Miksi blondit kiinnostavat aina?
Suurin osa miehistä ja naisista sanoo pitävänsä enemmän bruneista mutta silti blondeilla on aina seuraa.
Kommentit (34)
Miksi blondien suosiota perustellaan aina sillä, että aitoja blondeja on niin vähän? Aitoja punapäitä on vielä vähemmän kuin blondeja. Sen lisäksi punapäät erottuvatkin vielä aika hyvin massasta eli sekään ei ole ainoa selitys, että blondit erottuvat helposti tummakutrien ympäröimänä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi blondien suosiota perustellaan aina sillä, että aitoja blondeja on niin vähän? Aitoja punapäitä on vielä vähemmän kuin blondeja. Sen lisäksi punapäät erottuvatkin vielä aika hyvin massasta eli sekään ei ole ainoa selitys, että blondit erottuvat helposti tummakutrien ympäröimänä.
Onko joku sitten väittänyt etteivät aidot punapäät olisi myös suosittuja?
Minä olen ruskeatukkainen, mutta lapseni on täydellinen blondi. Vaaleat, kihartavat hiukset ja hirveän siniset, jopa turkoosit silmät. Olen järkyttynyt, miten tuntemattomat ihmiset tuijottavat ja kävelevät suoraan meidän luokse. Ihan kuin se lapsi olisi joku magneetti, ja meille voi pysähtyä puhumaan ja ihailemaan häntä. Mukavaa tietysti, että kuulee kohteliaisuuksia, mutta en olisi ikinä uskonut että tällaista voi olla. :O
Vaaleus mielletään nuoruuteen, puhtauteen ja viattomuuteen - vaikka olisi jo kuinka ehtinyt lorttoilla.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy blondina sanoa että miehet vaan tykkää. En tiedä mikä siinä on. Itsellä aina ollut blondit pitkät hiukset ja huomiota piisaa miehiltä. Kivaahan tämä :-)
Joo ja todellako sitten luulet että muilla ei ole sama juttu? Kyllä on jotkut naiset tyhmiä kun luulevat että vain heidän itsensälaisten perässä juostaan, kun eivät ole lainkaan tietoisia siitä, miten niiden muiden väritysten omaavien perässä juostaan yhtä lailla. Vedä pää pois sieltä perheestä, vaikutat helvetin typerältä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki haluavat vaaleakutrisen lapsen. Siksi pitää valita kumppani jolla on siihen parhaat geenit.
Joo en mä ainakaan halua, vaan mustahiuksisen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ruskeatukkainen, mutta lapseni on täydellinen blondi. Vaaleat, kihartavat hiukset ja hirveän siniset, jopa turkoosit silmät. Olen järkyttynyt, miten tuntemattomat ihmiset tuijottavat ja kävelevät suoraan meidän luokse. Ihan kuin se lapsi olisi joku magneetti, ja meille voi pysähtyä puhumaan ja ihailemaan häntä. Mukavaa tietysti, että kuulee kohteliaisuuksia, mutta en olisi ikinä uskonut että tällaista voi olla. :O
Vaikea kuvitella, koska tuollaisia lapsiahan on 15 tusinassa. Ei mitään ihmeellistä Suomessa, ellet sitten asu jossain ulkomailla.
En usko, että hiusten värillä on mitään tekemistä sen kanssa, saako nainen seuraa. Muilla ulkoisilla ominaisuuksilla kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy blondina sanoa että miehet vaan tykkää. En tiedä mikä siinä on. Itsellä aina ollut blondit pitkät hiukset ja huomiota piisaa miehiltä. Kivaahan tämä :-)
Sama täällä, pitkät mustat hiukset minulla, ja jatkuvasti satelee kehuja ja huomiota. :)
Vierailija kirjoitti:
Jasiksi aidot punapäät ovatkin niitä kaikkein halutuimpia?
Vierailija kirjoitti:
Tummia on joka paikka täynnä, vaaleat on ''eksoottisempia'' ja siksi viehättävämpiä.
Ei ole Suomessa eikö Pohjoismaissa, ääliö!
Vierailija kirjoitti:
Vaaleus mielletään nuoruuteen, puhtauteen ja viattomuuteen - vaikka olisi jo kuinka ehtinyt lorttoilla.
Kun on ehtinyt.
Mulla on luonnostaan kullanvaaleat hiukset ja muutkin karvat, enkä kyllä ihan hirveästi ole kaltaisiani tavannut. Tosi monet kyselevät onko väri aito, luulevat että värjään. Sellainen likaisen vaalea taitaa olla yleisin väri Suomessa. Meitä oikeita blondeja on aikas vähän, kuten myös aitoja punapäitä. :)