Missä myydään vauvan puolibodyja joissa nepparit haaroissa?
Äitiyspakkauksessa oli kahdet enkä kaupoista ole löytänyt vaikka ovat parhaita kun ei tarvii paitaa olla vetämässä alaspäin koko ajan!
Voi kun joku tietäis =)
Kommentit (14)
TARKOITIN sitä missä PITKÄT HIHAT mutta EI LAHKEITA eli loppuu neppareihin mitkä napitetaan vaipan päälle!
Mikä se sit on nimeltään?
Kertokaas nyt sit mikä on oikea puolibody? Se missä ei hihoja vaan kiinnitetään olkapäiden kohdalta?
Entäs mikä on se missä hihan sekä lahkeet?
T.ap
Lahkeellinen koko puku on sitten joku haalari..
Mikähän se kokobody sitten on jos tuo puolibody on se ainoa body jonka tiedän? Vai onko puolibody joku uusi juttu, josta puuttuu jotain mitä on tavallisessa bodyssa? Ja onko olemassa jotain sellaisiakin bodeja, joissa ei ole nepparikiinnitystä haaroissa?
Minä täältä landelta kyselen, kun en tuollaisista puolibodyista ja muista ole koskaan ennen kuullutkaan....
Anteeks vaan, mutta en tiedä! Missä näitä voi opiskella???
Olen pariviikkoisen äiti ja ei aikaisempaa kokemusta näistä asioista ja hitto ku heitin sen lapun menee missä luki mitä kaikkea pakkauksessa on. Olis pitänyt laskea monta mitäkin on ja opetella mikä mikin on, että av:lla mammat ymmärtää =P
t.ap
Body:
pitkähihainen tai lyhythihainen paita, joka kiinnitettään neppareilla haaruksista.
Potkuhousut:
Olkapäiltä kiinnitettävät housut, joissa yleensä terät
Puolipotkuhousut:
Terälliset vyötäröhousut
Haalarin nyt sitten varmaan kaikki tuntee.
Tällaisilla tiedoilla minä olen elänyt.
Kiitos linkistä =) Olen jo paremmassa kunnossa kuin ennen raskautta, joten voisin harkitakin tuollaisen ostamista. Mies varmaan tykkäis =D
T.ap
Kietaisubody:
Kietaisupaita, jossa haaruksissa nepparit
Jos täällä oikeesti on joku tosi tyhmä, niin tiedoksi vaan ettei mitään puolibodyja ole olemassakaan.
En tuu enää kysyy kyllä yhtää mitää täältä. Hyvä kun te ootte niin fiksuja ja tiedätte kaiken... tää tyhmä äiti ei tänne palstalle kuulu...
Mutta kiitos sille kuka vaivauduit kaikesta huolimatta selittämään mikä on mikäkin!
Varmaankin olet käynyt kaupoissa lastenvaateosastoilla, vai? Nehän on pullollaan juuri bodeja, potkuhousuja ja muita vauvalle tarkoitettuja vaatteita.
Tää oikeesti kuulostaa niin vedätykseltä, ettei mikään...
En ole käynyt kaupoilla kun lapsi synty vähän ennen aikaisesti ja kirpparilta ostin mitä ehdin hankkia. oon nyt pärjäillyt äitiyspakkauksen vaatteilla.
Ehkä sit kun saan vauvaa viedä ulos niin lähden urakalla lastenvaateosastolle " opiskelemaan" !
yleensäkin bodyja joissa nepparit niin saa melko monesta liikkeestä. H&M, Lindex, Kappahl, Citymarket, Prisma jne jne jne.. lähestulkoon joka kaupassahan niitä on ;)