Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisyys

Vierailija
12.06.2016 |

Herään yksin, menen nukkumaan yksin. Siinä välissä käyn töissä, hoidan asioita, puhun ehkä puhelimessa, joskus tapaankin jonkun. Ja tunnen itseni järjettömän yksinäiseksi ja ulkopuoliseksi. Suurin ongelmani on toki se, että minulla ei ole parisuhdetta eikä sen tuomaa keskustelu- ja kosketusyhteyttä. Tunnen oloni aika kädettömäksi muuttamaan tilannetta. Vinkkejä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samassa tilanteessa kuin sinä. Minä olen ratkaissut asian niin, että käyn paljon treffeillä. Treffeillä on useimmiten hauskaa, vaikka vastapuoli ei sytyttäisikään siinä mielessä. Tärkeintä tuossa hommassa on kuitenkin se, että odotukset eivät ole liian korkealla.

Lisäksi aion kesällä tehdä ihan itsekseni sellaisia asioita, mitä normaalisti tekisin parisuhteessa. Aion mennä mm. uimarannoille, picnicille, suppaamaan jne. Pidä itsesi aktiivisena niin yksinäisyys ei iske :)

Vierailija
2/3 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt sen verran paljon nettitreffeillä, että olen ihan totaalisen kyllästynyt koko touhuun. Edes mukavaa tapailumiestä jutustelun ja seksin merkeissä ei ole helppo löytää, saati sitten enempää.

Niinpä niin. Pitää vaan repiä itsensä ihmisten ilmoille, jotta edes ajoittain "unohtaa" yksinäisyytensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestö?

Harrastus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi