Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko iso miinus jos puolisoehdokkaalla ei ole ajokorttia?

Vierailija
09.06.2016 |

o

Onko iso miinus jos puolisoehdokkaalla ei ole ajokorttia?

Vaihtoehdot

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen antanut monelle kortittomalle miehelle pakit :D Siis sellaisille "ei mua kiinnosta, emmä tartte" -tyypeille :D Ei vain iske, sorry. Väliaikainen, lyhyt autottomuus olisi ok. Väliaikainen kortittomuus ei, koska se tarkoittaisi kaahailua tai rattijuoppoutta.

Vierailija
22/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytaikainen autottomuus siis :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ajotaito ja oma auto ovat yksi aikuisuuden perusedellytyksistä paikkakunnalla missä asun. Alapeukuttakaa rauhassa, i don't care.

Vierailija
24/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä herättää huomiota, jos kannat ruokaostokset kävellen, ei kukaan tee niin. Ellet autoile, niin asut jossain kerrostalokopissa. Suomessakin on vauraita alueita, kyllä täällä kävellään, kun ollaan lenkillä, ei muuten, tai ulkoilutetaan lemmikkiä.

Vierailija
25/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä outoa jos miehellä ei olisi ajokorttia. En osaisi sellaisen miehen kanssa seurustella.

Seurustelisit siis mieluummin ajokortin kanssa? Outoa.

Vierailija
26/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä on niin moni autoton ja kortiton, onko täällä Suomen köyhimmät ihmiset? 

Olen asunut yli 50 vuotta pääkaupunkiseudulla enkä ole kertaakaan tarvinnut ajokorttia ja omaa autoa. Bussit kulkee, junat kulkee, raitiovaunut kulkee, metrot kulkee ja lentokoneet kulkee. Jos haluan kyydin ovelta ovelle tai olen intoutunut shoppailemaan enemmän kuin viitsin julkisilla kantaa, myös taksit kulkevat. Monet asiat voi tilata - maksua vastaan tietenkin - suoraan kotiin kuljetettuna. 

Vierailija
27/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kotoisin sellaiselta pieneltä paikkakunnalta Lapista missä autokouluun mentiin aina samantien kun mahdollista, joten vaikka nykyisin asun Helsingissä niin en osaa kuvitella ettei aikuisella ihmisellä olisi ajokorttia ja autoa! Joten juu, kyllä se olisi suuri miinus ja pitäisin auttamatta ihmistä jotenkin outona.

Tunnut itsekin ymmärtävän, että sinun paikkakunnallasi oli eri säännöt kuin laajan julkisen liikenteen Helsingissä, mutta silti pidät ajokortittomia outoina?

Eihän ne pääse minnekään ilman autoa sitten kaupungissakaan, sadan metrin matkatkin taitetaan ajaen, sitä minä pidän outona, eikä kyllä terveyden kannaltakaan fiksuna.

Vierailija
28/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä outoa jos miehellä ei olisi ajokorttia. En osaisi sellaisen miehen kanssa seurustella.

Seurustelisit siis mieluummin ajokortin kanssa? Outoa.

Ajokortiton mies kelpaa naiselle, jolla ei itsellään ole korttia, eikä autoa. Kuka nainen haluaa kuskata miestä, joo samanlainen.

Kuinka köyhää.

Vierailija
29/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuu paikassa, missä autoa ei tarvitse kuten voi mennä julkisella, kävellen tai pyöräilen niin ei se sitten iso onkelma ole. Taajamaa alueella missä auto on pakollinen se olisi tosiaan onkelmallista esim: jos pitäisi olla menoassa kahteen eri suuntaan yhdellä autolla, enkä jaksaisi olla kokoajan kuskaamassa toista monen kilsan päähän ellei tällä toki ole tuuttuja jotka voi senkin hänenpuolestaan tehdä. Tosin kylällä taas voi kävellä ja pyöräillä. Laiskaa miestä en tosiaan halua joka ei jaksa kävellä pikku matkaa edes muutaman hassun ostoksen takia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi