Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ollaan ulkomailla lomalla. Ei riitä, että mies valloittaa telkkarin, vaan nyt on keksinyt, että voi käyttää tietsikan kautta nettiä siihen, että katsoo suomalaista lähetystä telkusta. Tarkoittaen, että varaa sekä telkun että tietsikan illoiksi. Mies yleensä dominoi iltaisin lasten mentyä nukkumaan telkkaria, joten olen tottunut siihen, että surffaan sitten netissä omia juttujani, koska minua esim. se urheilu ei kiinnosta tippaakaan. Nyt sitten hän keksi tämän riemua aiheuttavan idean ja varasi molemmat omaan käyttöönsä. Mielestäni aiheesta huomauttelin enkä ollut kovin iloinen asiasta. Minulle olisi käynyt, että olisi katsonut tietsikasta matsia ja minä olisin ottanut sitten vuorostani telkun. Mutta ei... Mies veti sitten herneen nenäänsä ja paineli mököttäen jo nukkumaan lasten seuraksi.

Että inhoan näitä jääkiekon, jalkapallon, yleisurheilun, formulan, hiihdon, snookkerin jne jne jne kisoja. Aikataulut pitää suunnitella niiden mukaan ja kaikki muu tulee vasta niiden jälkeen tärkeysjärjestyksessä. Pelasin lasten kanssa lautapelejä, kun mies viritteleli tietsikka-tv:tään, hoidin iltapesut ja nukuttamiset, kun pitää katsoa ennen matsiakin jo alkulähetykset. Sitten huomauttelin asiasta ja minulle möksähdettiin. Jalkapallon MM-kisat on vasta alussa ja tympii jo nyt. Ja lomalla ollaan... :/

• ylös 9
  • alas 8

Sivut

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sorry. Niin paljon kiinnostaa, että tuli virheen poikanen. EM-kisat sitten. Asiasisältö ei siitä muuksi muutu kuitenkaan.

ap

• ylös 17
  • alas 4
Vierailija

Ärsyttää kympillä, taas joutuu kuuntelemaan jotain pälätystä pallon potkimisesta koko ajan.

Vierailija

Minen kisoista tietäis, jollei naapurissa fanitettais. Eli ei vaikuta meidän perhe-elämään millään muotoa. Olen valinnut viisaasti miehen, joka ei juuri urheilua seuraa. Vain satunnaisesti extremeä.

Vierailija

Joooo äläpä. Selostukset RUOTSIKSI ei luoja.

Mies ei puhu suomea vielä kovin hyvin ja hänen äidinkielensä on hollanti, joten ruotsi sujuu puolet paremmin. Pää hajoaa.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Ymmärrän täysin. Vähän aikaa sitten oli jääkiekkoa joka paikassa! Kun menin nettiin, niin tuntui että kaikkialla tuli ensimmäisenä vastaan hikisen jääkiekkoilijan naama. Ärsytti niin vietävästi.

Vierailija

Kisat kestää herranen aika kuukauden?! Ja melkein heti perään alkaa Olympialaiset. Suomalaismenestys molemmissa nollan luokkaa, mutta Yle näyttää kaikki ottelut, uusinnat päälle ja loputonta studiovatvontaa. Onhan noissa kesäkisoissa sentään silmänruokaa enemmän kuin esim. jääkiekossa tai hiihdossa.

• ylös 17
  • alas 1
Vierailija

Komppaan. Kyllä missikisat ja unelmien poikamies ovat sentään jotain! Puhumattakakoon nyt näistä hääohjelmista. Tai laihduttamisista, jeeee!

Vierailija

Minä olen ajatellut perehtyä jalkapalloon. Jalkapallo on melkeinpä ainoa urheilulaji, jota en seuraa. Jospa se siitä aukenisi ja kiinnostus lisääntyisi. Mutta ymmärrän, jos on pieniä lapsia - kyllä miehen täytyy 'ansaita' peliaika, ei voi laistaa kotitöistä kisojen aikana.

Vierailija

Täh? Minä en edes huomaisi koko kisoja, ellen itse olisi valinnut nyt ottelua näyttävää kanavaa.

Elän omaa elämää omien kiinnostusteni mukaan, joten on absurdi ajatus, että voisin tympääntyä jostain, mistä en ole kiinnostunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täh? Minä en edes huomaisi koko kisoja, ellen itse olisi valinnut nyt ottelua näyttävää kanavaa.

Elän omaa elämää omien kiinnostusteni mukaan, joten on absurdi ajatus, että voisin tympääntyä jostain, mistä en ole kiinnostunut.

Olet varmaan sinkku vai? Asumme miehen kanssa yksiössä, ellen istu suihkussa yli tuntia niin väkisinki kuulen jalkapalloa. Toki kuulokkeet päässä en kuule, mutta näen.

Vierailija

Hurraa, mikä asiantuntija.

MM-kisat on vasta kahden vuoden päästä.

Parempi että pysytkin teatterin ja oopperan parissa.

Vierailija

Joo. Mies ei ole onneksi noin kaheli vaan hoitaa lapset kuitenkin. Sitten kun on vapaa hetki niin valtaa sohvan ja telkan. En kattelis tollasta sun miehes touhua yhtään. Lasten hoitoon täytyy osallistua ja  antaa sulle joko telkka tai tietokone. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ollaan ulkomailla lomalla. Ei riitä, että mies valloittaa telkkarin, vaan nyt on keksinyt, että voi käyttää tietsikan kautta nettiä siihen, että katsoo suomalaista lähetystä telkusta. Tarkoittaen, että varaa sekä telkun että tietsikan illoiksi. Mies yleensä dominoi iltaisin lasten mentyä nukkumaan telkkaria, joten olen tottunut siihen, että surffaan sitten netissä omia juttujani, koska minua esim. se urheilu ei kiinnosta tippaakaan. Nyt sitten hän keksi tämän riemua aiheuttavan idean ja varasi molemmat omaan käyttöönsä. Mielestäni aiheesta huomauttelin enkä ollut kovin iloinen asiasta. Minulle olisi käynyt, että olisi katsonut tietsikasta matsia ja minä olisin ottanut sitten vuorostani telkun. Mutta ei... Mies veti sitten herneen nenäänsä ja paineli mököttäen jo nukkumaan lasten seuraksi.

Että inhoan näitä jääkiekon, jalkapallon, yleisurheilun, formulan, hiihdon, snookkerin jne jne jne kisoja. Aikataulut pitää suunnitella niiden mukaan ja kaikki muu tulee vasta niiden jälkeen tärkeysjärjestyksessä. Pelasin lasten kanssa lautapelejä, kun mies viritteleli tietsikka-tv:tään, hoidin iltapesut ja nukuttamiset, kun pitää katsoa ennen matsiakin jo alkulähetykset. Sitten huomauttelin asiasta ja minulle möksähdettiin. Jalkapallon MM-kisat on vasta alussa ja tympii jo nyt. Ja lomalla ollaan... :/

Tules mamma sieltä sänkyyn jo, en katso jalkapalloa, niin rutistan sinut kainalooni hellästi!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo. Mies ei ole onneksi noin kaheli vaan hoitaa lapset kuitenkin. Sitten kun on vapaa hetki niin valtaa sohvan ja telkan. En kattelis tollasta sun miehes touhua yhtään. Lasten hoitoon täytyy osallistua ja  antaa sulle joko telkka tai tietokone. 

Kiitos tämä kommentti helpotti. :)

Jokaisella saa olla omat kiinnostuksen kohteensa. Ei miestäkään kiinnosta minun seuraamani dekkarisarjat. Muttei niin saisi viedä mikään asia mennessään että se vie huomion kokonaan pois muun perheen toiminnasta/rutiineista ja päälle vielä varataan kaikki vempaimet.

ap

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat