Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällaisia miehiä muilla?

Vierailija
10.06.2016 |

Hyvin suuri osa tämän palstan aloituksista ja viesteistä käsittelee sitä, että miehet eivät osallistu tavalliseen arkeen ja ryyppäävä tms. Minulla ja miehelläni on nyt 3 lasta, joista nuorin on pari viikkoinen ja vanhin 4v. Mieheni osallistuu 100% arkeen aivan samalla tavalla kuin minäkin. Hän tekee käytännössä kaikki ruuat, myös leipoo, imuroi, luuttuaa lattioita, pesee pyykkiä, ulkoiluttaa koiraa, hoitaa lapsia ja nukkuu vauvan kanssa päiväunia vauva rinnan päällä. Hän käy ”viihteellä” 4-5 kertaa vuodessa, mutta ei tule kotiin umpitunnelissa. Iltaisin juo silloin tällöin oluen tai kaksi. Tuntuu hassulta, kun ihmiset ihmettelee, kun mies tekee meillä ruokaa ja leipoo lasten kanssa. Olen onnellinen, kun olen löytänyt tasavertaisen kumppanin, jota rakastaa ja joka rakastaa minua.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla :(

Vierailija
2/97 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naisella on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihanaa, onnea teille <3 tuollainen tulevaisuus olisi täydellistä, kuitenkin vasta 19v ja seurustellut nyt 4 vuotta. Mukavaa kuulla positiivistakin parisuhteista ainaisen valittamisen ohella :)

Vierailija
4/97 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No wou. Tämä sinun pööfekt kultsipuppelisi!1!1 on yksi niistä, jotka katselevat hieman-liian-pitkään esim. minua kaupassa. Ymmärrät pointin.

Vierailija
5/97 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sanonut miehelle että lapsia ei tule ennen kuin alkaa toimimaan juuri niinkuin tuo ap:n mies. Vähempään en suostu. Sitten ku osaa huolehtia kodista ja ruoista niin sitten voin harkita. Inhottaa ajatus siitä että toinen hoitaa kodin ja lapset, yhtälailla ne ovat molempien. Kovasti on mies tässä asiassa petrannut, johtuen siitä että olen itse illat töissä. Ehkä niitä lapsia alkaakin kohta siunaantumaan.

Vierailija
6/97 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä ihanalta. :) Mutta hienolta kuulostat ap sinäkin, kun osaat noin arvostaa häntä. 

Vierailija
7/97 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on :) Meillä on yksi lapsi (8v) ja toinen tulossa. 

Vierailija
8/97 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No wou. Tämä sinun pööfekt kultsipuppelisi!1!1 on yksi niistä, jotka katselevat hieman-liian-pitkään esim. minua kaupassa. Ymmärrät pointin.

Tai sitten sinä vain kuvittelet että sinua katsellaan. Oikeasti kukaan ei vilkuile paitsi silloin kun seistä möllötät kärryinesi makeishyllyn edessä ja mietit ottaisitko kaksi vai kolme suklaalevyä.

Vierailija
9/97 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Em mää vaan tuollaista miestä halua. En osais vaan olla kotona jos toinen tekis kaiken ja passais vielä päälle. Mun on ite pakko päästä tekemään, oon kai kontrollifriikki. Tietysti jossain asioissa mies auttaa kun pyydän apua johonkin ja on aivan loistava lasten kanssa. Mutta tiettyjä juttuja ei vaan osaa, kuten ruuanlaittoo ja leipomista. Lisäksi nautin juuri noista asioista missä mies on huono ja enhän minäkään osaa renkaita vaihtaa tai autio korjata tai taloa rakentaa.

Vierailija
10/97 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No wou. Tämä sinun pööfekt kultsipuppelisi!1!1 on yksi niistä, jotka katselevat hieman-liian-pitkään esim. minua kaupassa. Ymmärrät pointin." - Happamia sano kettu pihlajan marjoista. - Varmasti Ap:n miehessäkin on puutteita, mutta kuten sanottu mukava joskus lukea, kun joku vaikuttaa hyvin tyytyväiseltä kumppaniinsa. - Itseäni sinkkumiehenä koen välillä inhotusta kun luen kuvauksia siitä, kuinka "kaikki miehet" sitä tai tätä. ikäänkuin olisi kovinkin monta tekoa ja toimintaa, joita teemme vain koska... No koska olemme miehiä. Kunnes sitten taas muistan mitä palstaa olen lukemassa. Olen vakuuttunut siitä, että tänne kirjoittaminen ja 'avautuminen" on varmasti monelle melkein terapiaa tai muu pakopaikka arjesta/ - muusta elämästä, Sitä tämä on kai osaksi itsellenikin...

Vierailija
11/97 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on. Suurin osa tuntemistani miehistä osallistuu kotona ihan riittävästi.

Vierailija
12/97 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi noin lapsi- ja kotikeskeistä miestä enkä mielellään ihan noin tarmokastakaan. Tulisi huono omatunto, kun itse tykkään tehdä kotityöt mahdollisimman vähällä ja mieluummin nautiskella kotisohvalla tai käydä viikonloppuisin baarissa. :D

Vierailija
13/97 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten sinä vain kuvittelet että sinua katsellaan. Oikeasti kukaan ei vilkuile paitsi silloin kun seistä möllötät kärryinesi makeishyllyn edessä ja mietit ottaisitko kaksi vai kolme suklaalevyä.

Ahhah, minä joo kuvittelen ne joka ikinen päivä tapahtuvat katseet monen miehen taholta :D Kyllä naiset voivat sitten olla naiiveja...

Vierailija
14/97 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti sinua katsotaan, ja mietitään mitähän kaikkia tauteja kannat.

Vierailija
15/97 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ihanaa, onnea teille <3 tuollainen tulevaisuus olisi täydellistä, kuitenkin vasta 19v ja seurustellut nyt 4 vuotta. Mukavaa kuulla positiivistakin parisuhteista ainaisen valittamisen ohella :)

Täydellistä? Oikeasti? Tuollaisiako sinun unelmasi ovat?

Vierailija
16/97 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokin miehenä en uskalla ruoanlaittoon osallistua kun en ikinä oppinut kunnolla kokkaamaan vaan kaikki on minulle kokeilua. Kaikkea muuta voin tehdä kyllä, pyykinpesusta kyllä ilmoittanut että jos on jotain herkkiä vaatteita niin laittaa ne erilleen koska itse tungen omat rääsyni aina samaa satsiin lajittelematta ja hyvin ovat kestäneet tähän asti

Vierailija
17/97 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin suuri osa tämän palstan aloituksista ja viesteistä käsittelee sitä, että miehet eivät osallistu tavalliseen arkeen ja ryyppäävä tms. Minulla ja miehelläni on nyt 3 lasta, joista nuorin on pari viikkoinen ja vanhin 4v. Mieheni osallistuu 100% arkeen aivan samalla tavalla kuin minäkin. Hän tekee käytännössä kaikki ruuat, myös leipoo, imuroi, luuttuaa lattioita, pesee pyykkiä, ulkoiluttaa koiraa, hoitaa lapsia ja nukkuu vauvan kanssa päiväunia vauva rinnan päällä. Hän käy ”viihteellä” 4-5 kertaa vuodessa, mutta ei tule kotiin umpitunnelissa. Iltaisin juo silloin tällöin oluen tai kaksi. Tuntuu hassulta, kun ihmiset ihmettelee, kun mies tekee meillä ruokaa ja leipoo lasten kanssa. Olen onnellinen, kun olen löytänyt tasavertaisen kumppanin, jota rakastaa ja joka rakastaa minua.

Ööö .... mies tekee noi kaikki niin sinä olet sit se teidän sohvaperuna?

Vierailija
18/97 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahhah, minä joo kuvittelen ne joka ikinen päivä tapahtuvat katseet monen miehen taholta :D Kyllä naiset voivat sitten olla naiiveja...

Voi, kyllä niitä kyylääviä sikoja miehissä riittää... Taidat yliarvioida tuijottelijoidesi tason, onnelliset perheenisät kuten AP:n mies eivät varmasti tuollaisia tuijottele :)

Vierailija
19/97 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka joku sua pitkään katsoo, niin ei se tarkota väkttämättä yhtään mitään.

Itse katson kauniita ihmisiä, perheitä, rumiluksia, haisuleita yms. Pitkään tai monta kertaa. Se ei silti kellekkään kerro, mitä päässäni ajattelen.

Vierailija
20/97 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti sinua katsotaan, ja mietitään mitähän kaikkia tauteja kannat.

Yritit varmaan vihjata pukeutumisestani jotain, no peruspukeutumiseni on farkut, peittävä paita, takki jos tarvetta... Ja nimenomaan minua katsotaan kasvoihin. Moni mies joka ikinen kerta kun käyn kaupassa. Itse olen ujo, joten en ketään toljota päin näköä. Sitten kun miettii kokemuksieni määrän, 5 miesystävää ja siihen päälle muut kokemukset, ja kommentit ulkonäöstäni, niin... En voi valittaa😎 monesti miehet ovat naisensa kanssa liikenteessä katsellessaan minua hieman liian pitkään ja/tai monta kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi