Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiläinen landella :(

Vierailija
11.06.2016 |

Ahdistaa, 2 päivää tätä jaksaa just ja just. Haluan kotiin meikkaamaan enkä olla landella perseen näköisenä. Tuli viimeksi melkein kyyneleet silmiin liikutuksesta kun oltiin palaamassa landelta kotiin ja kun jumituttiin pääkaupungin ruuhkaan... :') tuli niin lämmin ja turvallinen ja kotoisa olo

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään asua Malmilla. Voi näyttää nuhjuselta, mutta silti pääsee nopeasti kaikkialle

Vierailija
2/28 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Kaupungissa vain tuntee tietyn kodikkuuden ja on tilaa hengittää. Maaseutu on jotenkin ahdistavaa ja naapurikyttäävää seutua, jossa ihmisellä ei ole vapautta toteuttaa itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään asua Malmilla. Voi näyttää nuhjuselta, mutta silti pääsee nopeasti kaikkialle

Haha! Mulla ihan sama. Kauppareissut perheen kanssa hoidetaan verkkareissa malmin Cittarissa, mut illalla vaihdetaan siistimpää päälle ja junalla 15 minuutissa keskustaan. Leppoisaa :)

Vierailija
4/28 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu on mulla. Kesäisten anoppila-/landereissujen jälkeen Helsinkiin saavuttaessa tulee onnenkyyneleet silmiin. Oli niin ihana ja kotoisa fiilis. Seiskan ratikassa istuessa teki mieli vain hymyillä. En viihdy lainkaan maalla pidemmän päälle. Pari päivää menee, mutta sitten alkaa ketuttaa ja ahdistaa se pikkusieluinen ja sisäsiittoinen meininki. Sama pätee muihinkin maihin. En ole rantalomatyyppiä, vaan tykkään kaupunkikohteista.

Vierailija
5/28 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin jaksaa. Mukavaa vaihtelua.

Vierailija
6/28 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne kun päätyy kehä 3 sisäpuolelle. Ihmisillä jumalaton kiire joka paikkaan, liikenenruuhkissa jumitetaan. Kun pääsee takaisin kotiin voi taas hengittää vapaasti.

Vierailija
7/28 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ottaa meikit matkalle mukaan! Helsinki ei ole Suomen ainoa paikka, jossa meikataan.

Vierailija
8/28 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu on mulla. Kesäisten anoppila-/landereissujen jälkeen Helsinkiin saavuttaessa tulee onnenkyyneleet silmiin. Oli niin ihana ja kotoisa fiilis. Seiskan ratikassa istuessa teki mieli vain hymyillä. En viihdy lainkaan maalla pidemmän päälle. Pari päivää menee, mutta sitten alkaa ketuttaa ja ahdistaa se pikkusieluinen ja sisäsiittoinen meininki. Sama pätee muihinkin maihin. En ole rantalomatyyppiä, vaan tykkään kaupunkikohteista.

Miten päädyit mieheen landelta? Eikö tuo sisäsiittioisuus huolettanut?

Vierailija
9/28 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätit sitten kuitenkin olla hymyilemättä. On tullut sen verran ratikoissa istuttua, että tiedän ettei niissä juuri hymyillä.

t. landepaukku Tampereelta

Vierailija
10/28 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten päädyit mieheen landelta? Eikö tuo sisäsiittioisuus huolettanut?

Huolettihan se itse asiassa. :) Onneksi miehen vanhemmat eivät ole "saman kylän poikia ja tyttöjä". Tosin mieheni on hieman outo tapaus muuten. :(

Vierailija
11/28 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätit sitten kuitenkin olla hymyilemättä. On tullut sen verran ratikoissa istuttua, että tiedän ettei niissä juuri hymyillä.

Hymyilinpäs! :D Stadissa saa olla just oma itsensä. Ne landepaukut (tai piilo-sellaiset ynnä muut junantuomat) ovat yleensä niitä koppavimpia ja tylyimpiä.

Vierailija
12/28 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyilinpäs! :D Stadissa saa olla just oma itsensä. Ne landepaukut (tai piilo-sellaiset ynnä muut junantuomat) ovat yleensä niitä koppavimpia ja tylyimpiä.

No niitä näyttää sitten olevan stadilaisista valtava enemmistö. Tervetuloa nyt vaikka Tampereelle niin huomaat heti eron siinä miten iloisilta ihmiset näyttävät. Täällä ei ehkä ole edes yhtä paljon syytä hymyilyyn, mutta naurua kuuluu silti koko ajan. Ja Joensuussa vielä enemmän, vaikka siellä asiat ovat varmasti huonommin kuin Helsingissä.

Vierailija
13/28 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi oma mieheni ei edes aidosti viihdy Helsingissä, vaan hänellä veri vetää heti sinne maalle, jos on lomaa. Ei hän suostu mun kanssa ulkomaanreissuillekaan, kun pitää vaan päästä mamman lihapatojen ääreen. T. Se maalaisen kanssa avioitunut kaupunkilainen

Vierailija
14/28 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, minulla sama tunne aina kun pääsen kaupungista landelle. :) Naapurit tosiaan kyttää, sen takia niitä ei saakkaan olla. Olemme me ihmiset kyllä erilaisia.

Vierailija
15/28 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Landelta kotoisin, Helsingissä asunut 15 vuotta. Rakastan Helsinkiä. Nyt ollaan oltu viikko landella, huomenna kotiin ❤️ Täällä on ahdistavaa, viikko on maksimi mitä täällä voi olla.

Vierailija
16/28 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista paras fiilis mökiltä tullessa on ajaa Hämeenlinnan tietä kehä kolmosen ali ja nähdä Helsinki kyltti. Siinä kohtaa yleensä huokaisen helpotuksesta, ihanaa päästä sivistykseen! :)

Vierailija
17/28 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pidän Stadista,koska siellä tuntuu,että saa olla oma itsensä.Maaseudulla arvostellaan kovasti (mielestäni) muita eikä puhuta ystävällistä small talk:ia vieraille.Olen itse maalta kotoisin ja asunut sekä pk-seudulla,että maalla aikuisena.Maalla tosin on nätit maisemat,mutta on Helsingissäkin huikean kauniita paikkoja ☺

Vierailija
18/28 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eri ihmiset tykkäävät erilaisista paikoista. Ihan hyvä, etteivät kaikki pakkaudu samaan paikkaan :)

Vierailija
19/28 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän musta tuntuu, että kaupungissa naapurit kyttää kuin maalla. Heti ollaan kaikesta mahdollisesta sanomassa ja jättelemässä lappua. Että jotkut jaksaa pikkujuttujakin vahdata. Toista se on maalla, jossa lähin naapuri asuu kilsan päässä. Tietty, jos kylillä käydessään juoruilee kovasti toisten kanssa, niin voi kyllä odottaa, että muutkin alkavat puhua sun asioista.

Vierailija
20/28 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain luuserit asuu stadissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan