Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi vegaaneja väheksytään?!??!

Vierailija
10.06.2016 |

Olen itse vegaani minulla on pieni lapsi kotona ja asiat hyvin. Miksi vegaanit ajatellaan nirsoiksi?! Mehän koitamme uusia makuja. Lihansyöjät ovat nirsoja! Heidän mielestään syömme ituja! Se ei ole totta. On todella törkeää tulla tänne haukkumaan sitä mitä muut syö! Miksi aina ajatellaan että vegaaneilla on rastat ja he ovat lesboja! Okei minulla on rastat mutta otin ne vuosia sitten ja olen ihan hetero. Lapset selviävät ilman lihaa! Nämä hää jutut myös,jos hääpari tietää että vegaaneja on tulossa heille olisi voinut tehdä muutamat kasvispihvit. Ja jos häissä on tarjotaan vain vegaani ruokaa. Niin muut voivat sitä koittaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian sekavaa. Yritä uudestaan. 

Vierailija
2/15 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väheksy. Minua ei vaan kiinnosta minkäänlaiset ääriliikeet, uskonnot, kultit, ismit tai uskomukset.

Pidä syömisesi omana tietonasi , niin minäkin teen.

Vela-mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään väheksy, mutta tänään tytöt ja pojat haetaan perjantain kunniaksi lihatiskiltä kunnon naudan sisäfilepihvit!

Vierailija
4/15 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väheksy, mutten nosta jalustallekaan. Kukin eläköön tavallaan, ei pitäisi muiden p*rsettä raav*tuttaa.

Vierailija
5/15 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on ituja syöviä rastapäälesboja.

Vierailija
6/15 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan väheksyy ellei syytä ole. Se häämenu jossa oli vain se sieni-savutofupiirakka ja riisipiirakat kyllä olisi saannut saman paskan vaikkei olisikaan ollut vegaanisia, olihan se ihan surkea tarjoilu kahvipöytäänkään saati hääruoaksi.

Vierailija
7/15 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väheksy kenenkään syömisiä tai tarjoiluita. Jostain syystä vegaanit nostavat itsensä korokkeelle ja pitävät suurta melua lihasyöjistä ja epäeettisyydestä. Olen monia kertoja juhlissa ottanut pelkän kahvin, sillä sopivaa tarjoilua ei ole ollut. Ja nälkään en ole kuollut silti. Keliakia rajoittaa jonkin verran, mutta syön sitten kotona sitäkin enemmän.

Vierailija
8/15 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanit ovat fanaattisia, siksi.

Vierailija
9/15 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni kyllä pieleen. Sinunkin tekstistäsi huokuu kamala lihansyöjä viha. Mitäs jos te vegaanit antaisitte itse ihmisten syödä sitä mitä haluavat, ettekä jokapaikassa tyrkyttäis sitä omaa ideologiaanne?

Vierailija
10/15 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt meni kyllä pieleen. Sinunkin tekstistäsi huokuu kamala lihansyöjä viha. Mitäs jos te vegaanit antaisitte itse ihmisten syödä sitä mitä haluavat, ettekä jokapaikassa tyrkyttäis sitä omaa ideologiaanne?

Tämä. "Lihansyöjät ovat nirsoja ja me vegaanit olemme jumalan lahja maailmalle". En väheksy kenenkään ruokailutottumuksia. Väheksyn ihmisiä jotka nostavat itsensä jalustalle.

Vierailija
11/15 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väheksy, mutten voi hyväksyä, että vegaani tuputtaa omia valintojaan minulle tai moralisoi, etten noudata samoja periaatteita. Heidät on aina huomiotava, mutta he eivät koskaan huomioi muita.

Vierailija
12/15 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vegaanien häissä oteta huomioon lihan syöjiä? Todella itsekästä ja väheksyttävää!

Vierailija
13/15 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiasta ei tee numeroa, niinkuin ystäväni, en näe mitään ongelmaa. Lähipiirissä on keliakiaa, Fodmap-ruokavaliota, vegaaneja useampikin, kananmuna-ja maitoallerginen ja vehnäallergikko, rakastan haasteita ruoanlaitossa ja oikein innolla odotan seuraavia synttärijuhlia että mitähän sitä väsäisi. Aina on saatu kaikille maistuvat ruuat, minusta jopa kunnia-asia että kaikki otetaan huomioon kun kylään kutsutaan.

Vierailija
14/15 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää pakkosyöttää lapselle pelkkiä rikkaruohoja!

Vierailija
15/15 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väheksy vegaaneja yhtään. Ja jos järjestän juhlat, pidän kunnia-asiana järjestää vegaaneille vegaanista syötävää.

Vegaanien järjestämissä juhlissa en ole vielä kertaakaan nähnyt ei-vegaanista tarjottavaa. Tämä ei ole minua häirinnyt, vaan olen kiltisti syönyt sitä mitä tarjotaan. Olen aina kunnioittanut vegaanien vakaumusta, mutta olen useammin kuin kerran saanut osakseni arvostelua siitä, että itse syön lihaa. Minun kokemuspiirissäni valitettavasti homma on mennyt niin päin, että vegaanit ovat valitettavasti väheksyneet muita. Toivoisin saavani sen verran kunnioitusta osakseni itsekin, että minulle ei pidettäisi moraalisaarnoja omasta ruokavaliostani. Kiitos sille yhdelle vegaanituttavistani, joka tämän on hiffannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän