Onko tällaisia miehiä muilla?
Hyvin suuri osa tämän palstan aloituksista ja viesteistä käsittelee sitä, että miehet eivät osallistu tavalliseen arkeen ja ryyppäävä tms. Minulla ja miehelläni on nyt 3 lasta, joista nuorin on pari viikkoinen ja vanhin 4v. Mieheni osallistuu 100% arkeen aivan samalla tavalla kuin minäkin. Hän tekee käytännössä kaikki ruuat, myös leipoo, imuroi, luuttuaa lattioita, pesee pyykkiä, ulkoiluttaa koiraa, hoitaa lapsia ja nukkuu vauvan kanssa päiväunia vauva rinnan päällä. Hän käy ”viihteellä” 4-5 kertaa vuodessa, mutta ei tule kotiin umpitunnelissa. Iltaisin juo silloin tällöin oluen tai kaksi. Tuntuu hassulta, kun ihmiset ihmettelee, kun mies tekee meillä ruokaa ja leipoo lasten kanssa. Olen onnellinen, kun olen löytänyt tasavertaisen kumppanin, jota rakastaa ja joka rakastaa minua.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No wou. Tämä sinun pööfekt kultsipuppelisi!1!1 on yksi niistä, jotka katselevat hieman-liian-pitkään esim. minua kaupassa. Ymmärrät pointin.
Tai sitten sinä vain kuvittelet että sinua katsellaan. Oikeasti kukaan ei vilkuile paitsi silloin kun seistä möllötät kärryinesi makeishyllyn edessä ja mietit ottaisitko kaksi vai kolme suklaalevyä.
Ahhah, minä joo kuvittelen ne joka ikinen päivä tapahtuvat katseet monen miehen taholta :D Kyllä naiset voivat sitten olla naiiveja...
Vaikka joku sua pitkään katsoo, niin ei se tarkota väkttämättä yhtään mitään.
Itse katson kauniita ihmisiä, perheitä, rumiluksia, haisuleita yms. Pitkään tai monta kertaa. Se ei silti kellekkään kerro, mitä päässäni ajattelen.
Kyllä minä näen peilikuvani. Itserakas en ole, vain halua esittää, etten pidä itseäni minkään näköisenä.
Mullakin on tuollainen mies :) Rakastan ja arvostan :)
Yhdessä jo 26 vuotta, kolmen lapsen vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin suuri osa tämän palstan aloituksista ja viesteistä käsittelee sitä, että miehet eivät osallistu tavalliseen arkeen ja ryyppäävä tms. Minulla ja miehelläni on nyt 3 lasta, joista nuorin on pari viikkoinen ja vanhin 4v. Mieheni osallistuu 100% arkeen aivan samalla tavalla kuin minäkin. Hän tekee käytännössä kaikki ruuat, myös leipoo, imuroi, luuttuaa lattioita, pesee pyykkiä, ulkoiluttaa koiraa, hoitaa lapsia ja nukkuu vauvan kanssa päiväunia vauva rinnan päällä. Hän käy ”viihteellä” 4-5 kertaa vuodessa, mutta ei tule kotiin umpitunnelissa. Iltaisin juo silloin tällöin oluen tai kaksi. Tuntuu hassulta, kun ihmiset ihmettelee, kun mies tekee meillä ruokaa ja leipoo lasten kanssa. Olen onnellinen, kun olen löytänyt tasavertaisen kumppanin, jota rakastaa ja joka rakastaa minua.
Minulla. Ainut ero vain, että mieheni ei juo lainkaan. Eikä leivo. Meillä ei ole myöskään koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No wou. Tämä sinun pööfekt kultsipuppelisi!1!1 on yksi niistä, jotka katselevat hieman-liian-pitkään esim. minua kaupassa. Ymmärrät pointin.
Varmasti sinua katsotaan, ja mietitään mitähän kaikkia tauteja kannat.
Yritit varmaan vihjata pukeutumisestani jotain, no peruspukeutumiseni on farkut, peittävä paita, takki jos tarvetta... Ja nimenomaan minua katsotaan kasvoihin. Moni mies joka ikinen kerta kun käyn kaupassa. Itse olen ujo, joten en ketään toljota päin näköä. Sitten kun miettii kokemuksieni määrän, 5 miesystävää ja siihen päälle muut kokemukset, ja kommentit ulkonäöstäni, niin... En voi valittaa😎 monesti miehet ovat naisensa kanssa liikenteessä katsellessaan minua hieman liian pitkään ja/tai monta kertaa.
Olen hetero nainen. Silti katson kauniita naisia "vähän liian pitkään" ilman mitään suurempaa kiinnostusta heitä kohtaan. Miehiäkin tuijottelen ja olen onnellisesti parisuhteessa.
Mun mies on tollanen. Tai ei nyt nuku vauva rinnan päällä, mutta muuten tekee paljon. Siitä en voi valittaa. Eikä käy juuri edes viihteellä. Mun antais mennä kyllä. Tykätään vaan enemmän mennä yhdessä.
Mikä ihme sua vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritit varmaan vihjata pukeutumisestani jotain, no peruspukeutumiseni on farkut, peittävä paita, takki jos tarvetta... Ja nimenomaan minua katsotaan kasvoihin. Moni mies joka ikinen kerta kun käyn kaupassa. Itse olen ujo, joten en ketään toljota päin näköä. Sitten kun miettii kokemuksieni määrän, 5 miesystävää ja siihen päälle muut kokemukset, ja kommentit ulkonäöstäni, niin... En voi valittaa😎 monesti miehet ovat naisensa kanssa liikenteessä katsellessaan minua hieman liian pitkään ja/tai monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten sinä vain kuvittelet että sinua katsellaan. Oikeasti kukaan ei vilkuile paitsi silloin kun seistä möllötät kärryinesi makeishyllyn edessä ja mietit ottaisitko kaksi vai kolme suklaalevyä.
Ahhah, minä joo kuvittelen ne joka ikinen päivä tapahtuvat katseet monen miehen taholta :D Kyllä naiset voivat sitten olla naiiveja...
Voi, kyllä niitä kyylääviä sikoja miehissä riittää... Taidat yliarvioida tuijottelijoidesi tason, onnelliset perheenisät kuten AP:n mies eivät varmasti tuollaisia tuijottele :)
Ihan miten haluat itsellesi uskotella :'D Kyllä minulle kelpaa suurin osa katselijoista naamavärkin perusteella. Se on kova pala myöntää itselle, että se ihQ täykky kultamussukka kääntyy katselumoodiin ihan jo kauppareissullaan. Oli nainen mukana tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyy tähän?
Oma miehenikin katsoo muita naisia ulkona, olimme me sitten yhdessä tai hän yksin. Niin katson minäkin. Saatamme yhdessä jopa kommentoida hyvännäköisiä naisia. Ja entä sitten? Se ei vaikuta lainkaan meidän parisuhteeseen tai siihen, miten mieheni osallistuu arjen pyörittämiseen. (Osallistuu muuten kiitettävästi.)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme sua vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun kysyit, tosin vielä kun opettelisit lainaamaan ja kommentoimaan oikein (ALAPUOLELLE!)
Minua vaivaa se, että porukka täällä naiivina hehkuttaa ihQ miestään, joka 99% todennäköisyydellä on yksi niistä, joiden näen minua kyyläävän kauppareissullakin. Ei olisi niin ihq mies, jos totuus olisi tiedossa. Kun siitä mainitsen, niin minulle yritetään uskotella, että ei minua kukaan katsele, ja jos katseleekin, niin vahingossa, siksi koska olen niin ruma, ihan muuten vain, ei se mitään tarkoita :DD Niin, minähän en oman elämäni tapahtumia tosiaan tiedä...
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi noin lapsi- ja kotikeskeistä miestä enkä mielellään ihan noin tarmokastakaan. Tulisi huono omatunto, kun itse tykkään tehdä kotityöt mahdollisimman vähällä ja mieluummin nautiskella kotisohvalla tai käydä viikonloppuisin baarissa. :D
Mistä alapeukut?
Vierailija kirjoitti:
Täällä on. Suurin osa tuntemistani miehistä osallistuu kotona ihan riittävästi.
Sama täällä. Mieheni sekä myös useimmat kaveripariskuntien miehistä ovat olleet pitkään myös hoitovapaalla. Mulle on aika vieras perhemalli tuo, jossa nainen tekee lähes kaiken, vaikka tiedän että sellaisia perheitä on paljon.
Mulla myös ihana mies. 4v. ollaan oltu yhdessä ja meillä on yksi yhteinen lapsi sekä minun edellisestä liitosta kaksi lasta. Mieheni kokkaa, hoitaa kotia, ja lapsia lähes yhtä paljon, kuin minä. Miehellä on ajoittain kiireinen ja raskas työ, joten silloin minä teen kotitöitä enemmän. Tuntuu, että olisin voittanut lotossa, kun olen löytänyt näin loistavan puolison😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse katson kauniita ihmisiä, perheitä, rumiluksia, haisuleita yms. Pitkään tai monta kertaa. Se ei silti kellekkään kerro, mitä päässäni ajattelen.
Kyllä minä näen peilikuvani. Itserakas en ole, vain halua esittää, etten pidä itseäni minkään näköisenä.
Et ymmärtänyt pointtiani.
Kaunistakin ihmistä voi katsoa, vaikka ei ajattelisi asiasta enempää. Vaikka miehet katsoo sua, ei ne silti välttämättä halua sua panna. Ja vaikka ajattelisivat, että voi kun tota vois panna, niin tuskimpa kotonaan enään edes muistavat sinua. Toi on monella naisella vähän hämärtynyt tapa ajatella. Lienetkö sinäkin viettänyt täällä palstalla liikaa aikaa?
Kyllä minäkin katsoin kerran kaunista nuortaparia, siistit vaatteet yms. Mutta eniten sen takia heitä katsoin, kun haisivat pahalle. Oli vissiin pyykit seissy koneessa useita tunteja ennen kuivumaan laittoa. Eli he varmaan luulivat että kuolaan, mutta ei, ihmettelin niin siistin pariskunnan oksettavaa lemua.
Posetiivari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma miehenikin katsoo muita naisia ulkona, olimme me sitten yhdessä tai hän yksin. Niin katson minäkin. Saatamme yhdessä jopa kommentoida hyvännäköisiä naisia. Ja entä sitten? Se ei vaikuta lainkaan meidän parisuhteeseen tai siihen, miten mieheni osallistuu arjen pyörittämiseen. (Osallistuu muuten kiitettävästi.)
Tiedäthän, ettet riitä miehellesi? Et ole tarpeeksi. Siksi hän katselee.
Minulla on. Ihan kuin minun mies. Alussa se oli kivaa kun lapset oli pienempiä. Kaikki tuo mitä kerrot, omakin mieheni tekee. Tällä hetkellä ahdistaa elää ihmisen rinnalla, jonka rinnalla minä vaikutan laiskalta ihmiseltä vaikka normi ahkera olenkin. Pian tulet huomaamaan, että miehesi haluaa jatkossakin hoitaa kaiken täydellisesti alusta loppuun. Tärkeämpää on hoitaa kotia kuin parisuhdetta. Että kolikolla on kaksi puolta. Ja meilläkin kolme lasta:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärtänyt pointtiani.
Kaunistakin ihmistä voi katsoa, vaikka ei ajattelisi asiasta enempää. Vaikka miehet katsoo sua, ei ne silti välttämättä halua sua panna. Ja vaikka ajattelisivat, että voi kun tota vois panna, niin tuskimpa kotonaan enään edes muistavat sinua. Toi on monella naisella vähän hämärtynyt tapa ajatella. Lienetkö sinäkin viettänyt täällä palstalla liikaa aikaa?
Kyllä minäkin katsoin kerran kaunista nuortaparia, siistit vaatteet yms. Mutta eniten sen takia heitä katsoin, kun haisivat pahalle. Oli vissiin pyykit seissy koneessa useita tunteja ennen kuivumaan laittoa. Eli he varmaan luulivat että kuolaan, mutta ei, ihmettelin niin siistin pariskunnan oksettavaa lemua.
Minä olen enemmän sitä kastia, että minut halutaan viedä kahville ja sen jälkeen romanttiselle kävelylle. :) tai miksei myös toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Posetiivari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedäthän, ettet riitä miehellesi? Et ole tarpeeksi. Siksi hän katselee.
Voi luoja. Ei ihme että olet sinkku ja miehet vaihtuu, jos sun ajatusmaailma on tollanen.
Kerjää ja kerää saa niitä katseita vaan siä kauppareissuilla. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, kyllä niitä kyylääviä sikoja miehissä riittää... Taidat yliarvioida tuijottelijoidesi tason, onnelliset perheenisät kuten AP:n mies eivät varmasti tuollaisia tuijottele :)
Ihan miten haluat itsellesi uskotella :'D Kyllä minulle kelpaa suurin osa katselijoista naamavärkin perusteella. Se on kova pala myöntää itselle, että se ihQ täykky kultamussukka kääntyy katselumoodiin ihan jo kauppareissullaan. Oli nainen mukana tai ei.
Et selkeästi ole sama kirjoittaja, joka alunperin tänne tuli hehkuttamaan omaa paremmuuttaan täysin OT:na. Kuitenkin, ei minua haittaisi vaikka oma mussukkani muita katselisi, koska itsekin katselen muita ja se on täysin normaalia. Vaikka joku ventovieras näyttäisi tyrmäävän upealta, ovat oman pitkäaikaisen kumppanin piirteet aina ne parhaan näköiset omaan silmään :) Miksi tänne pitää väkisin tulla yrittämään pilata toisten iloa?
no kyllä mullakin on :) tosin oma-aloitteisesti ei siivoa, mutta osallistuu kyllä kodinhoitoon. ja se, että oikeasti ja aidosti haluaa olla lastensa kanssa ja nauttii niiden seurasta, niin on parasta! ovat vielä pieniä ja hoidollisia, osallistuu kaikkeen :)
Huoh, opettele lukemaan. Tuossahan selkeästi lukee "mies osallistuu 100% arkeen AIVAN SAMALLA TAVALLA KUIN MINÄKIN"