Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies antaa lasten juoksennella vapaasti parkkipaikalla ym.

Vierailija
12.06.2016 |

Miehellä on ilmeisesti joku periaate, että hän ei taluta lapsia kädestä pitäen (lapset ovat 2- ja 3-vuotiaita) ja hän antaa heidän juoksennella parkkipaikoilla ja pakkihalleissa liikkuvienkin autojen seassa. Hän myös antaa lasten kulkea vapaina vilkasliikenteisten teiden viereisillä jalkakäytävillä. Hän myös toisinaan kuljettaa esikoista ilman turvaistuinta ym. Mikään puhe ei meinaa oikein auttaa.

Tänään hän taas päästi molemmat lapset juoksentelemaan vilkasliikenteiselle parkkipaikalle. Itse olin vielä etupenkillä ja mun oli tarkoitus jäädä odottelemaan tuolloin autoon toisen lapsen kanssa, niin mies päästikin yllättäen pienemmän juoksentelemaan vapaasti. Mitä mä teen? Jos otan viranomaiseen yhteyttä, niin mies takuuvarmasti vierittäisi niistä jutuista sen syyn jotenkin minun niskaani jollain oudolla verukkeella sekä valehtelisi minusta jotain. Mies itse ei nimittäin tunne mistään omantunnontuskia ja on aina omasta mielestään oikeassa (ja muut väärässä), joten joutuisin vain itse vaikeuksiin, kun mies valehtelisi ja katselisin itse epäuskoisena vieressä.

Mun pitäisi jotenkin saada mies tajuamaan se juttu ja motivoitumaan itse lasten huolehtimisesta, mutta miten? Ainoa miestä tiettävästi motivoiva asia on raha ja muuten hän on ns. silmänpalvoja, joten hänellä ei ole moraalia luonnostaan, vaan tekee asiat oikein silloin, jos on riski jäädä väärästä teosta kiinni verekseltään. Muuten hän rikkoo sääntöjä sen minkä pystyy.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun olisi tarkoitus erotakin miehestäni, mutta pelkään viimeistäänkin lasten terveyden ja hengen puolesta siinä vaiheessa, kun he ovat kokonaan vaikkapa sillä miehen hoitovuorolla. Tuolloinhan kukaan ei ole kontrolloimassa tilannetta. Jo se itsessään on jarrutellut erohaaveitani.

Vierailija
2/4 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin lastensuojeluilmoituksen ja ottaisin avioeron. Ja pitäisin huolen, että mies ei tapaisi lapsia kuin valvottuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt kun otin asian puheeksi, niin mies kirkkain silmin väitti, että se tämänpäiväinen oli täysin minun syyni ja kuulemma täysin mun vastuulla. Sitten kun väitin vastaan, niin mies tuttuun tapaan haistatteli.

Vierailija
4/4 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin lastensuojeluilmoituksen ja ottaisin avioeron. Ja pitäisin huolen, että mies ei tapaisi lapsia kuin valvottuna.

Pelkään, että mies valehtelisi minusta kaikenlaista, jos tekisin ilmoituksen. Olen ajatellut tehdä niin, että sitten kun tapaamisista on sovittu, niin syynään tilannetta extratarkkaan ja teen heti ilmoituksen, jos olisi aihetta. Elämä mieheni kanssa on kyllä todella raskasta ja vaikeaa: mies saa useita kertoja päivässä raivokohtauksia, kiroilee ja haukkuu ilkeillä nimityksillä varsinkin minua. Mies myös haukkuu minua lapsille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi