Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätettiin lapsen nimi. Anoppi ja appi eivät suostu kutsumaan etunimellä vaan aikovat käyttää toista nimeä! =(

Vierailija
25.02.2006 |

Alusta asti ovat puuttuneet nimivalintaan ja monta nimeä suljettiin pois heidän tahdosta. Suutuin sit miehelle et se on meidän asia eikä kerrota ennenku nimi päätettu ja nyt viimein sit löydettiin nimi mistä mies ja minä molemmat tykättiin ja miehen vanhemmat eivät muka ole kuulleet tätä etunimeä (on muuten kansainvälinen ja suomessakin yli 2000 tämän nimistä, joten en jaksa uskoa tota). Joten aikovat käyttää tytön toista nimeä kutsumanimenä!

Uskomatonta miten lapsellista touhua. Vähänkö tyttö menee hämilleen kun kaikki muut käyttää tätä ensimmäistä nimeä.

Kyllä ottaa päähän etteivät sen vertaa voi kunnioittaa =(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosi ärsyttävää tuollainen, että puuttuvat ja päättävät kutsua eri nimellä!! Typeriä ovat. Olen puolellasi =)

Vierailija
2/13 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä anoppi ja appi sitten ajan myötä rupeavat käyttämään oikeata nimeä...

Sano suoraan, että tyttö on teidän, ja te vanhempina annatte nimen... he ovat sen jo aikoinaan tehneet lapsilleen ja sillä selvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Joanna =)

Vierailija
4/13 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siitä ole mennyt sekaisin koskaan. päinvastoin. jos vahingossa kutsun lasta oikealle nimellä lapsi korjaa heti ei se vaan se. äärimmäisen harvoin korjaa nimekseen oikean nimen.

Vierailija
5/13 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta annapa niiden pitää päänsä, ja katso, kuinka homma menee. Veikkaanpa, että alkavat käyttää ekaa nimeä melko pian, ja viimeistään silloin, kun tyttö itse sanoo, että mun nimi on X! :) Meinaan vaan, että jos kaikki muut sanovat tyttöä tietyllä nimellä, lapsi kyllä mieltää sen nimekseen, ja osaa aikanaan vaatia kyllä, että sillä nimellä sanotaan. En usko, että lapsi siitä mitenkään hämmentyy, koska kutsutaanhan lapsia ties miksi mussukoiksi ja kultapalleroiksi omassa kotonaankin. Rakkaalla lapsella kun todellakin on monta nimeä. ;)

Vierailija
6/13 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti nimi!

Vierailija
7/13 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei kuulemma voi kutsua poikaamme hänen oikealla nimellä vaan on keksinyt ihan oman. Parasta on ettei " täti" ole ikinä nähnytkään kohta puolitoista vuotiasta poikaa. No mun puolesta voi olla näkemättä...

Vierailija
8/13 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meilläkin on lapselle monta lempinimeä mutta kun tämä jolla anoppi kutsuu tyttöä (onnekis harvoin) on sama kun mieheni exän lempinimi häntä taas kutsutaan aina sillä nimellä... ja olen siitä sanonut anopille että sillä nimellä ei mein tyttöä kutsuta niin tämä vaan että niin mutta kun ovat eri ihmisiä... joopa joopa, no mies sanoi että kerran vielä jos kutsuu sillä nimellä niin hän avaa sanaisen arkkunsa ja avautuu äidillensä niin kyllä sitten uskoo...

Vierailija
9/13 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä nimellä he sitten aikovat tyttöä kutsua? Ei varmaankaan kyllä tule onnistumaan pidemmän päälle, mutta anna heidän yrittää. Outoa porukkaa, kun noin puuttuvat teidän omiin asioihin.

Vierailija
10/13 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totea, että et pidä nimistään ja kutsut siis mieluummin toisilla.

Vierailija
11/13 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei olis taas porvoossa tapahtunutta...

Vierailija
12/13 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisihan ne appivanhemmat kutsua lasta vaikka suomalaisittain Johannaksi(jos muka Joanna ei luonnistu heidän suuhunsa).

Vierailija
13/13 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötin Joannan tässä välissä =) Ihana vihdoin kutsua neitiä nimeltä.

Miehen vanhemmat eivät ole suomalaisia. Ihan tästä naapurimaasta, mutta en viitsi kertoa mistä ja varmasti myös siellä on tämä nimi.

Mies tuossa juuri soitti, että nyt äitinsä oli soittanut ja sanonut että on se ihan nätti nimi kun oli hetken miettinyt.

Luulenpa, että muuttui mieli koska tämä oli siis lopullinen päätös ja tajusi etteivät voi vaikuttaa enää päätökseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan