Vierailija

Kävin hammaslääkärillä ja hän suositteli vaihtamaan sähköhammasharjaan. Kuulemma sillä saa paremmin puhdistettua hampaat. Kävin sitten katselemassa sähköhammasharjoja stockalla ja siellä ei ollut mitään alle satasella! Minulla ei todellakaan ole varaa maksaa niin paljon sellaisesta! Nyt olen selannut netistä, että parillakympilläkin voi saada sähköhammasharjan. Onkohan niissä kauheasti eroa noihin kalliimpiin? Olen ollut vähän skeptinen noista sähkiksistä, kun jostain olen kuullut että voivat pilata ikenet (en tiedä pitääkö paikkansa, voi olla väärää tietoa), mutta kaipa sellainen on hankittava...

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (6)

Vierailija

Braun anal B gigantista, prismasta, anttilasta, citymarketista ym n:50-60€ ja on ihan soiva peli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hammaslääkäri ja suuhygienisti antoivat samanlaisen neuvon: noin 70-80 eurolla saa jo hyvän sähköhammasharjan. Sen kalliimmissa on turhia toimintoja ja halvemmat taas eivät ole niin tehokkaita.

Vierailija

Halpakin sähköhammasharja on parempi entä tavallinen. Minulla on matkaharjana tuollainen Tokmannin halpa, enkä ole juuri huomannut eroa kalliimpaan versioon. Halvemmassa on pienemmät harjauskierrosluvut, eikä erikoisohjelmia ole. Tehokas silti!

Vierailija

Mulla on halpa Oral B, vitality tai jotain, halpa se kuitenkin oli. Ja jo sillä huomaa eron tavalliseen hammasharjaan aivan todella selvästi! Uskon, että kalliimpi on parempi, mutta tuokin ajaa asiansa todella hyvin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.