Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asioista haluaisit erityisesti / et missään nimessä haluaisi jutella ensitreffeillä?

Vierailija
11.06.2016 |

Onko jotain aiheita, jotka pidät tärkeinä käytäväksi läpi ensitreffeillä? Mistä et missään nimessä haluaisi jutella?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pääasia, että juttu luistaa luontevasti ja aiheet sen mukana.

Vierailija
2/20 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä ja tuloista + rahasta ylipäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien/suvun taustasta en haluaisi puhua lainkaan tapailun alkuvaiheissa.

Vierailija
4/20 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä haluaisi puhua eksistä ekoilla treffeillä. Silti moni tätä tekee.

Vierailija
5/20 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työ- tai raha-asioita.

Ei sukutaustaa. Ei politikointia.

Haluaisin puhua ihan tavallisia asioita, omista tunnelmista, ei liian kantaa ottavaa, ei myötäilyä. Haluaisin tutustua toiseen, kysellä, ei saa puhua päälle.

Vierailija
6/20 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään liian henkiökohtaista tai raskasta. Huumoria voisi kokeilla, osuuko yksiin. 

Vierailija
7/20 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään nimessä haluaisi puhua eksistä ekoilla treffeillä. Silti moni tätä tekee.

Varsinkaan jos ei ole eksiä.

Vierailija
8/20 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja penismieltymykset olisivat ahdistavia aiheita.

Ruuanlaitosta voisin keskustella.

Vierailija
9/20 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai onko se nyt joku saavutus että löytyy eksä? :D No on mulla eksä, mutten ymmärrä miksi puhua pieleen menneistä suhteista ekoilla treffeillä. Tappaa tunnelman ja antaa toisesta sellaisen kuvan, ettei ole vielä päässyt aikaisemmasta kumppanista yli.

Vierailija
10/20 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ekoilla treffeillä voi rennolla otteella jutustella kevyesti omasta itsestä, kiinnostuksenkohteista ja tulevaisuudenhaaveista. Toki syvällisempiäkin voi jutella, jos keskustelu siihen kääntyy. Mutta mielestäni kevyestä juttelusta jo huomaa ollaanko samalla aaltopituudella. Ottaen huomioon, että monesti ne treffit jäävät niihin ekoihin treffeihin niin, jos heti ekoilla treffeillä jauhetaan avioeroista ja muista ikävistä aiheista niin eihän treffit sitten ikinä ole muuta kuin sitä muutaman tunnin ikävyyttä. Itse kavahtaisin, jos mies alkaisi esim. heti luettelemaan tiettyjä deadlineja jolloin tiettyjä asioita on täytynyt tapahtua elämässään, esim. Viim. 30v lapset, 32 v omakotitalo. En myöskään kestäisi mitään surkuttelua tai utsesäälissä rypemistä. Positiivisessä hengessä itsensä esille tuominen on suotavaa.

Vierailija
11/20 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää tietää musiikki-, elokuva- ja kirjamaku ja niistä on ihan kiva jutella. Niiden perusteella voi myös päätellä, että onko järkeä lähteä toisille treffeille. Ruuasta ja harrastuksista voi jutella.

Tulevaisuudensuunnitelmat ovat mielestäni toisten treffien aihepiiriä, paitsi jos ensimmäiset venähtävät heti monituntisiksi.

Vierailija
12/20 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan treffikumppanista. Jos ollaan just tavattu tai sokkotreffit niin kevyttä juttelua ja jos natsaa ehkä hiukan syvemmälle. Kävin eilen treffeillä miehen kanssa jonka olen tuntenut jo vuosia. Tunnemme yhteisten ystävien kautta. Tiedämme toisistamme paljon ja keskustelu oli hyvin syvällistä koko illan. Tapaamme taas tiistaina. Juttele vaan asioista jotka tuntuvat hyvältä itsestäsi.

Vierailija
13/20 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin keskustella siitä, odottaako nainen minun miehenä maksavan automaattisesti ensitreffeillä.

Jos näin olisi, loppuisi treffit siihen paikkaan.

Vierailija
14/20 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai onko se nyt joku saavutus että löytyy eksä? :D No on mulla eksä, mutten ymmärrä miksi puhua pieleen menneistä suhteista ekoilla treffeillä. Tappaa tunnelman ja antaa toisesta sellaisen kuvan, ettei ole vielä päässyt aikaisemmasta kumppanista yli.

On se nykynaisille.

Mun treffit on muutaman kerran loppuneet lyhyeen kun olen kertonut, että eksiä ei ole.

15/20 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin puhua politiikasta, taiteesta, kirjallisuudesta, tieteestä, arvoista, vanhemmista, suvusta, koulutuksesta, toiveista ja seksistä. 

En haluaisi puhua existä, kavereista (siis ainakaan kuunnella mitä joku kaverisi teki viime vkl, ilman että siihen liittyy jotain tähdellistä). Leffoista, urheilusta, entisistä panoista, näkemistäsi julkkiksista yms. 

16/20 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin keskustella siitä, odottaako nainen minun miehenä maksavan automaattisesti ensitreffeillä.

Jos näin olisi, loppuisi treffit siihen paikkaan.

Hienoa. Koska tuo keskustelu kertoisi minulle nopeasti, että turha jatkaa treffejä. Ja ei, en oleta miehen maksavan ensimmäisillä, tai edes toisilla treffeillä.

Vierailija
17/20 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa, jos toinen alkaa puhua liikaa yhteisestä tulevaisuudesta tai kertoo olevansa ihastunut. Ollaan vasta ekoilla treffeillä kuitenkin, haluan tutustua, ennen kuin puhutaan mistään seurusteluun viittaavastakaan. Oon hitaasti lämpenevää sorttia. Suoraan ei ole kukaan sanonut olevansa ihastunut, mutta eräs deitti lähetti rakkausrunon ekan tapaamisen jälkeen. Ahdistuin aika tavalla ja löin jarrut pohjaan.

Vierailija
18/20 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluaisin keskustella siitä, odottaako nainen minun miehenä maksavan automaattisesti ensitreffeillä.Jos näin olisi, loppuisi treffit siihen paikkaan."

- Tässä kohtaa minun varmaankin pitäsi olla kiitollinen siitä, että olen mies, jolloin se, että päätyisimme samoille treffeille on hyvin että erinomaisen  pieni. En vain mitenkään jaksa sellaista asennetta, että treffailua pidetään nolla summa pelinä. - Tietysti ei ole oikein se, että vain toinen maksaa joka kerta. Enemmän tovoisin löytäväni kumppanin jolle minä vosin tai saisin tarjota ja hän vastaavasti vosi luontevasti maksaa ja tai tarjota minulle luontevasti vuorollaan.

Seuraavaksi annan ilmaisen vinkin teille, jotka pyydätte ja / tai kutsutte jonkun kanssanne treffeille, johonkin tiettyyn paikkaan ja odotatte, että kutsuttu iloitsee siitä ja noudattaa kutsuanne ja saapuu paikalle, niin kai muistatte kutsun antaessanne kertoa hänelle, että ottaa sitten eväät tai aiankin lompakon mukaan, ettei vaan joudu nälissään odottamaan tai joudu odottamaan ja katselemaan  teitä sillä välin kun te syötte tai juotte, tai mitä mahd. maksullista / vastasuoritusta edellyttävää keksit ehdottaakin.

Annan vielä toisen vihjeen. Jos joku pyytää teidät, vaikkapa kylään / vierailulle kotiinsa, niin muistattehan aina viedä omat eväät mukananne. - Huomaavaista on tällöin tietysti kertoa, että saavutte omin evän, ettei toinen vain erehdy laittamaan mitään (erityistä) tarjottavaa.       

Vierailija
19/20 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Haluaisin keskustella siitä, odottaako nainen minun miehenä maksavan automaattisesti ensitreffeillä.Jos näin olisi, loppuisi treffit siihen paikkaan."

- Tässä kohtaa minun varmaankin pitäsi olla kiitollinen siitä, että olen mies, jolloin se, että päätyisimme samoille treffeille on hyvin että erinomaisen  pieni. En vain mitenkään jaksa sellaista asennetta, että treffailua pidetään nolla summa pelinä. - Tietysti ei ole oikein se, että vain toinen maksaa joka kerta. Enemmän tovoisin löytäväni kumppanin jolle minä vosin tai saisin tarjota ja hän vastaavasti vosi luontevasti maksaa ja tai tarjota minulle luontevasti vuorollaan.

Seuraavaksi annan ilmaisen vinkin teille, jotka pyydätte ja / tai kutsutte jonkun kanssanne treffeille, johonkin tiettyyn paikkaan ja odotatte, että kutsuttu iloitsee siitä ja noudattaa kutsuanne ja saapuu paikalle, niin kai muistatte kutsun antaessanne kertoa hänelle, että ottaa sitten eväät tai aiankin lompakon mukaan, ettei vaan joudu nälissään odottamaan tai joudu odottamaan ja katselemaan  teitä sillä välin kun te syötte tai juotte, tai mitä mahd. maksullista / vastasuoritusta edellyttävää keksit ehdottaakin.

Annan vielä toisen vihjeen. Jos joku pyytää teidät, vaikkapa kylään / vierailulle kotiinsa, niin muistattehan aina viedä omat eväät mukananne. - Huomaavaista on tällöin tietysti kertoa, että saavutte omin evän, ettei toinen vain erehdy laittamaan mitään (erityistä) tarjottavaa.       

Omat eväät? Toisen kotiin? Et kai ole tossissasi? Kuulostat joltain sketsisarjan hahmolta.

Vierailija
20/20 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Omat eväät? Toisen kotiin? Et kai ole tossissasi? Kuulostat joltain sketsisarjan hahmolta." - No samasta syystä en ymmärrä, että jos joku pyytää minut treffeille, niin miksi hän olettaa minun maksavan puolet? - Eri asia on, että yhdessä sovitaan, että tehdään jotain kalliimpaa -you name it - yhdessä. Toki voin maksaakin, mutta jotenkin vain olen sisäistänyt ajatuksen, että lähtökohtaisesti pyytäjä ja tai kutsuja maksaa. - Siksi mainittu kärjistys omien eväiden ottamisesta.    

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme