Millainen paikka Lohja on asua?
En osaa yhtään tajuta minkä kokoinen paikka se on. Onko iso keskusta?
Kommentit (11)
Aika pieni. Mutta kaikki löytyy mitä voi tarvita. Mieluummin täällä asun kuin jossain pk seudulla.
Lapsiperheelle kompakti, paljon harrastusmahdollisuuksia. Homekouluja on ja toisaalta kouluja lakkautettu viime aikoina. Meillä kakkosasunto Lohjalla ja tykätään kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveä paikka. Ei ole mitään siellä. Keskusta pienen lähiostarin kokoinen.
Lohjalaiset käyneet alapeukuttamassa. :'''D
Ranta on ihana, pihat hyvin hoidettuja, todella hyvä palvelu kaikkialla. Helsinkiin pääsee nopeasti, samoin Turun suuntaan. T. Se mökkiläinen
Itse oon syntyjään lohjalainen. Keskusta on pieni mutta kaikki tarpeellinen löytyy. Ja Lohja on nykyään suht rauhallinen paikka. Routiolla (n 3km keskustasta) ei enään ole mitään palveluita ja huonot bussiyhteydet. Ojamolta (n 2km keskustasta löytyy kauppoja (citymarket,lidl, jysk, gigantti jne), päiväkoti, koulu ja sairaala. Mäntynummesta (4km) löytyy myös palvelut ja erinomaiset bussiyhteydet keskustaan ja helsingin suuntaan.
Keskustasta löytyy kaikki tarvittavat palvelut (Prisma, Anttila, H&M, VeroModa, Intersport etc.) Löytyy kahviloita ja ravintoloita. Paljon harrastusmahdollisuuksia lapsille ja aikuisille. Kaunis luonto (Harju ja Lohjanjärvi) lähellä.
Tapahtumia on melko hyvin jokaiseen makuun, esim. tänä viikonloppuna mm. Torifest, Venenäyttely, Lohja-Cup. Peruspalvelut toimii.
Suosittelen Lohjaa ja kaupunki on mainettaan paljon parempi paikka :-)!
Itse tykkään Lohjasta aivan älyttömästi. On riittävästi palveluja ravintoloineen, mutta ei liikaa ihmisiä ja ruuhkaa. Luonto on todella kaunis. Kesäisin Hankoon ajaa reilu tunnissa, siellä tulee käytyä suhteellisen usein :)
Kuinka kauan kestää bussimatka Helsinkiin ja paljonko maksaa? Entä kuinka usein kulkee busseja arkiaamuisin?
T. Muuttoa miettivä autoton
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan kestää bussimatka Helsinkiin ja paljonko maksaa? Entä kuinka usein kulkee busseja arkiaamuisin?
T. Muuttoa miettivä autoton
15e viimeksi kun kävin Lohjalla bussilla. En tiedä meneekö sinne onnibussi.
Ihan hirveä paikka. Ei ole mitään siellä. Keskusta pienen lähiostarin kokoinen.