Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin karanneen koiran kiinni ja omistaja lupasi palkkion, mutta unohti (?) soittaa

Vierailija
09.06.2016 |

Tiistaina otin pikku karkulaisen kiinni kun juoksenteli pitkin autoteitä, itse omistaja ei ollut sillä hetkellä kotona vaan tyttärensä, mutta omistajarouva lupasi soittaa minulle seuraavana päivänä palkkiosta. Olen köyhä opiskelija eli rahalle on tarvetta, mutta onko kohteliasta laittaa esim. viesti missä kohteliaasti kysyisin asiasta? :D perhe vaikutti suht varakkaalta (3 Mersua ja hieno vene pihassa) joten tuskin rahasta on pulaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kysyisi kyllä. Ei se palkkion maksu mikään velvollisuus kuitenkaan ole, joten tuntuisi hullulta alkaa perätä palkkiota. Hyväksyisin tuossa tilanteessa vaan, että ei sitä palkkiota sitten tullut.

Vierailija
2/12 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostanpa kauhealta rahahaukalta... :DD ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän nuo varakkaat ovat kaikista piheimpiä joten et tule saamaan mitään paitsi hyvän mielen hyvästä teosta.

Vierailija
4/12 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauraus ei kasva jakelemalla rahaa ympäriinsä joten tuskin tulet saamaan yhtään mitään

Vierailija
5/12 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostanpa kauhealta rahahaukalta... :DD ap

Etkä vain kuulosta vaan olet sellainen

Vierailija
6/12 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan viestiä.

Vierailija
7/12 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäinkään rahan perään vinkuisi, autoit eläimen kotiin turvaan. Toki noin yleisesti ajatellen vituttaisi tuollainen "huijaus", mutta... Antaisin varmaan olla. Palkitkoon jos palkitsee. Minä löysin joskus puhelimen maasta, jotenkin toimitin sen omistajalle (tuntomerkkien jälkeen toki), ja en muista sainko mitään palkkiota. Kiva jos sain, ei haittaa jos en XD Sain puhtaan omatunnon ja hyvän mielen.

Vierailija
8/12 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo valitettavasti se palkkion maininta ei ole mikään tae tai velvoite. Ihmiset puhuvat kaikenlaisia ja rikkaat tuppaavat olemaan pihejä.

Vierailija
9/12 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*minä minkään

Vierailija
10/12 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan kiireiltään unohtanut, eli odottaisin vähän aikaa (pari päivää) ja sitten laittaisin kohteliaan viestin.

Kyllä itse ainakin haluaisin maksaa palkkion tuollaisessa tilanteessa, varsinkin jos olen sellaisen luvannut.

Vierailija
11/12 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuosta pari kymppiä olis liikaa ollut palkkiona. Mä olisin jo ajatellut mainettani, ennen kuin valehtelijaksi ja  epäreiluksi leimautunut. Kerran lupasi soittaa! Ei se unohtanut ole, kun koirakin muistuttaa joka päivä olemuksellaan ja varmasti kotona puhuvat "meidän pikku karkulaisesta". Vie seuraavan kerran löytöeläintaloon, niin menee raha ainakin hyvään tarkoitukseen ja oppii ämmä pitämään hurttansa kiinni.

Pieni palkkio on fiksuuden merkki. Tämä koiranomistaja on pihi ja ahne.

Vierailija
12/12 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaisi kysyä. Vaikka en ajattelisi, että palkkio jotenkin kuuluisi saada, kyllä minua harmittaisi rikottu lupaus. Olisi ollut parempi, ettei alunperinkään olisi luvattu mitään. Mutten oikein voisi vaatia toista pitämään lupausta, joka oli joka tapauksessa tarpeetonta hänen taholtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi