Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nukahtanut- vauva ryöminyt yksin ja muovipussi vieressä!!

Vierailija
25.02.2006 |

Voisin tappaa tuon äijän! Vauva repinyt pussia, mitä jos olisi laittanut pussin päähänsä tai syönyt riekaleita, ja kaikkea muutakin oli löytänyt! aarrg! Reippaan tunnin oli yksin ryöminyt ja mies nukkui, onneksi edes oli ovi kiinni ettei ollut muihin huoneisiin päässyt.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovipussit olis kyllä voinut kerätä pois, mutta mäkin oon kyllä usein nukkunut kun vauva mönkii ympärillä. Pitäähän sitä levätä jos väsyttää!

Vierailija
2/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkua. Onhan tuo vastuutonta. Kyllä mäkin joskus valvottujen öiden jälkeen laitoin pojan pinnikseen lelujen kanssa ja itse tirsottelin sängyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä herätyskellolla tekisin jos toinen sanoo herättävänsä. ja kertoi sillä välin menevän leikkiin vauvan kanssa. ap

Vierailija
4/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli leikkinyt ja sitten nukahtanut, vahingossa tietenkin. ap

Vierailija
5/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin etelässä ja uima-altaalla. Sanoin miehelle että mä laitan silmät nyt kiinni että vahtis lapsia (3 ja 5) kun leikkivät siinä altaan lähettyvillä. No, mä herään siihen kun vanhempi lapsista huutaa että x meinaa hukkua! Nousin ylös ja huomasin että mieskin oli nukahtanut!!! Kyllä mä sanon että noi miehet on kyllä välillä...en viitti ees sanoo.

Vierailija
6/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siitä syytteen voi saada.

T 8

Vierailija
7/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt vaikka äitikin voi vahingossa nukahtaa. Helvetti että voit olla sitten mustavalkoinen ihminen.

Vierailija
8/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä voisi antaa itseni nukahtaa, jos lapsi kiitää ympäriinsä. Miten teidän lapset edes antaa nukkua teidän, jos ovat hereillä??? Meidän kyllä molemmat olisi vauvana nostaneet metelin, jos olisivat joutuneet yksin pinnikseen äidin päikkäreiden ajaksi.

Sen verran oma " glooriaa" vähentääkseni, että itseasiassa suosittu perhepeti on näissä asioissa pirullinen. Kerran aamulla heräsin siihen, että muksu seisoi sängyn vierellä juttelemassa. Mä luulin, että oli just liuttanut itsensä alas, mutta kun lähdin liikkeelle löysin tavaroita hujan hajan. Pikkututkija oli tehnyt pitkät kierrokset kontaten ennen herättämistä.

Vierailija
9/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin kertoon naapurustossa, ja lastensuojeluilmoituksen tekivät. Selvispähän sekin, että siitä voi saada syytteen..

T 8

Vierailija
10/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun jotakin olisi ehkä mahdollisesti tapahtunut, eka ajatus on syytellä sitä toista? Ei kuulosta järin kantavalta parisuhteelta ja vanhemmuudelta. Ihan itse olet läsnäolevana vastuussa, ei yksin miehesi. Ideana on se, että jos perheessä on tietyn ikäisiä lapsia, minimoidaan vaaratekijät (ei jätetä muovikasseja lapsen ulottuville), tai jos jotakin sattuu, katsotaan ekana peiliin. Ei raivota toiselle osapuolella, kun on itse oltu siinä samassa huoneessa. Ketähän ap syyttäisi, jos olisi yksinhuoltaja? Ja toi nyt on vielä aika pientä, kaikkea voi tapahtua ja melkein tapahtua kun lapsi kasvaa, joten kannattaisi tosiaan asennoitua vähän toisella tavalla, eikä jakaa sitä vanhemmuutta ihan noin konkreettisesti, että TOI on nyt vastuussa.

Vierailija
11/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin luotetaan toisiimme ja uskallan jättää lapsen miehen kanssa!!! Ihmetyttää vaan, että kuinka teillä on tuollainen asetelma? Siis että nainen hoitaa lapset ja mies on joku kumma riesa vaan???

Vierailija
12/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukuit? Hui kauheaa. Sulle tekisi hyvää seurata joskus vaikkapa yksinhuoltajan arkea, minä on mm. nukkunut kuumeessa vuorokauden, eikä ole aavistustakaan, mitä leikki-ikäinen oli sen ajan tehnyt. On myös aika normaalia, että väsynyt äiti nukahtaa vaikka lapsi on hereillä. Ei se ole mitenkään vaarallista, kunhan asunto on sellainen, ettei mitään voi sattua. Ihmeellistä hemmoteltua paapomista joillain, että voivoi, kun lapsi heräsi ennen minua...hih:).

Vierailija
13/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin teille. Mitään merkintöjä ei meistä aikaisemmin ollut, ihan kunnon kansalaisia ollaan jne. Eka kerta meni siis vahingon piikkiin. toka kerta ei varmaan enää menis. Mietinkin nyt tosi tarkkaan, mitä taloyhtiömme pihalla puhun...

T 8

Vierailija
14/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoo hoitavansa lasta puoli tuntia, kun äiti nukkuu, on vastuu yksiselitteisesti miehen sillä välin, kun äiti sitten nukkuu. Jopa yli tuon puolen tunnin, jos mies on luvannut herättää, eikä herätä.

Jos taas molemmat ovat hereillä, mutta toinen laittaa ruokaa ja toinen katsoo telkkaria, on vastuu molempien, ellei jompikumpi ole erikseen pyytänyt toista ottamaan lasta vastuulleen, kun itse tekee jotain keskittymistä vaativaa.

Mun mielestä ei ole järkevää syytellä äitiä tässä tilanteessa, kun hän tulee purkamaan tänne oikeutettua suuttumustaan.

Vierailija
15/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä ainakin luotetaan toisiimme ja uskallan jättää lapsen miehen kanssa!!! Ihmetyttää vaan, että kuinka teillä on tuollainen asetelma? Siis että nainen hoitaa lapset ja mies on joku kumma riesa vaan???

Vierailija
16/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei tarvitse ukkoa tai ketään muutakaan syytellä.

Vierailija
17/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan tajuttoman väsynyt. Ssatoin nukahtaa ihan tosta vaan suurinpiirtein, vaikkei aikomus ollut nukkua. Olin yksin lapsen kanssa ja nukahtelin milloin minnekin. Kerran lapsi oli kiivennyt olkkarin pöydälle, vaikka luulin ettei hän sinne vielä osaa kiivetä, ja järsinyt mandariineja kuorineen. Kyllä säikähdin. Kuoren palaset olisvat voineet mennä kurkkuun.

Vierailija
18/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se jo veisi viranomaisten voimavarat oikeista asioista. Onko täällä yhtään sellaista vanhempaa, jonka lapselle ei koskaan olisi melkein sattunut jotain. Jos PELKÄSTÄÄN nukahtamisen takia on tehty ilmoitus, niin myös ilmoituksen tekijä joutaisi mielentilatutkimukseen, sillä normaaleilla ihmisillä on jotain suhteellisuuden tajua. Eri asia tietysti on, jos taustalla on jotain muuta.

Vierailija
19/19 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä oikeesti muuten olekaan. Mutta kerroinpahan vaan, että näinkin voi käydä. Meille on sattunut moooooonta läheltä piti tilannetta, mutta enpäs olekaan niistä enää talomme pihapiirissä jutellut ;) sattuneista syistä...

T 8

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi