Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomilla ikisinkuilla ei ole oikeutta valitella yksinäisyyttä

Vierailija
09.06.2016 |

Etenkin naisille sinkkuus on yleensä vapaaehtoista, pitää myös ymmärtää ja kestää päätösten seuraukset.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se sinkkuus ja lapsettomuus ei ole oma valinta?

Vierailija
2/21 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava ajatelma ap:lla, sillä jos on ujo ja sisäänpäinkääntynyt ikisinkku, niin miten voisi edes saada lapsia, kun ei ole mitään kontakteja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sinkkuus ja lapsettomuus olisi oma valinta, ihminen saattaa silti kaivata ihmisiä ympärilleen, esimerkiksi aikuisia ystäviä. Joillekin ihmisiin tutustuminen on vaikeaa, ja joskus samanhenkisiä ihmisiä ei vain löydy.

Yksinäisyyteen on monenlaisia syitä.

Vierailija
4/21 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuinkin nimenomaan sellaisista joilla olisi ollut vientiä nuoruudessa mutta jäivät ikisinkuiksi kaikesta huolimatta. Nuorena tehty päätös saattaa kaduttaa vanhemmalla iällä, turha valitella kun maito on jo maassa.

Vierailija
5/21 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi tuntea itsensä yksinäiseksi isossakin väkijoukossa.

Vierailija
6/21 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan mustavalkoinen ja armollinen ajatusmaailma ap:lla!

Sitä toimii aina niillä resursseilla ja kapasiteetillamikä kulloinkin on käytettävissä, nuorena harva osaa ajatella että vuosia myöhemmin huomaa tai ajattelee "maidon kaatuneen maahan".

Ja eiköhän siihen ole hyvä syy jos jotakuta/ketään ei "kelpuuta" vaikka vientiä olisikin.

Vierailija
7/21 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se sinkkuus ja lapsettomuus ei ole oma valinta?

Naisilla ainakin sinkkuus on omavalinta. Tarjontaa on, ei vaan kelpaa.

Vierailija
8/21 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ne parisuhteessa olevat ihmiset, joilla ehkä myös lapsia ja ovat silti yksinäisiä?

Tää ei nyt ollut edes provoksi riittävän hyvä aloitus.

Vierailija
9/21 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan yhtä lailla oikeus valittaa siitä kuin lapsia hankkineella on oikeus valittaa väsymystään.

Vierailija
10/21 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä verraten yksinkertaisena sinkkumiehenä luulen, että huonossa parisuhteessa voi, tai saattaa kokea itsensä vielä yksinäisemmäksi, kuin ilman tuota riippakivi kumppania. Eli tosin sanoen mieluummin yksin kuin väkisin huonossa suhteessa, jonkun toisen kanssa.   

Vierailija
11/21 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuinkin nimenomaan sellaisista joilla olisi ollut vientiä nuoruudessa mutta jäivät ikisinkuiksi kaikesta huolimatta. Nuorena tehty päätös saattaa kaduttaa vanhemmalla iällä, turha valitella kun maito on jo maassa.

No mutta jos nuorena on tuntunut, ettei ikinä halua mitään puolisoa ja perhettä, vaan haluaa matkustella, luoda uraa tms. Minkäs sille sitten voi, jos vaikka neli- tai viisikymppisenä sitten tuntuu, että olisi se sittenkin se puoliso kiva, kun ei enää niin ne menemiset ja uratkaan kiinnosta. Kummallista yrittää viedä ihmisiltä valittamisoikeuskin.

Minusta ihmisillä on AINA oikeus valittaa, jos heitä jokin korpeaa, olipa se yksinäisyys, väärin valittu ammatti tai ihan mikä vaan.

Vierailija
12/21 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kuin vauvaiäkäisten vanhemmat valittavat väsymystään. Turha sitä on vinkua, kun valinnat on tehty ihan itse.

Vierailija
13/21 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oikeastaan tiedä onko kenelläkään oikeutta valittaa yksinäisyyttä.

Omilla valinnoillahan siihen voi vaikuttaa. Jos sitte vaan joku on niin hankala että muut ei siedä häntä tai niin hankala että ei siedä muita niin varmaan parempi olla yksin. Mitäs valittamista siinä on.

Vierailija
14/21 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, kuin vauvaiäkäisten vanhemmat valittavat väsymystään. Turha sitä on vinkua, kun valinnat on tehty ihan itse.

Ero on siinä, että vauvaikäisten vanhemmat ovat tienneet jo ennen vanhemmiksi tulemista ettei vanhemmuus ole aina ruusuilla tanssimista. Moni ikisinkku kuvittelee nuorena, että elämä tulee olemaan yhtä juhlaa.

Vierailija
15/21 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kellään ei ole oikeutta tehdä aloitusta valittaakseen jonkun muun valituksesta.

Vierailija
16/21 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero on siinä, että vauvaikäisten vanhemmat ovat tienneet jo ennen vanhemmiksi tulemista ettei vanhemmuus ole aina ruusuilla tanssimista. Moni ikisinkku kuvittelee nuorena, että elämä tulee olemaan yhtä juhlaa.

Eikö juuri silloin menetä oikeutensa valittaa, kun tietoisesti moiseen ryhtyy?

Vierailija
17/21 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta kellään ei ole oikeutta tehdä aloitusta valittaakseen jonkun muun valituksesta.

Paitsi naisilla on aina oikeus tehdä aloituksia miehistä, jotka valittavat jostain. Kertoo paljon naisten julmuudesta. Ajetaan mies mieluummin vaikka itsemurhaan kuin annetaan lupa valittaa.

Vierailija
18/21 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä valittaa vaikka mistä.

Itse kyllä pidän kaikkia ruikuttajia halveksittavina ihmisinä ja pyrin niitä välttelemään parhaani mukaan, valittavatpa sitten säätä, yksinäisyyttä, väsymystä tai sairautta. Kaikilla meillä on rekemme, ja mua nyt vaan ei valittajien seura kiinnosta ja miksi pitäiskään.

Ja mulla on kuulkaa ihan oikeus valita seurani...

Vierailija
19/21 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi naisilla on aina oikeus tehdä aloituksia miehistä, jotka valittavat jostain. Kertoo paljon naisten julmuudesta. Ajetaan mies mieluummin vaikka itsemurhaan kuin annetaan lupa valittaa.

Hyvä ettei ole mitään hampaankoloon jäänyt kuitenkaan.

Vierailija
20/21 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millähän perusteella? Aika monilla on kyllä myös vanhemmuudesta todella ruusunpunaisia kuvitelmia... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi