Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JÄRKYTTÄVÄÄ!! Olen normaalisti kokoa 38/40, synnytyksen jälkeen XL/46!!

Vierailija
25.02.2006 |

Tosin synnytyksestä ei ole vielä kuukauttakaan, mutta en tod. halua näihin mittoihin jämähtää!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin omissa entisissä mitoissa viiko synnytyksen jälkeen..

Vierailija
2/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyntiin, ja heti kun tuntuu että jaksaa ja ehtii, niin lenkkipoluille ja mammajumppaan. Kaikkien vauvankatsojien kanssa ei ole tarvis syödä viineriä ja pullaa. Paljon paremmin jaksaa tenavan perässä juosta sitten kun äkkiä karistaa ylikilot hiiteen. Mitä nopeemmin ne lähtee, sitä helpommin ne lähtee, luulen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekasta raskaudesta sama kilomäärä hävis puolen vuoden aikana

Vierailija
4/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko muuttui 32/34:stä 36/38:n.

Vierailija
5/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syötyä ainakin neljän edestä. Turha enää valittaa, vedetty mikä vedetty ja turvan täydeltä.

Vierailija
6/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

syötyä ainakin neljän edestä. Turha enää valittaa, vedetty mikä vedetty ja turvan täydeltä.

Mun esikoinen syntyi huhtikuun puolivälissä ja jo tammikuussa olin niin turvoksissa ettei jalkaan mahtunut kuin just ja just jotku halvat tennarit. Yritä siinä sitten lähteä ulos harrastamaan liikuntaa kun jalat jäätyy ja nestemassalta ei taivu kotijumppaankaan. Siltikään ei ilman ruokaa pystynyt elämään!

Vierailija
7/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja noissa mitoissa siis ennen kahta lasta, joten johan siitä on aikaa, vanhempi täyttää toukokuussa 4. ja nyt kun on koko saakelin talven pitäny tätä flunssaa, niin eipä juuri oo asialle jaksanu mitään tehdä.

Vierailija
8/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin kaksosia ja jo rv. 16 alkoivat ongelmat. Siksipä jouduinkin liikuskelemaan varovaisesti, ettei vaan supistele. Jouduin vuodelepoon jo rv. 30. Raskauden jälkeen oli turvonnut ja isomahainen, aivan kuin vatsaan olisi jäänyt yksi vauva sisälle. Raskaudesta ja turvotuksesta palautuminen vei vuoden, mutta kilot jäivät tiukasti kroppaan. Niitä tuli rv. 25 alkaen 22 kiloa, mutta edelleen kannan 11 kiloa mukanani.

Enkä syönyt ja mässäillyt hirveästi. Toisilla vaan keho vetää nestettä itseensä ja kun liikkuminenkin on raskauden aikana vaikeaa, on tulos tämä.

Vierailija
9/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoneet ylimääräisiä. Että toisilla vaan kertyy nestettä helpommin. Joopa joo. Kyllä se on kuulkaa läskiä kaikki mikä jää ja johtuu täysin itsekurin puutteesta. Turha selitellä ja syytellä kelejä tms. Laittakaa vaan suunne kiinni niin jo läskit lähtee. Huoh.

Vierailija
10/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy poissa näistä " läskiketjuista" provoilemasta, jos ne sinua niin kovasti ärsyttävät. Saat paremmin unta eikä tarvitse syödä niin paljoa mielialalääkkeitä.

Vierailija
11/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa lääketieteen kirjasta luku ' raskaus' ja lue sieltä, mitä ongelmia raskaudessa voi olla. Etenkin monikkoraskaudet ovat riskiraskauksia ja kaikennäköistä vaivaa voi tulla vastaan.

Vierailija:

juoneet ylimääräisiä. Että toisilla vaan kertyy nestettä helpommin. Joopa joo. Kyllä se on kuulkaa läskiä kaikki mikä jää ja johtuu täysin itsekurin puutteesta. Turha selitellä ja syytellä kelejä tms. Laittakaa vaan suunne kiinni niin jo läskit lähtee. Huoh.

Vierailija
12/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaikka söisit ku varpunen, mut jos et pääse liikkumaan nii so IHAN varma, että painoa kertyy! Ja mulla tuli nii paha turvotus, että kohta eläkeikää kolkutteleva th sanoi ettei ole koskaan nähnyt vastaavaa. Nilkat oli yhtä paksut ku polvetki ja jalkoja SÄRKI koko ajan! Pidä turpas kii jos et ole itse asiaa kokenut!

Vierailija
13/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mässättyä tuli. Olen ihan kaksi lasta saattanut tähän maailmaan ja tiedän mistä puhun. Kyllä raskaana ollessa kuluttaa muutenkin enemmäön kuin normaakisti, että turha lässyttää mistään varpusen syömis määristä ja silti muka lihotte. Naurettavaa, kun ette voi myöntää tosiasioita itsellenne. Maatkaa vaan edelleen perse levällänne sohvalle ja surkutelkaa. Olette luonnonoikkuja kun lihotte vaikka mitään ette oo taaskaan syöneet! Sääliksi käy!

Vierailija
14/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä provoilija!

Vierailija:

että mässättyä tuli. Olen ihan kaksi lasta saattanut tähän maailmaan ja tiedän mistä puhun. Kyllä raskaana ollessa kuluttaa muutenkin enemmäön kuin normaakisti, että turha lässyttää mistään varpusen syömis määristä ja silti muka lihotte. Naurettavaa, kun ette voi myöntää tosiasioita itsellenne. Maatkaa vaan edelleen perse levällänne sohvalle ja surkutelkaa. Olette luonnonoikkuja kun lihotte vaikka mitään ette oo taaskaan syöneet! Sääliksi käy!

Vierailija
15/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee sinusta raskauskomplikaatioiden asiantuntijan? Get the f*** out of here...

Vierailija
16/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se selittääkin teidän läskit!!!! Hah hah!

Vierailija
17/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mies on lähtenyt rehevän ja uhkean naisen perään. Voi reppanaa, kun on jäänyt noin kova katkeruus päälle.

Vierailija
18/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan elämä palautuu. Mutta tietysti edellytyksenä on se, että syö samalla lailla kuin ENNEN raskautta :)

Vierailija
19/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se selittääkin teidän läskit!!!! Hah hah!

Yhteiskunta säästää maltaita kun komplikaatiot on sellaisilla ihmisillä, joilla on voimavaroja elää niiden ja seurausten kans. Toisin olis jos sun tapaisilla läskiruikuttajilla jäis raskauden jälkee muutama liikakilo - psykiatrisen jonot täyttyis kasvais entisestään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi