Mikä on kallein juoma, mitä olet juonut?
Jotain saatanan vanhaa ja saatanan pahaa viskiä yhden 50+ deitin luona. Nolo tilanne. Miehellä kaikki pelissä ja minä pidättelin yrjöä. N40
Kommentit (29)
1500 markan viiniä Saksalaisessa bordellissa.
Please check our prices before ordering.
Krug clos du mesnil. Ehdottomasti kallein juoma jota olen juonut.
Reilu 20 € olen maksanut drinkistä. Kallein ostamani pullo on varmaan ollut n. 80 € rommi.
Nythän on näitä shampanjabaareja, joista saa lasillisittain. Siellä voi ottaa, ettei kirpaise.
Vierailija kirjoitti:
Jotain saatanan vanhaa ja saatanan pahaa viskiä yhden 50+ deitin luona. Nolo tilanne. Miehellä kaikki pelissä ja minä pidättelin yrjöä. N40
Ei ollut oikein kaverilla tilannetajua. Ei naisille niitä ikääntyneitä viskejä kannata tarjota, jos ei ole varma että maistuu. Katsoo illan mittaan mitä leidi tykkää juoda, ja sitten tarjoaa parempaa versiota siitä samasta. Tai sitten jonkun jälkiruokadrinkin.
Ei muuten kannata juoda jos ei maistu, oli lasissa miten kallista ainetta tahansa. Parempi ja tyylikkäämpi jättää lasi pöydälle maistamisen jälkeen, jos ei ole itselle maistuvaa. Ja illan viimeisten suhteen monesti parempi jättää vaikka maistuisikin.
Joku viski ulkomaisessa viskibaarissa. No joo...
Jotain jossa oli kultahippuja.
Cocacolat Pyhän Markuksen torilla Venetsiassa ylitti pahasti interreilaajan budjettini joskus 80 -luvun alussa.
Vierailija kirjoitti:
Nythän on näitä shampanjabaareja, joista saa lasillisittain. Siellä voi ottaa, ettei kirpaise.
Tällaisessa voisin käydäkin! Mutta huh huh, mitä hintoja muilla. -ap
Jatkoilla jotain helvetin kallista vuosikertashampanjaa, kuulemma parin tonnin pullo.
Itse ostamanani japanilainen umeshu (luumuviini). Todella hyvää. Alkosta saa ostettua, maksaa reilu 30e/pullo. Ravintolassa 8cl maksoi muistaakseni 6 euron luokkaa. Siis suhteessa kallista.
XO konjakkia. Aika kallis Bollinger oli myös joskus tarjolla. Olisko ollut reilu 100 euroa pullo.
50 vuotta vanhaa konjakkia tilan omistajaperheen luona Cognacissa. Toinen oli 70v vanhaa viiniä Barbarescossa, sitä maistettiin pienistä pikareista n ruokalusikallinen. Todella hyvää kyllä.
Kalle-niminen tarjoilija toi minulle Pikku-Kalle-drinkin, jossa Kallen mätitahnaa ja tarjoiltiin kolmen kylmäkallen ympäröimänä.
Kallein drinkki koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut oikein kaverilla tilannetajua. Ei naisille niitä ikääntyneitä viskejä kannata tarjota, jos ei ole varma että maistuu. Katsoo illan mittaan mitä leidi tykkää juoda, ja sitten tarjoaa parempaa versiota siitä samasta. Tai sitten jonkun jälkiruokadrinkin.
Ei muuten kannata juoda jos ei maistu, oli lasissa miten kallista ainetta tahansa. Parempi ja tyylikkäämpi jättää lasi pöydälle maistamisen jälkeen, jos ei ole itselle maistuvaa. Ja illan viimeisten suhteen monesti parempi jättää vaikka maistuisikin.
Tässä on kyllä herrasmiehen käytöstä!
18yo jamesonia. Tykkäsin, vaikken jamesonista hirveämmin pidä. Muut viskit enemmän makuuni.
N25
Todennäköisesti viini, jota nautin (kirjaimellisesti) ruokajuomana sen ainoan kerran kun olen nautiskellut (kirjaimellisesti) kahden Michelinin ravintolassa Italiassa. Kaikki oli taivaallisen hyvää, ja laskun kuittasi illan isäntä.
Drinkistä olen joskus maksanut yli kahdeksankymppiä, tietäen sen hinnan etukäteen. Oli sen arvoinen.