Mieheni haluaa yksin ulkomaille - kertoi siellä yöpyvänsä naistuttavan luona, mitä minun pitäisi ajatella?
En itse tunne kyseistä naista. Toisaalta mies ihan itse kertoi yöpymisaikeistaan, ei varmaan ole syytä huoleen? En varmaan voi kieltääkkään vaikka asia hieman vaivaa.
Kommentit (16)
Sanoisin, että hämärältä kuulostaa jos sinä et edes tunne/tiedä ko. "kaveria".
Mies ei voi pettää, koska tulee voimakenttä kertomalla, että yöpyy naiskaverin luona?
Miksi se haluaa mennä yksin? Mistä tuntee naisen?
Ei mitään huolta. Miehesi palaa kotiin lomilta tyytyväisenä ja pussit tyhjänä. Hienoa, että on ymmärtäväisiä vaimoja vielä olemassa.
"Mä en tykkäis, mutta onkohan se mun asia. Tarttis kasvaa ihmisenä." - Juuri noin. - Mä en ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka eivät salli kumppanillaan molempia sukupuolia olevia kavereita. Minusta miehelle pisteet siivoimesti kertoi, missä aikoo yönsä viettää. Enemmän minua olisi loukannut, jos olisi saanut tietää asian jotain muuta kautta. - Ja erityisesti jos tämä tieto olisi varmalta taholta, mutta mies yrittäisi itse kokonaan kieltää ja salata tapahtuneen.
No kysy mieheltä sopiiko että sinäkin käyt "Kuopiossa" yhdellä miespuoliselle kaverilla viikonloppuvierailulla?
Vastaus voi kertoa jotain miehen ajatuksista (jos kieltää heti niin sittenhän asia on selvä toisinpäinkin).
Tai lähde miehen mukaan reissuun?
No onko sulla jotain syytä ajatella, että se menee sinne pettämään? Kai kaikilla on vastakkaista sukupuolta olevia kavereita?
Sanoisin että toki saa yöpyä, mutta turha odottaa että voi tulla sitten takaisin kuin mitään ei olisi tapahtunut.
pelkkä vanha ystävä ei mitään muuta.
mutta jos olisi päinvastoin niin paha paha ...automaattisesti friend with benefits
todennäköisesti on rehellinen koska kertoi avoimesti
Et todellakaan voi kieltää, eikä pidä edes yrittää. Mies on aikuinen ja tekee itse omat valintansa. Mutta olet kyllä hyväuskoinen idiootti, jos jäät miestä odottamaan ja otat hänet vielä takaisin luoksesi tuon jälkeen.
Kertoi, koska halusi olla "rehellinen". Nyt on niin hyvä mies, kun ei salaa mitään, sillä nainenhan on joku ystävä vain. Haihdutti epäilykset ja asia on ihan ok, kun kertoi, eli ei siis voi mitenkään pettää.
Matkustaa Irlantiin, ovat tuttuja kuulemma mieheni entiseltä työpaikalta. Mieheni on koko suhteemme ajan tykännyt toisinaam matkustaa yksin ja ymmärrän tämän. Itsekin kesäisin viihdyn joitain viikkoja kesämökillä tai retkeilemällä itekseni.
Ap
Mä en tykkäis, mutta onkohan se mun asia. Tarttis kasvaa ihmisenä.