Muita sinkkuja täällä?
Ja etsitkö aktiivisesti seuraa vai oletko päättänyt olla yksin?
Kommentit (35)
En aktiivisesti etsi seuraa, mutta pidän silmäni avoinna jos sellainen sopiva tulee vastaan. Itsellä on vielä sellainen periaate, että jos potentiaalisen naiskumppanin täytyy valita useamman kuin yhden ihmisen väliltä, pyydän että hän valitsee nimenomaan sen toisen, koska en halua olla mikään vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
nainen saa aina miehen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En etsi enää seuraa kun en sitä löydä kuitenkaan. Viimeisen vuoden sisällä tavannut Tinderin kautta muistaakseni 19 miestä eikä kukaan heistä ollut kiinnostunut musta. En jaksa enää pettymyksiä. N27
Kuulostaa vähän epäuskottavalta. Mistä tiedät että kukaan noista 19 miehistä ei halunnut jatkoa, kysyitkö?
En kysynyt koska musta se on miehen tehtävä ehdottaa jatkoa jos haluaa. En kehtaa alkaa roikkumaan miehissä jos en kelpaa, en kelpaa.
Entä jos myös nuo miehet - tai edes osa heistä - ovat ajatelleet että on naisen tehtävä ehdottaa jatkoa?
Elämme vuotta 2016 länsimaisessa demokratiassa: Voisiko ajatella että miehet ja naiset olisivat molemmat aloitteisiin kykeneviä, tasa-arvoisia ihmisiä?
Parannan vähän omaa tasoa ja sitten aloitan etsimisen.
Mua on petetty, hakattu ja jätetty. Luovutan ja olen loppuelämän yksin.
M48 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En etsi enää seuraa kun en sitä löydä kuitenkaan. Viimeisen vuoden sisällä tavannut Tinderin kautta muistaakseni 19 miestä eikä kukaan heistä ollut kiinnostunut musta. En jaksa enää pettymyksiä. N27
Kuulostaa vähän epäuskottavalta. Mistä tiedät että kukaan noista 19 miehistä ei halunnut jatkoa, kysyitkö?
En kysynyt koska musta se on miehen tehtävä ehdottaa jatkoa jos haluaa. En kehtaa alkaa roikkumaan miehissä jos en kelpaa, en kelpaa.
Entä jos myös nuo miehet - tai edes osa heistä - ovat ajatelleet että on naisen tehtävä ehdottaa jatkoa?
Elämme vuotta 2016 länsimaisessa demokratiassa: Voisiko ajatella että miehet ja naiset olisivat molemmat aloitteisiin kykeneviä, tasa-arvoisia ihmisiä?
Jos kiinnostusta todella on, niin kyllä se ehdotus tulee vähän kuin luonnostaan -jommalta kummalta.
No pidän lähinnä silmät lähinnä ennemmin kuin sanoisin etsiväni mitään. Toisaalta olen myös erittäin kyllästynyt tähän deittailukulttuuriin ettei vaan jaksaisi, mutta elämä nyt vaan on välillä niin tylsää, jos vaan itsekseen elelee :D
Vierailija kirjoitti:
No pidän lähinnä silmät lähinnä ennemmin kuin sanoisin etsiväni mitään. Toisaalta olen myös erittäin kyllästynyt tähän deittailukulttuuriin ettei vaan jaksaisi, mutta elämä nyt vaan on välillä niin tylsää, jos vaan itsekseen elelee :D
Siiiis lähinnä silmät auki xD
Aion olla yksin. Mua on satutettu liian monta kertaa.
Oon ikisinkku, joka on löytänyt netistä todella samalla aallonpituudella olevan miehen. Eli aika toiveikas nyt tällä hetkellä.
Luultavasti yksin koko loppuelämäni. Ihastun todella harvoin ja nyt alkaa jo se viimeinen käyttöpäivänikin olla ohi kun ikää 25v.
M48 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei kannata yrittää miestä joka ei tee aloitetta. Helposti käy niin että vaikkei olisi kiinnostusta suhteeseen mies haluaa tavata koska voihan sitä ainaki seksiä saada. Jos mies on kiinnostunut tekee hän kyllä aloitteen ja jos ei tee ei ollut tarpeeksi kiinnostunut. Toki seksin perässä se silti voi vaan olla mutta ainakaan ei ole tullut tyrkytettyä itseään toiselle turhaan.
En etsi enää. Olen 26, eli vkp meni ja oman "tasoni" parantaminen ei tuottanut tulosta. Olen jo hyväksynyt tilanteeni.
Vierailija kirjoitti:
M48 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei kannata yrittää miestä joka ei tee aloitetta. Helposti käy niin että vaikkei olisi kiinnostusta suhteeseen mies haluaa tavata koska voihan sitä ainaki seksiä saada. Jos mies on kiinnostunut tekee hän kyllä aloitteen ja jos ei tee ei ollut tarpeeksi kiinnostunut. Toki seksin perässä se silti voi vaan olla mutta ainakaan ei ole tullut tyrkytettyä itseään toiselle turhaan.
Ehdottomasti juuri näin.
En hae ketään, kokemukset huonoja
viimeisen puolen vuoden ajalta. Kaksi miestä halusi vain juttuseuraa (ilmaista terapiaa) ja yksi pelkkää seksiä. Sula mahdottomuus kohdata mies, jonka kanssa henkinen kohtaaminen onnistuisi ja johtaisi vielä toimivaan seksiin.