vibraattori siellä
Hei
Onko kukaan kokeillut käyttää pientä kaukosäätimellä varustettua vibraattoria kaupungilla? Itse sain sellaisen lahjaksi mieheltäni ja vähän tekisi mieli kokeilla sitä huomenna kaupungilla. Kaukosäädin taskussa ja hameessa kulkien!
N 53
Kommentit (64)
nainen kirjoitti:
Kyllä muuten voi jäädä päälle. Mulla kävi nii ja meinasi olla vaikeaa mennä ottaa pois kun lähes jokaisessa julkisessa WCssä on monta istumapaikkaa vierekkäin eikä ole kiva mennä ottaan pois kun on kauhea värinä koko ajan. Onneksi löysin pienestä kahvilasta sellaisen WCn ja sain otettua vibran pois ja patterit samalla. Kyllä lensi lelu kahvilan roskiin!
Paskapuhetta.
Jos se värinä on mielestäsi niin kauhea niin miksi muka edes käyttäisit moista laitetta.
Te uskovaiset voitte mennä muualle lässyttään... tämä palsta on ihmiselle jotka nauttivat seksistä.
Kuule, ei se värinä ollut ollenkaan kauhea vaan se että sitä ei saanut sammutettua. Oli ilmeisesti jotenkin oikosulussa kun vaan värisi koko ajan. Sai pois päältä vaan ottamalla patterit pois!
Auttakaa sisaret. Sain mieheltä tämmöisen vibramunan jokin aika sitten ja olen muutaman kerran kokeillut mutta on kokoajan tunne että tippuisi. Mikä voisi olla avuksi? N44
Vierailija kirjoitti:
Auttakaa sisaret. Sain mieheltä tämmöisen vibramunan jokin aika sitten ja olen muutaman kerran kokeillut mutta on kokoajan tunne että tippuisi. Mikä voisi olla avuksi? N44
Sun kannattaa varmaan ostaa geishakuulat ja treenata itsesi vähän tiukemmaksi ja sit alkaa pysyyn vibrat sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaa varmaan ostaa geishakuulat ja treenata itsesi vähän tiukemmaksi ja sit alkaa pysyyn vibrat sisällä.
Joo, mukavaa puuhaa sekin on. =D
Aivan ihanaa kulkea ihan vaan kotona ja kaukosäädin miehen hallussa ja kun tietää että illalla tulee vieraita. Jännittää jo nyt jääkö kiinni ja miten usein ukko värisyttelee!
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihanaa kulkea ihan vaan kotona ja kaukosäädin miehen hallussa ja kun tietää että illalla tulee vieraita. Jännittää jo nyt jääkö kiinni ja miten usein ukko värisyttelee!
Kyllä.
Oletteko koittanut vibraa myös ulkona... kauppareissuilla, ravintolassa yms?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnijäämisen riski tekee hommasta entistä kiihottavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Jäitkö kiinni? Miten meni, oliko kivaa?
Me olimme vaimon kanssa viikonloppuna risteilyllä ja vaimo laittoi vibran sisäänsä jo menomatkalla autossa ja antoi mulle kaukosäätimen. Käytettiin sitä koko ilta ja kuulemma meinasi saada orgasmin monta kertaa mm. ruokailun yhteydessä. Oli vaikea olla ja pitää pokka samalla kun ihmisiä ympärillä!
Vierailija kirjoitti:
Me olimme vaimon kanssa viikonloppuna risteilyllä ja vaimo laittoi vibran sisäänsä jo menomatkalla autossa ja antoi mulle kaukosäätimen. Käytettiin sitä koko ilta ja kuulemma meinasi saada orgasmin monta kertaa mm. ruokailun yhteydessä. Oli vaikea olla ja pitää pokka samalla kun ihmisiä ympärillä!
Mahtava meininki teillä... tarvii kokeilla samanmoista reissua. ;)
Vierailija kirjoitti:
Huh mikä juttu....saisipa vaimon suostumaan. Olen kysynyt, mutta ei halua...
Oli varmasti tosi kiimaista ja mahtavaa rakastella sen jälkeen??Kerro siitä...
Hm..kuulostaa kivalta! Millainen teillä on se vibra...onkos miten äänekäs että huomaako viereisen ydän ruokailijat?
Olemme harkinneet kanssa osto joten pikku vinkit olis tervettulleita että millaisia laitteita parit käyttävät.
pari75 kirjoitti:
Hm..kuulostaa kivalta! Millainen teillä on se vibra...onkos miten äänekäs että huomaako viereisen ydän ruokailijat?
Olemme harkinneet kanssa osto joten pikku vinkit olis tervettulleita että millaisia laitteita parit käyttävät.
Meillä on tuo ihmeellinen huone kaupan halpisvibra ja se on ihan toimiva. Ei se toki äänetön ole mutta ei tuo ole muualle asti kuulunut.... kai. =)
Johan on markkinat... jengi kulkee kaduilla anustappi perseessä ja vibraattori pillussa.
Vierailija kirjoitti:
Johan on markkinat... jengi kulkee kaduilla anustappi perseessä ja vibraattori pillussa.
Elämä on, koita kestää tai pysy kotonasi.
Ootteko kokeilleet peppuun panemista samalla kun vibra värisee pimpissä?
Vierailija kirjoitti:
Ootteko kokeilleet peppuun panemista samalla kun vibra värisee pimpissä?
Tietysti ollaan. Aivan mahtava kokemus.
Kyllä muuten voi jäädä päälle. Mulla kävi nii ja meinasi olla vaikeaa mennä ottaa pois kun lähes jokaisessa julkisessa WCssä on monta istumapaikkaa vierekkäin eikä ole kiva mennä ottaan pois kun on kauhea värinä koko ajan. Onneksi löysin pienestä kahvilasta sellaisen WCn ja sain otettua vibran pois ja patterit samalla. Kyllä lensi lelu kahvilan roskiin!