Miksi blondit kiinnostavat aina?
Suurin osa miehistä ja naisista sanoo pitävänsä enemmän bruneista mutta silti blondeilla on aina seuraa.
Kommentit (34)
Mun mies ei pidä enemmän tummista, juoksee vain blondien perässä väittäen ettei värillä ole väliä.
Blondeja vaan on niin vähän. Vaikka heistä olisikin vain pieni vähemmistö kiinnostunut niin heitä on itseään vielä vähemmän.
Täytyy blondina sanoa että miehet vaan tykkää. En tiedä mikä siinä on. Itsellä aina ollut blondit pitkät hiukset ja huomiota piisaa miehiltä. Kivaahan tämä :-)
Blondissa on aina jotain. Varsinkin jos on sinisilmäinen ja pitkä. Mielellään vielä pitkähiuksinenkin. Vetää aina enemmän puoleensa kuin joku lyhyt sikaniskainen kaljupää.
Nykyään näkee enemmän tummiksi värjättyjä hiuksia naisilla, johtuu varmaan Kardashian trendistä. Hyvin harvalle suomalaiselle käy tummat hiukset paremmin kuin vaaleat.
Tuo siis koskee aitoja luonnonblondeja. Ei tekoblondeja.
Kyllä sitä bondit on katsottu monta kertaa. Vaikka ei se koskekaan tätä aihetta
en ymmärrä...mua kielletty jopa matkustamasta kun hiukset herättää liikaa huomioo,mut muka raiskataa ja kidnapataa.niin varmaa.
Tummia on joka paikka täynnä, vaaleat on ''eksoottisempia'' ja siksi viehättävämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy blondina sanoa että miehet vaan tykkää. En tiedä mikä siinä on. Itsellä aina ollut blondit pitkät hiukset ja huomiota piisaa miehiltä. Kivaahan tämä :-)
Mä taas olen vaihdellut hiusten väriä paljon ja aina olen saanut huomiota, tummana, vaaleana ja punapäänä...
No ei mulle miehenä ole naisten hiustenvärillä mitään väliä. Sekä vaaleat että tummat hiukset voivat molemmat olla todella upeat, sekä myös vaaleahiuksiset ja tummahiuksiset naiset.
Kaikki haluavat vaaleakutrisen lapsen. Siksi pitää valita kumppani jolla on siihen parhaat geenit.
Vierailija kirjoitti:
Blondeja vaan on niin vähän. Vaikka heistä olisikin vain pieni vähemmistö kiinnostunut niin heitä on itseään vielä vähemmän.
Kuinka blondeja voi olla pieni vähemmistö kun enemmistö suomalaisista on vaaleahiuksisia? Vai lasketaanko blondeiksi vain platinablondit?
Tietenkin globaalisti blondeja on vähän, mutta nyt puhutaan Suomen tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka blondeja voi olla pieni vähemmistö kun enemmistö suomalaisista on vaaleahiuksisia? Vai lasketaanko blondeiksi vain platinablondit?
Vaalehiuksiset ovat kyllä vähemmistö Suomessa(kin).
Melko harvalla suomalaisella on hiusten luonnollinen väri täysin blondi. Useimmilla se kyllä on maantienharmaa tai vaaleanruskea. Mutta tosin ulkomailla nuokin voidaan blondeiksi luokitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaalehiuksiset ovat kyllä vähemmistö Suomessa(kin).
80% erään tutkimuksen mukaan (en tiedä tarkkuudesta, lukema vaikuttaa liian suurelta). Jos sinulla on muuta tietoa niin kerro toki.
Vierailija kirjoitti:
Melko harvalla suomalaisella on hiusten luonnollinen väri täysin blondi. Useimmilla se kyllä on maantienharmaa tai vaaleanruskea. Mutta tosin ulkomailla nuokin voidaan blondeiksi luokitella.
Näin. Suomessa ja muualla Euroopassa blondi-sanaa on käytetty vuosikymmeniä tai vuosisatoja ja sillä on tarkoitettu selkeästi vaaleatukkaista. Nykyään jotkun Amerikanihailijat ovat sitten saaneet päähänsä että täälläkin se sana pitäisi määritellä tarkoittamaan myös harmaita ja vaaleanruskeita hiuksia.
Blondeilla on enemmän estrogeenia - ovat siis naisellisempia ja vetävät siksi miehiä puoleensa.
Sinkkumiehenä koen tämän hyvin pulmalliseksi: Periaatteessa pidän enemmän kiinteävartaloisista ja miellyttävän rauhallisista bruneteista, mutta oikuttelevat ja naisellisen pehmeät blondit vaan jotenkin tuoksuvat paremmalle.
Paras ratkaisu olisikin vakituiseksi kumppaniksi brunette, ja rakastajattareksi blondi.
Vadelmasuklaa kirjoitti:
Blondeilla on enemmän estrogeenia - ovat siis naisellisempia ja vetävät siksi miehiä puoleensa.
Miksi sitten blondit ovat yleensä isompia ja vähemmän kurvikkaita kuin latinot? Ei sillä että siinä mitään pahaa olisi mutta nuo estrogeeniteoriasi taitavat olla humpuukia.
Blondit on helpompia