Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen käyttäytynyt etäisesti miestä kohtaan

Vierailija
12.06.2016 |

siis miestä jota kohtaan tunnen vetoa ja joka saa mut ihan sekoamisen partaalle jos hän on lähelläni. Ehkä itsekin olen pelästynyt omia tunteitani ja siksi olen halunnut vältellä tuota ihmistä enkä ole halunnut ottaa minkäänlaista katsekontaktiakaan häneen. Mitä mun siis pitäisi tehdä? Toisaalta siis haluan että hän saisi tietää miten tunnen mutta toisaalta pelkään että hän saisi tietää asiasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/7 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sen itsekin tiedä. Vanhana kiikkustuolissa ei kaduta asiat joita teki vaan ne jotka tekemättä jätti. Ei muuta ku otat härkää sarvista ja annat palaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etköhän sen itsekin tiedä. Vanhana kiikkustuolissa ei kaduta asiat joita teki vaan ne jotka tekemättä jätti. Ei muuta ku otat härkää sarvista ja annat palaa.

Tiedän tämän. Mutta en tiedä miten lähestyisin miestä. Ja sitten jos tuleekin hylkäys miehen taholta.

ap

Vierailija
4/7 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
5/7 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet suoran aloitteen. Se voi kirpaista jos tulee pakit, mutta sitten asia on selvä ja ilma puhdistuu. Jos yrität käyttää välittäjää viestin viemiseen, niin viesti voi vääristyä todella pahasti matkalla ja seuraukset voivat olla ikäviä. Mikäli mies vastaa aloitteeseen myöntyvästi niin annat ohjakset hänelle.

Vierailija
6/7 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
7/7 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteita pelästyminen on aina yhtä hauska😂