Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epävakaa persoonallisuushäiriö, miten kumppanini jaksaa?

Sinido
10.06.2016 |

Minulla on todettu hiljattain epävakaa persoonallisuushäiriö, mikä on tehnyt tuhoa elämäni aikana turhan paljon, etenkin ihmissuhteissa. Nykyinen avopuolisoni tietää kaiken menneisyydestäni ja nyt niin moni asia selvisi kun diagnoosi paljastui. Se selittää monia asioita elämässäni.

Mieheni kärsii myös vakavasta masennuksesta (niinkuin minäkin), mutta yritän ymmärtää häntä kaikin mahdollisin tavoin. Hän ei tunnu käsittävän edes mikä tämä epävakaa persoonallisuushäiriö on. Välillä jopa tuntuu ettei häntä edes kiinnosta tietää. Olen itsekin vielä hämmentynyt tästä ja jopa ärtynyt..

Kiukuttelen usein, suutun pienistä asioista, itken paljon.. hän ei ymmärrä jos kerron, että hän on loukannut minua. Hänen mielestään käyttäydyn huonosti, olen itsekäs enkä myönnä virheitäni. Alan jo miettimään, että kannattaako minun olla suhteessa, koska pelkään mieheni kärsivän takiani. En kuitenkaan tahdo tarkoituksellisesti kiukutella, olla itsekäs tai käyttäytyä huonosti. En juurikaan tiedä mitä tällä hetkellä asian suhteen tekisin, sillä tahtoisin kovasti jatkaa mieheni kanssa..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjautukaa yhdessä Kellokoskelle tai johonkin hoitolaitokseen.

Vierailija
2/4 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjautukaa yhdessä Kellokoskelle tai johonkin hoitolaitokseen.

Mä en usko että siihen on kuitenkaan tarvetta, koska molemmat pystyy kuitenkin elämään suht normaalia elämää. Esimerkiksi itse olen töissäkäyvä ihminen niin tuskin siihen laitoshoitoo tarvittas. Luulis että pystyisit olemaan asiallisempikin.

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinido kirjoitti:

Minulla on todettu hiljattain epävakaa persoonallisuushäiriö, mikä on tehnyt tuhoa elämäni aikana turhan paljon, etenkin ihmissuhteissa. Nykyinen avopuolisoni tietää kaiken menneisyydestäni ja nyt niin moni asia selvisi kun diagnoosi paljastui. Se selittää monia asioita elämässäni.

Mieheni kärsii myös vakavasta masennuksesta (niinkuin minäkin), mutta yritän ymmärtää häntä kaikin mahdollisin tavoin. Hän ei tunnu käsittävän edes mikä tämä epävakaa persoonallisuushäiriö on. Välillä jopa tuntuu ettei häntä edes kiinnosta tietää. Olen itsekin vielä hämmentynyt tästä ja jopa ärtynyt..

Kiukuttelen usein, suutun pienistä asioista, itken paljon.. hän ei ymmärrä jos kerron, että hän on loukannut minua. Hänen mielestään käyttäydyn huonosti, olen itsekäs enkä myönnä virheitäni. Alan jo miettimään, että kannattaako minun olla suhteessa, koska pelkään mieheni kärsivän takiani. En kuitenkaan tahdo tarkoituksellisesti kiukutella, olla itsekäs tai käyttäytyä huonosti. En juurikaan tiedä mitä tällä hetkellä asian suhteen tekisin, sillä tahtoisin kovasti jatkaa mieheni kanssa..

Minusta kuulostat ihan normaalilta... siis naiseksi.

Vierailija
4/4 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinido kirjoitti:

Koenkin olevani välillä normaali nainen, mutta on useita asioita mikä minusta ei sitten teekkään normaalia :D 

-AP

Minusta kuulostat ihan normaalilta... siis naiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän