Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin työttömät, nyt on teille töitä!

Vierailija
09.06.2016 |

Yli 4000 euroa keskipalkka kuukaudessa, eikä vaadita koulutusta eikä aikaisempaa työkokemusta. Luulisi siis kelpaavan. Vai ettekö pelkästään viitsi mennä töihin?

http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-2000001197399.html

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuo tutkinto. En tee alan töitä, mutta olen firman listalla, jolloin päästään tilanteeseen, jossa firman 6 työntekijästä 3:llä on tutkinto. Saan pienen provikan siitä, että että muiden ei tarvitse tutkintoa enää suorittaa.

Onko kuvasi firman ilmoituksissa lehdissä? Olen ihmetellyt miten asunnonvälittäjiä on niin paljon eri firmoissa ja miten heille kaikille riittää töitä.

Töitä kyllä riittää. Palkka on sitten toinen juttu. 

Vierailija
22/23 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan huorillakin olisi kysyntää työmarkkinoilla. Minusta vain ei ole siihen.

Ei myöskään liukkaaksi ja supliikkiseksi helppoheikiksi, jollainen tuollaisen provikkapalkalla työskentelevän kaupustelijan tulisi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomien kommenteista:

"Kiinteistömaailmalla tonnin "tuolimaksu", jonka maksat omasta pussista, jos et saa mitään myytyä tai edes hankittua myytäväksi."

"mielenkiintoista... varsinkin kun tietää useamman välittäjän ja tietää että normi kk palkka on noin tonnin kuussa. tosi kalliita asuntoja pitää myydö, että tuollaisille palkoille pääsee"

"Palkkavertailu piste komissa keskipalkka 3110 €, minimi 900 ja maksimi 10000. 185 ilmoittanut palkkansa.

Kaikki taitavat olla provikkapalkalla?"

"Aivan, viisi vuotta alalla viihtynyt ja keskipalkka ollur n. 5300€/kk:ssa"

Edelliset siis Iltasanomien kommenteja

Olen  joskus ollut ihan kiinnostunut tuosta työstä ja mietin ton kokeen suorittamista (maksaa jotain 230 € ja järjestetään kaksi kertaa vuodessa, seuraavan kerran loppuvuodesta, eli ihan heti ei sadoilletuhansille työttömille taivas aukea...). Ongelma on tuollaisessa työssä, että sitä pitää tehdä varmaan aika monta kuukautta täysin 0 tuloilla ennen kuin saa kohteita myytäväksi ja myytyä, kun myyntiajat ovat pidentyneet jatkuvasti. Varsinkin ne rahakkaat kohteet saattavat olla myynnissä reilusti yli vuodenkin ja kun kuluu pitkä aika, asiakas vaihtaa välittäjää "huonona", eli välittäjä on tehnyt duunia sen eteen vaikka vuodenkin, muttei kostu hommasta mitään. Välittäjä saattaa vaihtua montakin kertaa myynnin aikana (kuten vaikka Mikkosten huushollissa).

Uskon, että huiput pääsevät todella huippuansioihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan