Vierailija

Kun tilanne on nyt se että sain lahjaksi yhden pussilakanasetin :D, kaapista löytyy pariksi erilainen

• ylös 2
  • alas 1

Sivut

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No jos meillä mies vaihtaa lakanat, niin hän valitsee AINA erilaiset pussilakanat "että erottaa peitot"

• ylös 33
  • alas 0
Vierailija

No en kyllä kehtaisi kuivatella niitä eriparilakanoita ulkona jos joku naapuri näkee... Kesällä makuuhuone on niin valoisakin. Talvella voisi ruuvata lamput irti makkarista niin ei joudu katselemaan niitä. Harkitse nyt vielä.

• ylös 16
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jos meillä mies vaihtaa lakanat, niin hän valitsee AINA erilaiset pussilakanat "että erottaa peitot"

Aaargh, ottaisin eron. Nimim. OCD

Vierailija

No on se aika tyhmännäköistä. Ite oon aika esteettinen ihminen ja nautin kauneudesta ja siisteydestä. häirittis varmasti mun silmää xD Tai ehkä menis jos ois jotain samaa sävyyä/tyyliä ees.

Mut ihan eriparia? - nevö.

Vierailija

Mä käytän aina eripari. Tosin ne sopii aina yhteen. Esim toinen missä on kukkia ja toinen yksivärinen, sama väri kuin kukissa. Tai toinen raidallinen valkoharmaa ja toinen harmaa. Musta toi on niiiiiin nättiä noin. Eri tyylisiä en käyttäisi.

Vierailija

Periaatteessahan sillä ei ole mitään merkitystä, mutta mä oon tällaisissa asiossa niin järkyttävä nipo, että meillä ei tulis kysymykseenkään. Myös kylppärissä kylpypyyhkeiden pitää sopia toisiinsa ja ylä- ja alakerran vessoihin on omat käsipyyhkeet ja matot, jotka sopivat väritykseen (laattoihin ja kalusteisiin). Jep, ongelmansa kullakin :)

• ylös 13
  • alas 4
Vierailija

No et kyllä voi laittaa. Ei sitä koskaan tiedä, milloin makuuhuoneinspektio soittaa juuri sinun ovikelloasi. Mitäs siteen teet, kun he bongaavat ne eriparilakanat? Sinuna en ottaisi riskiä.

• ylös 12
  • alas 0
odotankommentti

Ostan 2 pussilakanasettiä. Toinen menee petariin ja toinen peitteeseen sävy sävyyn. Pysyy paremmin kuin lakana.

Vierailija

Ettekö käytä päiväpeittoa? Mitä väliä yön pimeydessä, millaiset lakanat. Päivällä ovat piilossa päiväpeiton alla.

Vierailija

Itselläni häirittis, mut ihan sama millaset lakant toisilla on. Eihän ne eriparilakanat ikinä tyylikkäät ole.

Vierailija

Meillä on aina.

Mies pitää talvella flanelilakanaa, minä aina ohuempaa.

Myltätään sängyssä niin, että on ihan hyvä erottaa jo pussilakanasta oma peittonsa.

Ei ole kenenkään silmä sokeutunut, eikä sokeudu.

Vierailija

Meillä pussilakanat ajautuvat riitoihin jokikinen kerta, hyljeksivät toisiaan että pitää laittaa eri sänkyihin, mies nukkuu pussilakanansa kanssa olkkarissa ja minä makkarissa. Mitä sitä ei tekis sänkysovun vuoksi....

Vierailija

Mun vanhemmilla oli ja on varmaan vieläkin lakanat eri paria. Varmaan tyynyliinatkin eri ja mua se aina häiritsi. Jotenkin sotkuisen näköistä, ilmeisesti eivät käyttäneet aina päiväpeittoa kun on jäänyt mieleen (vuorotöissä oleva isä nukkui päivällä eikä tainnut pedata..)
Itse laitan aina samanlaiset mulle ja miehelle ja niin hänkin onneksi jos vaihtaa lakanat.

Mutta jos sua ei haittaa niin laita vaan eri paria olevat!

Vierailija

odotankommentti kirjoitti:
Ostan 2 pussilakanasettiä. Toinen menee petariin ja toinen peitteeseen sävy sävyyn. Pysyy paremmin kuin lakana.

Kotimainen Full Moon petaripussilakana. Ovat oikean kokoisia petarille,'toisin kuin 150cm peiton pussilakana.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.