Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten deittiprofiileista poimittua

Vierailija
12.06.2016 |

Vanhoilla miehillä se iänikuinen "puhuu ja pussaa". Aika harvassa nyt taitaa kuitenkin olla ne miehet, jotka eivät puhu mitään eivätkä edes välitä suutelemisesta edes ensimmäisinä kertoina.

Maininta kiltteydestä. Mikä on kiltti? Ovimatto, joka tekee kaiken mitä nainen sanoo, kunhan pääsee parisuhteeseen naisen kanssa? Mies, joka ei pyöritä monta naista kerralla (ei mahdollista nettideittimaailmassa!)? Ei tuo sana kerro mitään, kirjoittakaa jotain konkreettisia esimerkkejä minkälaisia olette!

"Terve ylä- ja alapäästä". Siis oikeasti panet niin paljon, että täytyy lääkärillä käydä tasaisin väliajoin tsekkaamassa, ettei ole tartuntoja? Hyi yäk! Luulisi olevan päivänselvää, ettei näin yksityisistä asioista kirjoitella mihinkään omaan deittiprofiiliin.

Kommentit (190)

Vierailija
181/190 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen toki eläinrakas, mutta jos paketissa tarjotaan jotain whippettejä (järjettömän energisiä), flättejä, kultaisia noutajia, niin mietin kahdesti.

Itse olen siis pääasiassa kissaihminen, mutta voi olla että kissanomistajana antaisin vähän väärää signaalia...

Olisko kanat hyviä :-)

Vierailija
182/190 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MGTOW-MIES kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihamielisyys ja naisten syyllistäminen ja omien pimeiden puolien tuominen esiin profiilissa, esim. kertomuksia omasta sairaalloisesta mustasukkaisuudesta. Siis ihan kivahan nämä on tietää että osaa väistää luodin, mutta miesten kannalta ei mikään kympin strategia.

Toimii myös viestimuodossa, eli heti ensimmäisessä viestissä ansaitsematonta aggressiivisuutta tyyliin "Sä et nyt varmaan kuitenkaan vastaa, tollaset naiset ei koskaan vastaa, pistää vihaks kun naiset on niin pinnallisia ettei suostu antamaan mulle yhtäkään mahdollisuutta, mä oon niin hyvä jätkä ja silti akat vaa nostaa nenää!!"

Hämmästyttävän yleistä touhua ihan normaaliälyisten, koulutettujen, päältä päin terveen oloisten nuorten miesten nettielämässä.

Nettideittailu nyt vaan on sellaista pään hakkaamista seinään, että tavisukolla on vaihtoehdot vain katkeroitua tai lopettaa koko homma. Ei ole vaivan väärti kirjoitella runeberinä ilta toisensa perään jotain yksilöityjä avauksia tavallisille 160cm pottunokille (joilla yleensä vielä yläkulmasta otettu leukaläskit piilottava kuva ja taistelumeikit naamassa) ja toivoa että itseään suurenakin saaliina pitävä neiti vastaisi. Hah mitä pelleilyä.

Mistä se käy ilmi, että ko. naiset pitävät itseään "suureenakin saaliina"? Ja so what, jos ei kaikki vastaa? Itse olen ottanut yhteyttä miehiin, joista osa ei ole vastannut ollenkaan viesteihin, osa taas on? Jännä, että pitää niputtaa kaikki yhteen ja samaan kategoriaan.

Varmaan niiden itseään saaliina pitävien naisten profiileista? Tuolta naisten deittiprofiileja käsittevästä ketjusta pisti silmään tällainen:""Nyt ainutlaatuinen tilaisuus", "harvoin tarjolla", "en yleensä laita ilmoituksia tällaisille sivuistoille"

Eli kaipa se,että on omasta mielestään hyvä saalis,tulee jollain tavalla esille esittelytekstistä.

Sinänsä kyllä typerää valittaa nettideittailun turhuudesta,siis tuo "voi katkeroitua tai lopettaa koko homman".Ei sitä kuulu ottaa niin vakavasti.Jos ei koe,että on vaivan väärti kirjoitella yksilöityjä viestejä(joku copy paste viestittely vasta typerää olisikin),niin ei sitten tietenkään tarvitse vaivautua.Itse aikoinani suhtauduin nettideittailuun kevyesti,ei sieltä mitään elämää suurempaa rakkaustarinaa alkanut,mutta tulipahan tavattua joitain ihan hyviä tyyppejä.Jos asennoituu jo valmiiksi niin,että "ei onnistu kuitenkaan,kun ei nirppanokkanaisille kelpaa tavismies",silloinhan sitä on jo etukäteen katkeroitunut ja kannattaa suosiolla jättää nettideittailu niille,joiden mielestä on luontevaa ja ehkä kivaakin "kirjoitella runeberinä" kiinnostaville tyypeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/190 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi tytöt

Nyt testosteronia ja romantiikkaa tihkuva 27v uros vapaalla jalalla. Tykkään autoista ja urheilusta. Olen alkoholin suurkuluttaja, työtön ja tupakoin. Pidän itsestäni kohtuullista huolta. Minulla ei ole rikosrekisteriä enkä ikinä petä. Haluaisin jutella ja pitää hauskaa Sinun kanssasi.

Etsin urheilullista, isopeppuista ja huumorintajuista naista täyttämään toiveeni ikähaarukassa 18-45v. Sinä voisit olla se kauan etsimäni puuttuva kynä penaalistani. Ota yhteyttä niin tutustutaan!

email: m@ssik€isari26@suomi24.fi

instagram: m@ss1m@n26_26

Terv Ville

Vierailija
184/190 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvallisissa ilmoituksissa miehet usein poseeraavat jonkun moottoripyörän kyljessä tai urheiluauton vieressä. Tämä ei ainakaan saa mua syttymään. Tai sitten ollaan kuvassa jossain siellä 100 metrin päässä pienenä pisteenä ettei vaan erota kasvoja. Onko oman naaman näkyminen niin kauheata, jos ollaan tosissaan liikkeellä, kun naisilta kuitenkin heti ollaan kuvaa vonkaamaassa.

Vierailija
185/190 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MGTOW-MIES kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihamielisyys ja naisten syyllistäminen ja omien pimeiden puolien tuominen esiin profiilissa, esim. kertomuksia omasta sairaalloisesta mustasukkaisuudesta. Siis ihan kivahan nämä on tietää että osaa väistää luodin, mutta miesten kannalta ei mikään kympin strategia.

Toimii myös viestimuodossa, eli heti ensimmäisessä viestissä ansaitsematonta aggressiivisuutta tyyliin "Sä et nyt varmaan kuitenkaan vastaa, tollaset naiset ei koskaan vastaa, pistää vihaks kun naiset on niin pinnallisia ettei suostu antamaan mulle yhtäkään mahdollisuutta, mä oon niin hyvä jätkä ja silti akat vaa nostaa nenää!!"

Hämmästyttävän yleistä touhua ihan normaaliälyisten, koulutettujen, päältä päin terveen oloisten nuorten miesten nettielämässä.

Nettideittailu nyt vaan on sellaista pään hakkaamista seinään, että tavisukolla on vaihtoehdot vain katkeroitua tai lopettaa koko homma. Ei ole vaivan väärti kirjoitella runeberinä ilta toisensa perään jotain yksilöityjä avauksia tavallisille 160cm pottunokille (joilla yleensä vielä yläkulmasta otettu leukaläskit piilottava kuva ja taistelumeikit naamassa) ja toivoa että itseään suurenakin saaliina pitävä neiti vastaisi. Hah mitä pelleilyä.

Mistä se käy ilmi, että ko. naiset pitävät itseään "suureenakin saaliina"? Ja so what, jos ei kaikki vastaa? Itse olen ottanut yhteyttä miehiin, joista osa ei ole vastannut ollenkaan viesteihin, osa taas on? Jännä, että pitää niputtaa kaikki yhteen ja samaan kategoriaan.

Varmaan niiden itseään saaliina pitävien naisten profiileista? Tuolta naisten deittiprofiileja käsittevästä ketjusta pisti silmään tällainen:""Nyt ainutlaatuinen tilaisuus", "harvoin tarjolla", "en yleensä laita ilmoituksia tällaisille sivuistoille"

Eli kaipa se,että on omasta mielestään hyvä saalis,tulee jollain tavalla esille esittelytekstistä.

Sinänsä kyllä typerää valittaa nettideittailun turhuudesta,siis tuo "voi katkeroitua tai lopettaa koko homman".Ei sitä kuulu ottaa niin vakavasti.Jos ei koe,että on vaivan väärti kirjoitella yksilöityjä viestejä(joku copy paste viestittely vasta typerää olisikin),niin ei sitten tietenkään tarvitse vaivautua.Itse aikoinani suhtauduin nettideittailuun kevyesti,ei sieltä mitään elämää suurempaa rakkaustarinaa alkanut,mutta tulipahan tavattua joitain ihan hyviä tyyppejä.Jos asennoituu jo valmiiksi niin,että "ei onnistu kuitenkaan,kun ei nirppanokkanaisille kelpaa tavismies",silloinhan sitä on jo etukäteen katkeroitunut ja kannattaa suosiolla jättää nettideittailu niille,joiden mielestä on luontevaa ja ehkä kivaakin "kirjoitella runeberinä" kiinnostaville tyypeille.

No oli nainen tai mies noi "harvoin tarjolla" jutut kuulostavat aika huvittavilta; ainakin jos on kovin tosissaan. Jos olisin mies niin hyppäisin varmasti sen tyylisten profiilien yli! Ja samaa mieltä, jos deittailun ottaa liian vakavasti, tulee vaan pettymyksiä. Varmasti molemmille osapuolille (en usko, että on sulupuolisidonnaista) ja kun ei odota mitään, voi yllättyä positiivisesti. :) Nim. Huomenna treffeille...

Vierailija
186/190 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW-MIES kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jospa lopettaisitte? Asiattomien ilkeilyviestien lähettely deittipalstoilla on häiriköintiä joka ei taatusti johda mihinkään. Tai no ehkä poliisijuttuun, jos mopo karkaa kunnolla käsistä...

Kuvasit hienosti miehen, jossa on jotain perustavanlaatuisesti vastenmielistä, joka tiedostaa itsessään olevan jotain perustavanlaatuisen vastenmielistä, mutta joka on täysin pihalla siitä mikä tämä vika oikeasti on.

187/190 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MGTOW-MIES kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jospa lopettaisitte? Asiattomien ilkeilyviestien lähettely deittipalstoilla on häiriköintiä joka ei taatusti johda mihinkään. Tai no ehkä poliisijuttuun, jos mopo karkaa kunnolla käsistä...

Kuvasit hienosti miehen, jossa on jotain perustavanlaatuisesti vastenmielistä, joka tiedostaa itsessään olevan jotain perustavanlaatuisen vastenmielistä, mutta joka on täysin pihalla siitä mikä tämä vika oikeasti on.

Et tiedä oikeasti miesten ongelmista nettideittipalstoilla yhtään mitään. Vähän sama kuin minä tulisin tänne kertomaan viisauksia jostain kuukautiskierrosta. Ilkeilyviestejä ei ole tarpeen lähettää. Ei se paskasammion hämmennyskään kivaa ole. 

Siinä miehessä ei tarvitse olla mitään vastenmielistä, että nettideittailu ei onnistu. Sinun on tietenkin naisena täysin mahdoton käsittää tätä.

Vierailija
188/190 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW-MIES kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MGTOW-MIES kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä oikeasti miesten ongelmista nettideittipalstoilla yhtään mitään. Vähän sama kuin minä tulisin tänne kertomaan viisauksia jostain kuukautiskierrosta. Ilkeilyviestejä ei ole tarpeen lähettää. Ei se paskasammion hämmennyskään kivaa ole. 

Siinä miehessä ei tarvitse olla mitään vastenmielistä, että nettideittailu ei onnistu. Sinun on tietenkin naisena täysin mahdoton käsittää tätä.

Väännetään nyt sitten rautalangasta, notta menee jakeluun.

Sinä luulet, ettet kelpaa, koska olet mies/matalastatuksinen/liian lyhyt/ruma/pieni pippeli/universumin kiroama/naiset ovat liian nirsoja tms.

Oikeasti et kelpaa, koska suhtaudut naisiin vihamielisesti ja alentavasti, kuvittelet heidän olevan sinulle jotain velkaa, et osoita minkäänlaisia hyveitä, et arvosta muita ihmisiä jne, etkä toisaalta kompensoi näiden ilmeisten inhimillisten hyveiden puutetta olemalla millään muulla tavalla kiinnostava (fiksu, kunnianhimoinen, maailmaan uteliaasti suhtautuva, yada yada).

Jos olet, et tuo sitä ilmi.

Maailmankatsomuksesi ja suhtautumisesi muihin ihmisiin heijastuu ulospäin ja ihmiset näkevät sinut yhtä inhottavana kuin sinä näet muut ihmiset.

Vierailija
189/190 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MGTOW-MIES kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin,jos tosiaan kokee että "tavis"miehen vaihtoehdot ovat katkeroitua tai lopettaa kokonaan(tuollaista kirjoittava taitaa kyllä jo jo katkeroitunut...),niin kannattaisi varmaan suosiolla lopettaa.Ja jättää nettideittailu niille,jotka osaaavat homman,eivätkä suhtaudu siihen niin vakavasti,se on vain yksi tapa etsiä treffiseuraa,joka voi johtaa parisuhteeseen(tai mitä nyt etsiikään).

Älytöntä mussuttaa "et voi tietää miesten nettideittailuongelmista",ihan kuin naisille nettideittailu olisi pelkästään helppoa ja kivaa.Ihan sama mitä profiiliin laittaa,aina joku urpo ehdottelee asiattomuuksia,ehkä typerin avausviesti jonka nettideittailuaikoinani sain oli tyyliin "kiinnostaako iso musta kyrpä?" Ei kiinnostanut,mutta en myöskään traumatisoitunut loppuiäkseni typerien viestien tulvasta :D Sikojen joukossa oli kuitenkin muutamia helmiäkin.

Eli:suhtautukaa nettideittailuun kevyesti,ei siellä tarvitse "kirjoittaa ruuneperinä",mutta profiilissa on hyvä olla kunnollinen kuva,perustiedot ja ehkä jotain olennaista tietoa itsestään(esimerkiksi seksihalut tai alapään kunto eivät ole olennaista tietoa,kun taas jotain elämänarvoista tai kiinnostuksen kohteista on hyvä kertoa jo alussa,että on jotain mistä kiinnostua kun näkee profiilin).Ja viesteissä riittää,että on asiallinen lähestymistapa,ei tosiaan tarvitse omata ihmeellisiä kirjoittajan lahjoja voidakseen viestitellä nettitreffisivustolla.

Vierailija
190/190 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan