Muita sinkkuja täällä?
Ja etsitkö aktiivisesti seuraa vai oletko päättänyt olla yksin?
Kommentit (35)
Nostan ensin "tasoani", sitten etsin taas.
En ole varsinaisesti päättänyt mitään mutten myöskään etsi seuraa joten eiköhän tämä elämä mene yksin ollessa.
Olen leskeytynyt, aion olla sinkkuna nyt hyvän tovin ennen kun edes harkitsen seurustelua. Ei ole kuitenkaan loppuelämän tavoite olla yksin, kun kuitenkin olen vielä nuori.
Olen ollut yksin muutamaa reilusti yli kymmenen vuotta sitten tapahtunutta viritelmää. Sinkkuna oleminen sopii minulla hyvin. Seksiä tekisi mieli aika usein, mutta kun ei hyvää sellaista ole tarjolla, pärjään ilmankin.
En aktiivisesti hae seuraa, tulee jos on tullakseen.
Olen vähän aikaa sitten eronnut joten olen yksin ainakin jonkin aikaa. :)
Sinkkuna kohta vuoden, mutta kun on nuo lapset vielä niin pieniä en ole etsinyt mitään vakavampaa juttua vielä. Nyt voisi alkaa sitä jopa miettiä. En ajatellut elää loppuelämääni yksin. N38
En ehkä etsi, mutta pidän silmät auki.
Nyt on hyvä olla sinkkuna. Kaksi pitkää parisuhdetta takana, joista toinen oli avioliitto ja toinen seurustelusuhde. Mukavia miehiä on ollut juttuseurana, mutta mitään ei ole kehittynyt, sillä ilmeisesti tarvitsen aikaa toipua erosta (vuosi aikaa) ja en pidä huonona vaihtoehtona elää yksinkään. Yhteistä kotia en enää perusta kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En aktiivisesti hae seuraa, tulee jos on tullakseen.
Sama täällä.
Etsin, mutta en jaksa enää. Ei kaikille ole ilmeisesti tarkoitettu kumppania.
Ikisinkkumies
Piiritän erästä kivaa tyttöä. Jos siitä ei sukeudu mitään, laitan kyllä uutta matoa koukkuun. En aio jäädä yksin.
Vierailija kirjoitti:
En ole varsinaisesti päättänyt mitään mutten myöskään etsi seuraa joten eiköhän tämä elämä mene yksin ollessa.
Sama täällä.
Oisha se kiva löytää vakituinen kolo mihi suihkuttaa kromia sais.
"Muita sinkkuja täällä? Ja etsitkö aktiivisesti seuraa vai oletko päättänyt olla yksin?" - Onneksi tuohon väliin mahtuu onneksi muitakin vaihtoehtoja. En etsi aktiivisesti, mutta soisin ja toivoisin löytäväni. Mutta koska koen, että voin elää ja kokea mielekästä ja tyydyttävää elämää ilman parisuhdetta, niin miksi alkaisin väkisin ja hampaat irvessä hakemaan kumppania. - Mieluummin olen muutenkin yksin, kuin jonkun kanssa väkisin tai siksi, että kysyttäessä siviilisäätyäni voisin kertoa olevani "varattu." - Tosin joskus mielessäni on käynyt, että silloin kun olen hetkellisesti ollut jonkun kanssa vähän tiiviimmin, niin minuun on osoitettu vastakkaisen sukupuolen puoleleta enemmän kiinnostusta kuin nyt kun olen sinkku; melkein kuin kiusoitellakseen, että kai huomasin, että minutkin olisit voinut -ehkä halutessasi- valita; ikäänkuin uskoisin viimeksi sanottuun edes puoliksi itse.
En etsi enää seuraa kun en sitä löydä kuitenkaan. Viimeisen vuoden sisällä tavannut Tinderin kautta muistaakseni 19 miestä eikä kukaan heistä ollut kiinnostunut musta. En jaksa enää pettymyksiä. N27
Vierailija kirjoitti:
En etsi enää seuraa kun en sitä löydä kuitenkaan. Viimeisen vuoden sisällä tavannut Tinderin kautta muistaakseni 19 miestä eikä kukaan heistä ollut kiinnostunut musta. En jaksa enää pettymyksiä. N27
Kuulostaa vähän epäuskottavalta. Mistä tiedät että kukaan noista 19 miehistä ei halunnut jatkoa, kysyitkö?
Olen päättänyt olla yksin.