Voinko minä avomies järjestää vauvajuhlat?
Eli babyshowerit siis avovaimolle? Saamme toisen lapsen ja edellisellä kerralla kaverit ei sellaisia järjestänyt ja vaimo tätä vähän harmitteli, kun muille kuulemme sellaiset on pidetty. Luin netistä, että järkkääminen on ystävän "vastuulla", mutta onko ihan outoa, jos minä sellaiset kekkerit järjestän? Siihen voisin yhdistää myös hänen syntymäpäivän jotenkin samaan, niin ei tule liikaa vauvahömppää. Kutsuisin hänen muutama lähintä ystävää ja siskon. Sisko auttaisi varmasti järjestelyissä. Pääasia olisi kuitenkin, että mahdollisimman moni saapuisi edes piipahtamaan, kun yhteistä aikaa ystävien kesken on niin vähän nykyään.
Kiitosta!
Kommentit (6)
Voit toki!
Itseasiassa veljeni pyysi apua kälyni vauvakutsujen järjestämisessä jokunen vuosi sitten. Kutsuttiin muutama kälyn läheinen ystävä ja tehtiin tarjoilut ja laitettiin ilmapalloja yms. pientä koristetta. Veljeni sitten isännöi kutsut ja käly sai vain nauttia herkuista ja vieraista.
Minä järjestin itse :) sisko auttoi vähän. Normaalisti siis ilmeisesti kaveri sellaset järjestää, mutta ei kai sillä ole mitään väliä!
Omiin kutsuihin halusin siis vaan porukan kokoon illan viettoon. Ei ollut mitkään imelät vauvakutsut, vaikka se nyt oli teemana taustalla. Kutsuun (tekstari) kirjoitin, että en halua lahjoja. Sain niitä silti, eipä se mitään, mutta koita siis sopia vaimosi ystävien kesken sellainen päivä, että se käy mahdollisimman monille! Kurjaa jos ei kukaan pääsisikään, jos pääasiana on saada vaan kaikki yhdessä kokoon!
:)
Vaikutat ihanalta mieheltä, ja joo hyvä yhdistää juurikin synttäreihin :)
Minäkin olen järjestänyt itse :D mieheni auttoi. Kutsuin lähimmät koolle ja oli kyllä mukava illanvietto! Ei ollut liian "vauvahömppä" tunnelma, niin kaikki viihtyi.
Voit järjestää. Ihana ajatus. :)