Vierailija

Aluksi intoa täynnä ja ehdottavat tapailuita, viestejä satelee ja kiinnotusta ei peitellä. Menee muutama viikko ja homma viilenee, sitten jäähtyy kokonaan. Kuviossa lopulta useampi nainen, ainakin yksi entinen . Mies ei enää laita viestejä tai vastaile.Korkeintaan tietoa, että se jokin puuttui tai tämä on tässä. Joku mies vielä ottaa myöhemmin yhteyttä muina miehinä eli unohtanut sujuvasti huonon käytöksensä.
Ja en valitettavasti ole ainoa, joka tällaista kokenut.

• ylös 27
  • alas 3

Kommentit (16)

Vierailija

Mulla päinvastaisia kokemuksia. Nuorempana joutunut useammin vaihtaa numeroa ja tietty salaiseksi, että pääsisi joistain eroon.

• ylös 2
  • alas 12
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Naiset kiinnostuvat harvoista miehistä ja tämä on sitten se varjopuoli.

Keskiarvomies ei todellakaan pyöritä useamman naisen joukkoa ja voi omistautua yhdelle naiselle täysin.

• ylös 20
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naiset kiinnostuvat harvoista miehistä ja tämä on sitten se varjopuoli.

Keskiarvomies ei todellakaan pyöritä useamman naisen joukkoa ja voi omistautua yhdelle naiselle täysin.

Tässähän se. 

• ylös 15
  • alas 2
Vierailija

Totta! Olen miettinyt, että pitäisikö alkaa jotenkin hankalaksi/prinsessaksi tms. että mies ei toimisi noin eikä kiinnostus lopahtaisi. Tuo on niin normaalia nykyään, kiinnostus kestää ehkä 2 vkoa. Ja sitten se voi taas syttyä ja mies ottaa yhtäkkiä uudestaan yhteyttä.... En tajua!

• ylös 12
  • alas 4
Vierailija

Jännä, että mulla on naisten kanssa ihan sama juttu. Tosin eivät ehdottele tapaamisia, mutta miettivät kovasti ehtivätkö ensi viikolla uhrata minulle 5minuuttia. Sitten joku kaunispäivä ei vastausta enää mihinkään tulekkaan. Joku kiinnostavampi mies ottaa minun paikkani.

Tämän takia #mgtow 

Vierailija

Onhan se kokemus olla miehen piirittämä ja sitten selviää kuviossa olevan mukana toinenkin tuoreehko tapaus tyyliin alkanut kuukautta ennen minua ja lisäksi vaimo kymmenen vuoden ajalta ja siitä olevinaan ero tullut vuotta ennen, mutta yhdessä viihdytään.

Vierailija

Eh,  siis ikideittaaja valittaa ikideittaajista?? Mitä itse teet  asioiden ja miesten  eteen? Käyt ilmaisilla illallisilla ja laitat miehet maksamaan?

• ylös 5
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eh,  siis ikideittaaja valittaa ikideittaajista?? Mitä itse teet  asioiden ja miesten  eteen? Käyt ilmaisilla illallisilla ja laitat miehet maksamaan?

Kerta riitti tuota kokemusta. Toipuminen vielä kesken.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valta on miehillä.
Valta valita on kaikilla.

Joillakin vaan enemmän valinnanvaraa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
sellaista se on, kun tavoittelee alfoja, statusta ja paksua lompakkoa.

Ja höpö, höpö, alfaa kaikki näistä edes nähneetkään.... Itse dumppasin hiljan yhden vastaavan, kun kiihkeän alun jälkeen homma tyssähti kun kanan lento ja ilmiselvät merkit oli, että tyyppi silti olisi halunnut pitää mut niinkuin jonkinlaisena varaviihdykkeenä. Totesin, että tämä on nyt sitten tässä, etsiköön viihdykkeensä muualta. Mutta siis ärsyttävää ja munatonta touhua, mitä lienee ko. tyyppien päässä liikkuvan? Muuta kuin minä, minä, minulle, MINÄ!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat