Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gynegologi väitti että olen käynyt salaa hedelmöityshoidoissa.

Vierailija
12.06.2016 |

Niin, tää on vähän outo juttu. Menin läkäriin alavatsakipujen vuoksi. Ottivat varalta raskaustestin vaikka olen käytännössä steriili, yllätysksekseni se oli positiivinen.

Koska mulla on ollut neljä kohdunulkoista raskautta joiden takia toinen munatorvi on revennyt ja arpeutunut umpeen sekä toinen poistettu kokonaan. Munasarjat ovat tallella.

Lähettivät minut sitten gynegologin luo koska oli vahva epäily, että raskaus on kohdunulkoinen. Minulle jopa sanottiin aikanaan että en tarvitse ehkäisyä koska en voi tulla raskaaksi.

Gyne sitten sorkki sillä ultralla minua ja näin sen naamasta että jotain putoa siellä on. Kysyi sitten minulta että miksi olen tullut päivystykseen kerran olen käynyt läpi hedelmöityshoidot onnistuneesti? Vastasin että en ole käynyt hedelmöityshoidoissa. Gyne sitten käänsi monitorin minuun päin ja kysyi että mikäs se tuo sitten on.? Kohdusta löytyi pieni alkio jonka sydän sykki.

Gyne ei ollut uskoa minua millään kun kerroin että en todellakaan ole käynyt hoidoista.... en käsitä tätä itsekkään.

Ja kyllä, olen äärmäisen onnellinn. :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool story bro.

Vierailija
2/5 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä, selvästi gyne väitti, että olet käynyt SALAA hoidoissa. Salaa keneltä? :D Voi helvatti nyt taas..

Vierailija
4/5 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Vierailija
5/5 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi jos ilmaisin itseäni väärin. Tarkoitin että hän väitti minun käyneen yksityisellä hoidoissa.

Tänne on kyllä inhottavaa kirjoitttaa mitään joska jokainen hiton pilkunnussija takertuu joka ikiseen virheeseen tai ymmärtää lukemansa tahallaan väärin.

Kiitos onnittelijoille :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi