Jos miehillä olisi kuukautiset, niin olisimme jo keksineet siihen parannuskeinon.
Jos miehillä olisi kuukautiset, niin olisimme jo keksineet siihen parannuskeinon.
t. akateeminen-m34
Kommentit (26)
Niin, koska keksinnöt on yleensä miesten tekemiä. Naiset voisi itse keksiä lääkkeensä.
Vain länsimainen ihminen voi miettiä tuommoista typeryyttä.
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset ejakuloisivat yhtä voimakkaasti spermaa, kuten miehet, siihen olisi löydetty jo parannuskeino.
Spermaa on mahtava ruiskutella, en luopuisi tästä ominaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
t. akateeminen-m34
"Parannuskeinon"? Onko kuukautiset mielestäsi joku sairaus? :D Kuukautiskipuihin ja PMS-vaivoihin olisi kyllä kiva saada parannuskeino,mutta itse kuukautiset on vaiva,joka paranee itsestään kun tulee vaihdevuodet.
Ja perusteluita ei asialle kannata koskaan laittaa, akateemisuus riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. akateeminen-m34
"Parannuskeinon"? Onko kuukautiset mielestäsi joku sairaus? :D Kuukautiskipuihin ja PMS-vaivoihin olisi kyllä kiva saada parannuskeino,mutta itse kuukautiset on vaiva,joka paranee itsestään kun tulee vaihdevuodet.
Eivät ole sairaus teknisesti ottaen, mutta jotenkin olisimme keksineet ratkaisun niihin ilman, että tarvitsisi sählätä minkään vaippojen tai rasioiden kanssa.
t. akateeminen-m34
Johan se parannuskeino on jo keksitty. Itse asiassa montakin.
Itseltäni on esim. kohtu poistettu. Monet taas viettävät menkatonta elämää hormonikierukan tai minipillereiden ansiosta.
Jos miehillä olisi kuukautiset, olisi heillä vapautus työnteosta 4-10 vuorokautta kuukaudessa. Valtio lähettäisi kerran kuussa miehille paketin, missä on siteitä, särkylääkkeitä ja suklaata. Myös erityinen kuukautiskorvaus tulisi tilille. Samoin voisivat käydä ilmaiseksi psykologilla puhumassa pahasta olosta, kivuista ja mielialanvaihteluista.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehillä olisi kuukautiset, olisi heillä vapautus työnteosta 4-10 vuorokautta kuukaudessa. Valtio lähettäisi kerran kuussa miehille paketin, missä on siteitä, särkylääkkeitä ja suklaata. Myös erityinen kuukautiskorvaus tulisi tilille. Samoin voisivat käydä ilmaiseksi psykologilla puhumassa pahasta olosta, kivuista ja mielialanvaihteluista.
Paljon mahdollista. Me miehet olemme taitavia neuvottelijoita.
Voisi olla, että viikonloppuja ei olisi samalla tavalla kuin nyt vaan vapaita pidettäisiin silloin kun on kuukautiset viikonloppujen sijaan.
Mies voisi olla koko ajan raskaana tai imettää. Sillähän niistä menkoista pääsee.
Miksi siihen pitää keksiä parannuskeino, ei se mikään sairaus ole vaan merkki terveestä ja normaalista naisesta. En ymmärrä yläpeukkujen määrää, johtuuko se koska laittoi olevansa akateeminen, idiootilta aloittaja vaikuttaa.
Arska
Vierailija kirjoitti:
Miksi siihen pitää keksiä parannuskeino, ei se mikään sairaus ole vaan merkki terveestä ja normaalista naisesta. En ymmärrä yläpeukkujen määrää, johtuuko se koska laittoi olevansa akateeminen, idiootilta aloittaja vaikuttaa.
Arska
Gynekologien mielestä kuukautisista ei ole mitään hyötyä silloin, kun ei yritä raskautua. Eihän ne menkat sairaus ole, mutta aikamoinen riesa kylläkin kaikkine lieveilmiöineen.
E-pillereitä syömällä voi tyhjennysvuodon pitää 4x vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arska
Gynekologien mielestä kuukautisista ei ole mitään hyötyä silloin, kun ei yritä raskautua. Eihän ne menkat sairaus ole, mutta aikamoinen riesa kylläkin kaikkine lieveilmiöineen.
Ok eli kun joku kutsuu teitä sairaiksi vaikka teissä ei ole mitään vikaa ei haittaa. Asia selvä tuskinpa kommentoin tämän enempää, jatkakaa itsenne haukkumista ja vihaamista.
Arska
Vierailija kirjoitti:
Mies voisi olla koko ajan raskaana tai imettää. Sillähän niistä menkoista pääsee.
Totta kai. Koska mies antaisi pimperoa kaikille , jotka kehtaisivat pyytää. Hän ei syrjisi pimperon antamisessa ketään, ikään, rotuun, uskontoon, ulkonäköön, siviilisäätyyn tai poliittiseen vakaumukseen katsomatta. Mies on antaja. Niinpä hän olisi raskaana lähes aina, koska mieshän ei mitään kemiallista paskaa syö. Ja sitä paitsi ne ei urokseen tehoa, ei tehoa vahvimmat buranatkaan, prkle, mies on kovempi kuin lääkkeet. Eikä mies vaatisi seksipartneriltaan kondominkäyttöä, koska sehän olisi partnerin nautinnosta pois, eikä mies suinkaan ajattelisi ollenkaan itseään, vain sitä partneria. Sellainen olisi miäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. akateeminen-m34
Kyllä mulla vaan kuukautiset olivat sairaus tautiluokituksineen. Kohtu jouduttiin poistamaan runsaiden kuukautisten takia. Mitään näkyvää syytä, esim. myoomia tai polyyppeja runsaille kuukautisille ei löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. akateeminen-m34
Kyllä mulla vaan kuukautiset olivat sairaus tautiluokituksineen. Kohtu jouduttiin poistamaan runsaiden kuukautisten takia. Mitään näkyvää syytä, esim. myoomia tai polyyppeja runsaille kuukautisille ei löytynyt.
Aloittaja leimaa kaikki naiset sairaiksi, ymmärrätkö KAIKKI.
Jos naiset ejakuloisivat yhtä voimakkaasti spermaa, kuten miehet, siihen olisi löydetty jo parannuskeino.