Vierailija

näköharhan kuin joku kävelisi näkökentän laidalla ohi? Parin päivän aikana olen ollut näkevinäni jatkuvasti kuistilla ohi kävelevän mieshahmon, hoikan sellaisen. En usko mihinkään henkiin, vaan selitys lienee väsymys tai muu. Onko kokemuksia?

Olen jo yli 40 enkä psykiatrisesti sairas :D

• ylös 11
  • alas 0

Kommentit (12)

Vierailija

Silloin kun olen todella stressaantunut ja väsynyt, niin herään kesken unien harhoihin (esim. joku saattaa istua vuoteeni vieressä tai huoneen poikki lentää jotakin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Saman kaltaisia näköharhoja tullut jo vuoden ajan. Itse olen miettinyt voiko olla yhteydessä epilepsiaan (joka minulla siis on), mutta en ikinä muista kysyä lääkäriltä..

Vierailija

Muistan itsellänikin olleen näitä kaksvitosena, kun olin tosi uupunut pienten lasten kanssa. Nyt ei ole sellaista uupumusta päällä, mutta stressiä kylläkin. Ehkä se liittyy jotenkin siihen? Juuri mainitsin miehellekin ääneen, että ihme varjojen häilymistä silmissä. Nauroi, että näen kummituksia, ja samalla pamahti sähkölamppu rikki kovaäänisesti :D

Joo, taisi olla joku sähkömieskummitus. Esim. oman isäni haamu :D

ap

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Niin ja ap:lla migreeni, johon liittyy paljon aistiharhoja. "Hahmot" olisivat kyllä uusi aura.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Alkava Lewyn kappale tauti oirehtii noin

Voi, toivon kyllä kovasti, ettei ole kyse sellaisesta. Olisihan se surkea kohtalo.

ap

Vierailija

Käytätkö silmälaseja, oletko hankkinut uudet lasit? Eri malliset pokat, jolloin heijastus "sivusilmälle" erilainen kuin ennen ja näyttää joltain hahmolta.

Vierailija

Näkyykö se siis aina samassa paikassa? Ootteko siirtäneet jotain huonekalua? Verhoja?
Mulla on ollut taulu samassa paikassa eteisessä jo yli vuoden ja aina vaan sängystä nopeasti katsottuna joku seisoo eteisessä :D

Vierailija

Väsymys ainakin. Yleensä näen näitä hahmoja autossa pimeällä. En itse onneksi aja vaan olen vain matkustajana. Hahmot joko seisovat tien penkalla tai vielä tavallisemmin juoksevat tai säntäilevät auton rinnalla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.