ÄÖ:ni on 130. Kysyttävää?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli Mensan testissä päälle 130, en enää muista tarkkaa lukemaa, mutta 134 tai 136. En silloin liittynyt Mensaan, mikä vähän harmittaa koska en ehkä enää pääsisi samaan lukemaan. Tein tuon testin parikymmentä vuotta sitten juuri lukiosta päässeenä.
Et sä olisi silloin Mensaan päässyt 130 jotain tuloksella. Vanhalla keskihajonnalla 148 oli minimi (vastaa nykyistä 131).
Vierailija kirjoitti:
Pojallani äo on 144, kysyttävää?
Mun hamsterilla on äo 214, kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelen kirjoitusvirhettä. Tarkoitin tietysti AÖ.
ap.
(En sitten ollut oikeasti ap., kunhan pienesti trollasin.)
AO? Mutta joo, 130 on minunkin lukuni eikä tässä ole kuule paljoa kehumista :-D
Vierailija kirjoitti:
AO? Mutta joo, 130 on minunkin lukuni eikä tässä ole kuule paljoa kehumista :-D
No niinpä, älykkyys on täysin turha ominaisuus jolla ei tee yhtikäs mitään!!! Tyhmä sen olla pittää!
Nepalin toiseksi vanhemman äidin pojan lapsen isä kuka hän on?
Niin on minunkin ja v-mäisen mieheni. 13-vuotias poikani on saanut testistä 116. Ja 16-vuotiaalla pojallani ÄO on yli 140.
Pitäisiköhän tehdä palstalle aloitus: Minulla on maantien värisen hiukset. Kysyttävää?
Ymmärrätkö mikä ero on älykkäällä ja viisaalla?
Jos et niin voin sen paljastaa sulle heti. Viisas ei kehuskele AV-palstalla älykkyydellään.
Miten musta tuntuu, että kaikki, jotka tekee tuon Mensan nettitestin, saa siitä noin130. Yrittävät houkutella mahdollisimman monet maksullisiin testeihin? "Testi on suuntaa-antava joten kannattaa tulla paikan päälle virallisiin." Minä sain 130 ja poikaystävä pari pinnaa alle. Täällä palstallakin kaikki tuntuvat saavan jotain tuota luokkaa. Onko joku saanut siitä lähemmäs 100?
Pojallani äo on 144, kysyttävää?