Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ovat jo nyt tympääntyneet jalkapallon MM-kisoihin?

Vierailija
10.06.2016 |

Ollaan ulkomailla lomalla. Ei riitä, että mies valloittaa telkkarin, vaan nyt on keksinyt, että voi käyttää tietsikan kautta nettiä siihen, että katsoo suomalaista lähetystä telkusta. Tarkoittaen, että varaa sekä telkun että tietsikan illoiksi. Mies yleensä dominoi iltaisin lasten mentyä nukkumaan telkkaria, joten olen tottunut siihen, että surffaan sitten netissä omia juttujani, koska minua esim. se urheilu ei kiinnosta tippaakaan. Nyt sitten hän keksi tämän riemua aiheuttavan idean ja varasi molemmat omaan käyttöönsä. Mielestäni aiheesta huomauttelin enkä ollut kovin iloinen asiasta. Minulle olisi käynyt, että olisi katsonut tietsikasta matsia ja minä olisin ottanut sitten vuorostani telkun. Mutta ei... Mies veti sitten herneen nenäänsä ja paineli mököttäen jo nukkumaan lasten seuraksi.

Että inhoan näitä jääkiekon, jalkapallon, yleisurheilun, formulan, hiihdon, snookkerin jne jne jne kisoja. Aikataulut pitää suunnitella niiden mukaan ja kaikki muu tulee vasta niiden jälkeen tärkeysjärjestyksessä. Pelasin lasten kanssa lautapelejä, kun mies viritteleli tietsikka-tv:tään, hoidin iltapesut ja nukuttamiset, kun pitää katsoa ennen matsiakin jo alkulähetykset. Sitten huomauttelin asiasta ja minulle möksähdettiin. Jalkapallon MM-kisat on vasta alussa ja tympii jo nyt. Ja lomalla ollaan... :/

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapallon mmkisat on sentään vaan joka 4s vuosi. Kiitä onneasi ettet ole lätkäleski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä