, että ei ole kattava tää mun vastaus, mutta tuollaisiin olen kuitenkin törmännyt.

Vierailija
4/5 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hel-nyc. Mistä se aina pompahtaakin? Luulin jo, että luovutti, mutta eilen ihan järjetön vauhti päällä taas. En tajua, miksi pitää käyttää ko. nimimerkkiä, kun jäi jo kiinni valehtelusta. Mikä ihmeen tarve jatkaa uskottelua, että elää valheidensa mukaista elämää? Tarinansa kaikki yksityiskohdat muka sopivasti "muutettuja", todellisuudessa keksittyä kaikki.

Vierailija
5/5 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Ehdottomasti järkevin olen minä!

Löytyyhän sulta huumorintajua! Hyvä!