itse aion synnyttää sektiolla
En aio riskeerata seksistä nauttimistani. En halua, että vaginasta tulee tunnoton tai että yhdyntä sattuu. Miksi ihmeessä pitäisi riskeerata oma loppuelämän seksielämä kun vauvan saa turvallisesti ulos myös muutenkin?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kattonut muutamien sektioiden tekoa, sitä repimisen määrää.. vatta on kipee ja tulehdusarka viikkoja, jos haava tulehtuu nii pidentynyt paranemisaika. Vatsalihakset erkaantuu ja näyttää hassulle plus arvet. Mielummin synnytän alakautta ja saan tehdä normiasioita ja ilman nostorajoja.
Mielummin sitä keskittyy siihen vauvaan, kuin kipeään arpeen ja kailleen muuhun ylimääräiseen mitä sektiot tuo. Anestesia on aina riski!Hätäsektiot on erijuttu sitte.. niitä ei voi valita
Entäs jos alatiestä tulee niin suuret vauriot, että yhdyntä ei enää tunnu miltään? Mites se parisuhde? Miten naisen seksuaalinen nautinto?
Ehkä osaab ajatella vähä laajemmin tätä, alateistä tulee harvemmin pysyviä vaurioita ja kyllä se emätin siitä palautuu kunhan saa rauhoittua hetken. Luonto on tarkoittanut alateitse synnytettäviksi lapset
Mutta silti joillekin tulee niin pahoja vaurioita, että yhdyntä ei tunnu enää miltään tai jopa sattuu. Kaikki eivät tätä riskiä halua ottaa, onneksi ei tartte.
Vierailija kirjoitti:
Itse en pitänyt seksistä ennen synnytyksiäkään, enkä harrastanut sitä, en pidä edelleenkään enkä harrasta. Vartalot ovat rumia, seksuaalinen kosketus ällöttävää ja äänet typerän kuuloisia. Pelkkää ajan haaskausta.
Onko se sitten hyvä syy estää muiltakin seksuaalinen nautinto jos ei siitä itse pidä?
Vierailija kirjoitti:
Siis Suomessahan et voi valita kumman haluat, kai te tiedätte?
Tottakai voi. Ei ketään voida pakottaa synnyttämään alateitse. Pelkosektion saa.
Kuinkakohan moni mies hyväksyisi tehtäväksi toimenpiteen jossa peniksestä saattaa tulla tunnoton/yhdyntä saattaa jopa sattua? Ja nainen silti kinuaisi yhdyntää, mutta mies ei tuntisi mitään/hänen sattuisi. Olisi "pakko" antaa tai nainen menee vieraisiin/jättää. Kun kyllähän sen kumppanin voi aina silti tyydyttää...
Niin,sektio ei ole synnytys vaan leikkaus,komppaan aiempaa ja komplikaatiot mukaan lukien.
Kuka lääkäri suostuu tekemään sektion noin suorastaan huvittavilla syillä.
Ei käynyt moinen mielessäkään ja seksielämä parani selvästi synnytyksen jälkeen,ei seuraavatkaan vaikuttaneet asiaan mitenkään.Se on joustava peli,naisen alapää.
Ei siitä sektiosta välttämättä toivu ikinä. Voi jäädä ikuiset kivut, arven kutina ja iso tunnoton alue arven ympärille. Lisäksi et voi valita saatko nätin vai ruman arven. Kiva olla aina kipeä, kutisee ja arven päällä ylimääräinen vino makkara. Näitä ei sitten julkisella korjata. Että eipä tunnu seksi samalta kuin ennen, eiei. En valinnut, pakko oli. 5 vuotta tästä aikaa.
Luonnollisesti mieluummin kirjoitti:
Ei siitä sektiosta välttämättä toivu ikinä. Voi jäädä ikuiset kivut, arven kutina ja iso tunnoton alue arven ympärille. Lisäksi et voi valita saatko nätin vai ruman arven. Kiva olla aina kipeä, kutisee ja arven päällä ylimääräinen vino makkara. Näitä ei sitten julkisella korjata. Että eipä tunnu seksi samalta kuin ennen, eiei. En valinnut, pakko oli. 5 vuotta tästä aikaa.
No jos alatiesynnytyksessä repeää pahasti niin tuloksena voi olla ettei kykene ikinä pidättämään kakkaa. Pienempi paha se kutina, tunnottomuus ja ruma arpi on
Vierailija kirjoitti:
Niin,sektio ei ole synnytys vaan leikkaus,komppaan aiempaa ja komplikaatiot mukaan lukien.
Ei käynyt moinen mielessäkään ja seksielämä parani selvästi synnytyksen jälkeen,ei seuraavatkaan vaikuttaneet asiaan mitenkään.Se on joustava peli,naisen alapää.
Pelkosektion saa kyllä. Pelkään kuollakseni alapään muutoksia. Eikä ole edes vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ymmärrätkö, että on olemassa naisia, jotka nauttivat yhdynnästä SUUNNATTOMASTI ennen synnytystä? Eli seksielämä ei voi enää parantua.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkakohan moni mies hyväksyisi tehtäväksi toimenpiteen jossa peniksestä saattaa tulla tunnoton/yhdyntä saattaa jopa sattua? Ja nainen silti kinuaisi yhdyntää, mutta mies ei tuntisi mitään/hänen sattuisi. Olisi "pakko" antaa tai nainen menee vieraisiin/jättää. Kun kyllähän sen kumppanin voi aina silti tyydyttää...
Tai jos olis vaara, että penikseen tulee syvä kudosrepeämä peräsuoleen asti vaikka siihen on tehty apuviiltoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en pitänyt seksistä ennen synnytyksiäkään, enkä harrastanut sitä, en pidä edelleenkään enkä harrasta. Vartalot ovat rumia, seksuaalinen kosketus ällöttävää ja äänet typerän kuuloisia. Pelkkää ajan haaskausta.
Onko se sitten hyvä syy estää muiltakin seksuaalinen nautinto jos ei siitä itse pidä?
Keneltä minä sen seksuaalisen nautinnon estän. Minulle ei kuulu toisten lapselliset ongelmat, enkä ole se taho, joka päättää millä perusteella leikkauksia turhaan tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneltä minä sen seksuaalisen nautinnon estän. Minulle ei kuulu toisten lapselliset ongelmat, enkä ole se taho, joka päättää millä perusteella leikkauksia turhaan tehdään.
No eihän se turhaa ole jos naisen seksuaalielin saadaan sillä pelastettua :) Nyt eletään jo 2000-lukua. Nainen saa nauttia naimisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se turhaa ole jos naisen seksuaalielin saadaan sillä pelastettua :) Nyt eletään jo 2000-lukua. Nainen saa nauttia naimisesta.
Eli haluat mieluummin leikkaukseen liittyvät riskit, jotka ovat isommat kuin alatiesynnytyksessä, tuhlata yhteiskunnan varoja pillusi takia, ja ruman arven mahaasi, kuin pienen riskin siitä, että jotain menee pieleen. No kukin pärjätköön sillä päällä mikä on annettu.
Mulle tuli repeämiä, joista jäi tuntohäiriöitä. Alatiesynnytyksen jälkeen meni 8kk ennen kuin seksi ei enää sattunut. Vieläkin tuntuu menkkojen aikaan että tuo sama kohta on revennyt auki. Koko ajan siinä on pieni kinnaava tunne.
Hätäsektiossa tapahtui jotain. Mulle tuli iso L-kirjaimen muotoinen repeämä jonnekkin vatsan kerrokseen. Kauan aikaa testattiin on virtsarakko ja -putket ehjät. No tästä jäi myös sellainen ilkeä tuntohäiriö. Sattuu ja kirvelee, silloin tällöin.
Jos ajatellaan pelkästään seksuaalista nautintoa, valitsisin myös sektion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli haluat mieluummin leikkaukseen liittyvät riskit, jotka ovat isommat kuin alatiesynnytyksessä, tuhlata yhteiskunnan varoja pillusi takia, ja ruman arven mahaasi, kuin pienen riskin siitä, että jotain menee pieleen. No kukin pärjätköön sillä päällä mikä on annettu.
No, jotkut meistä arvostavat enemmän omaa seksuaalisuuttaan kuin toiset. Ruma arpi mahassa on pienempi paha kuin tunnoton pillu. Jos kyse olisi peniksen repeytymisestä, niin kustannuksia ei mietittäisi. Mutta kun kyseessä on naisen seksuaalielin, niin eihän siitä nainen saisi itse nauttia..
Tässä ketjusa ei ollut kyse miehen nautinnosta. Vaan naisen. Tuntuuko yhdyntä yhtä hyvältä naisesta synnytyksen jälkeen. Sillä on väliä.
Huomaa muuten kuinka näihin ketjuihin tulee näitä miesten kommentteja että pimppi tuntuu samalta ja myös naisilta voi tulla "kyllä se miehelle kelpaa". MITÄ SITTEN? Jos nainen ei nauti, niin se on se ongelma. Kyse on NAISEN sukupuoli- ja seksuaalielimestä.