Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kellään muulla sellaista ihmistä, jonka näkeminen saa pitkäksi aikaa tolaltaan?

Vierailija
09.06.2016 |

Tietysti monellakin varmasti sellaisia entisiä poika- ja tyttöystäviä tai puolisoita. Mutta entä muita ihmisiä?

Itselläni on ammattipiireissä sellainen ihminen, jonka näkeminen saa minut viikoksi pois tolaltani. Tämä on jotenkin aika raskasta. Se ei näy tapaamisessa mitenkään. Tullaan erinomaisesti juttuun ja on mukava nähdä. Mutta vaikka kaikki olisi mennyt hyvin, niin olen viikon sen jälkeen hyvin ahdistunut ja tolaltani. Kukaan ei voisi aavistaa, että tuolla ihmisellä on minuun noin äärettömän vahva vaikutus. Enkä itsekään ymmärrä miksi tämä menee näin.

Ei sentään nähdä kuin 2 - 3 kk:n välein.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tiedän mistä puhut.

Vierailija kirjoitti:

Tietysti monellakin varmasti sellaisia entisiä poika- ja tyttöystäviä tai puolisoita. Mutta entä muita ihmisiä?

Itselläni on ammattipiireissä sellainen ihminen, jonka näkeminen saa minut viikoksi pois tolaltani. Tämä on jotenkin aika raskasta. Se ei näy tapaamisessa mitenkään. Tullaan erinomaisesti juttuun ja on mukava nähdä. Mutta vaikka kaikki olisi mennyt hyvin, niin olen viikon sen jälkeen hyvin ahdistunut ja tolaltani. Kukaan ei voisi aavistaa, että tuolla ihmisellä on minuun noin äärettömän vahva vaikutus. Enkä itsekään ymmärrä miksi tämä menee näin.

Ei sentään nähdä kuin 2 - 3 kk:n välein.

Vierailija
2/8 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis ihastunut ja haluat keskustella siitä? Semmosta sattuu kuule, koita haaveilla vähemmän niin eiköhän se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla on ikuisuus ihastus. Aina ku se vahingossa siihen törmää jossain, niin se menee ihan sekasin moneks päiväks.

Oon oitäny sitä niin pelleilynä, mutta näköjään teitä on muitakin "erikoisia"

Vierailija
4/8 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vielä että on keskimääräistä komeampi ja flirtti mies etkä ymmärrä miksi menet tolaltasi.

Vierailija
5/8 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä oon vikapää. Nyt tarvitsisi sitten vain saada pää kuntoon. ap

Vierailija
6/8 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö hänestä et? Onko hän samaa sukupuolta vai eri? Tarkenna vähän niin tähän pystyy vastaamaan? :)

Vierailija
7/8 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli minä oon vikapää. Nyt tarvitsisi sitten vain saada pää kuntoon. ap

Ihastuminen kuuluu elämään. Miksi kiellät sen, vai mitä ihmettä tarkoitat tolaltaan menemisellä? Aika hellyyttävästi kyllä aloit etsittää että sinussa on vikaa.

Vierailija
8/8 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut on energiavampyyreja