Stockan viimeinen virhe?
Tulikohan nyt Stockmann lopullisesti tiensä päätökseen tän viimeisimmän osoite-korttisotkunsa päätteeksi?
Kuulin tutuilta jo tästä, mutta nyt sain ite kirjeen myös, jonka mukaan emme asu enää mieheni kanssa samassa osoitteessa, joten ovat omatoimisesti lakkauttaneet yhteisen tilimme ja rinnakkaiskorttini oli muutettu tavalliseksi kantiskortiksi ilman luotto-ominaisuutta (mutta Exclusive-kortti silti, muahaha).
Nimen olivat sentäs nyt saaneet uusittua nykyiseksi, viiden vuoden jälkeen. Kun siitä naimisiin mennessäni kyselin, niin olivat sitä mieltä, että kortti täytyy käyttää loppuun ja sitten vaihtuu automaattisesti oikealle nimelle...
Olemme muuttaneet kolmesti sen osoitteen jälkeen, johon tämän päiväinen kirje oli mennyt alunperin. Myös tämä osoitteenmuutos hässäkkä on ollut uskomaton, aina osoitteeenmuutosta tehdessämme on jotain mennyt pieleen. Viimeisen muuton jälkeen ei enää onnistunut parista yrityksestä huolimatta, vaan 2,5 vuotta ovat menneet kantislehdet ym posti jonnekin.. Miehen osoitteen muutos on onnistunut ja laskut kyllä tulee. :D
Hauskaa sinänsä, että Stockmannilla ovat päätelleet asiaa tarkistamatta ettemme asu samassa osoitteessa, vaan olen muuttanut osoitteeseen, jossa asuin viisi vuotta sitten... Ottaa päähän sen verran, että taidanpa lakkauttaa koko kantisosakkuuden, kun kerran noin huonoa palvelua saa.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee eniten se niiden nettikauppa, jossa olisi hitosti potentiaalia mutta joka näyttää siltä ettei kukaan jaksa ylläpitää sitä tai päivittää sinne varastosaldoja, uutuustuotteita jne. tai ottaa kunnon valokuvia tuotteista.
Sitten ärsyttää se chatti, jos sille sanoo että valitettavasti siitä ei löydy minun kokoa, eikä siitä löydy, että eikö joku voisi laittaa sinne lisää saatavuutta esim. koolle M, niin sitten ne aina pahoittelee mutta kysyy että voinko auttaa sinua jotenkin muuten! No et todellakaan, koska teillä ei ole siellä nettikaupassa mitään!!!!!
Vaatteiden ja kenkien koot ovat aina loppuneet, jäljellä jotain XSää tai 41stä, ja kun menee tavarataloon niin siellä on 50 kappaletta samaa vaatetta tai kenkää eri kokoisina!
^sama. Ja jos kysyy netissä, että oisko jotain kokoa, niin suosittelevat käydä katsomassa myymälöissä.. Daa, miksihän etin netistä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee eniten se niiden nettikauppa, jossa olisi hitosti potentiaalia mutta joka näyttää siltä ettei kukaan jaksa ylläpitää sitä tai päivittää sinne varastosaldoja, uutuustuotteita jne. tai ottaa kunnon valokuvia tuotteista.
Sitten ärsyttää se chatti, jos sille sanoo että valitettavasti siitä ei löydy minun kokoa, eikä siitä löydy, että eikö joku voisi laittaa sinne lisää saatavuutta esim. koolle M, niin sitten ne aina pahoittelee mutta kysyy että voinko auttaa sinua jotenkin muuten! No et todellakaan, koska teillä ei ole siellä nettikaupassa mitään!!!!!
Vaatteiden ja kenkien koot ovat aina loppuneet, jäljellä jotain XSää tai 41stä, ja kun menee tavarataloon niin siellä on 50 kappaletta samaa vaatetta tai kenkää eri kokoisina!
^sama. Ja jos kysyy netissä, että oisko jotain kokoa, niin suosittelevat käydä katsomassa myymälöissä.. Daa, miksihän etin netistä..
Nimenomaan, ja varsinkin jos henkilö asuu vielä jossain josta 300+ kilsan matka lähimpään Stokkaan niin joo kannattaa käväistä! :DDDD
Jos ovat alkaneet myydä halal-lihaa, kuten toisessa ketjussa väitettiin, se saattaa olla yksi naula lisää arkkuun. Moni siirtyy muualle asioimaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ovat alkaneet myydä halal-lihaa, kuten toisessa ketjussa väitettiin, se saattaa olla yksi naula lisää arkkuun. Moni siirtyy muualle asioimaan.
Nimenomaan, sillä eläinrääkkäyksen julkinen kannattaminen ei näytä hyvältä ja kun sen asiakaskunta varmasti heillä kuitenkin hyvin pieni, ja ottaen huomioon että Suomessa on aika paljon ulkomaisten omistamia halal-lihakauppoja ennestään joissa halal-lihaostajat käyvät muutenkin jos kaupat tuttujensa omistuksessa, niin antaisivat niiden lihojen olla!
Meille kävi ihan sama.Mua lähinnä huvittaa, kuinkahan paljon jonkun työaikaa on tähänkin täysin turhaan kyttäykseen käytetty. Ainakaan itse en keksi, miten Stocka tästä hyötyy, ehkä sitten joku henkilöstöryhmä on tyytyväisempi, kun on saanut hoidettavaksi tällaisen mukavan puuhasteluhankkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin. Ja miksi tuo chatti on edes olemassa kun vastaukset ja apu on aina tuota että "en voi auttaa, käy myymälässä" jne.
Vierailija kirjoitti:
Meille kävi ihan sama.Mua lähinnä huvittaa, kuinkahan paljon jonkun työaikaa on tähänkin täysin turhaan kyttäykseen käytetty. Ainakaan itse en keksi, miten Stocka tästä hyötyy, ehkä sitten joku henkilöstöryhmä on tyytyväisempi, kun on saanut hoidettavaksi tällaisen mukavan puuhasteluhankkeen.
Tää korttisotku on supernolo.
Onko tästä tapauksesta jossain laajemmin tietoa? Ap viittaa niin.
Ja joo, samat kokemukset nettikaupasta. Eioota on, ja soittamalla tavarataloon voi varata tuotteen. Miksi se chatti-ihminen ei voi soittaa ja hoitaa asiakaspalvelua? Mulla on myös käynyt useamman kerran niin, että olen tuotteen maksanut, mutta sitä ei sitten ole tullutkaan. Kerran olivat jopa palauttaneet rahat tilille (olettaen, että tilinumero olisi edelleen sama) kysymättä mitään. Ja taas tavarataloista tuotteen sain. Tavaratalonoutona olin vielä tuotteet ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Ja se, että kun on esim. joku alekampanja, niin joutuu selaamaan joka ikisen puun läpi jos aikoo tuotteet nähdä - ja siellä sivulla saattaa sitten olla 1 tai 2 tuotetta! Toisinsanoen, jos haluan nähdä alelamput, joudun selaamaan tyyliin (en jaksa tarkistaa tarkkaa) Ale -> sisustus -> valaisimet -> seinävalaisimet -> "aha, täällä oli 1 lamppu". Sitten Ale -> sisustus -> valaisimet -> lattiavalaisimet -> "jaa, kokonaiset 2 kappaletta". Ale -> sisustus -> valaisimet -> kattovalaisimet -> "taas 1 valaisin" ja niin edelleen. Ihan hirveä poukkoilu puussa, kun voisi riittää että katsoo Ale -> sisustus -tasolta kaikki sisustusjutut tai sitten Ale -> sisustus -> valaisimet -> puolelta kaikki valaisimet.
Toinen juttu sitten tietysti se, että kannattaako mitään Alea edes mainostaa, jos tavaratalolla on niitä aletuotteita jonkun harrastelija-autotalli-yrityksen verran, luokkaa 1-2 kappaletta kategoriassaan... Itse en viitsi mitään aleja enää edes käydä katsomassa tämän takia.
En ole kyllä nettikaupassa juuri XS-kokoa nähnyt. Olen sieltä kyllä useimmiten numerokokohakuja tehnytkin, eli hakenut kokoani 32. Aina saan ilmoituksen, että sitä kokoa ei nettikaupassa ole. Kas kun ainakin Helsingin ja Tampereen tavarataloissa on sitä kokoa noista laatumerkeistä! Tuntuu, että Stokka ei oikein itsekään tiedä, kannustaisiko asiakkaita verkkokauppaan vai ei. Mutta minun osalta verkkoasioinnin yrittäminen on loppu. Kun ei ole, niin ei ole.
Omalta kohdaltani Stokkan suurimpana virheena pidin parin vuoden takaista aukioloajan lyhentämistä 21:stä 20:een arkisin (Tampereella). Minulle kun ainoa aika työni takia olisi ollut asioida kello 20:n jälkeen. Yhtä asiakasta ei Stokka tietysti kaipaa, mutta olin sentään aikoinaan exclusive-asiakas pelkillä ruokaostoksillani.
Olen yrittänyt tukea Stokkaa vieläkin sen mukaan kuin pääsen käymään, mutta ei hyvältä näytä. Palvelu on edelleen hyvää, mutta muuten henkilökuntaa vaivaa selvä apaattisuus. Enkä kyllä ihmettele. Turha on pelkkää verkkokaupan nousua Stokkan tilanteesta syyttää, paljon on muutakin tehty väärin ja pitkään. Johdossa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tästä tapauksesta jossain laajemmin tietoa? Ap viittaa niin.
Ja joo, samat kokemukset nettikaupasta. Eioota on, ja soittamalla tavarataloon voi varata tuotteen. Miksi se chatti-ihminen ei voi soittaa ja hoitaa asiakaspalvelua? Mulla on myös käynyt useamman kerran niin, että olen tuotteen maksanut, mutta sitä ei sitten ole tullutkaan. Kerran olivat jopa palauttaneet rahat tilille (olettaen, että tilinumero olisi edelleen sama) kysymättä mitään. Ja taas tavarataloista tuotteen sain. Tavaratalonoutona olin vielä tuotteet ostanut.
Ei vissiin missään lehdessä ole vielä juttua, mutta viime ja tän viikon aikana on ihmiset näitä kirjeitä saaneet.
Vierailija kirjoitti:
Tulikohan nyt Stockmann lopullisesti tiensä päätökseen tän viimeisimmän osoite-korttisotkunsa päätteeksi?
Kuulin tutuilta jo tästä, mutta nyt sain ite kirjeen myös, jonka mukaan emme asu enää mieheni kanssa samassa osoitteessa, joten ovat omatoimisesti lakkauttaneet yhteisen tilimme ja rinnakkaiskorttini oli muutettu tavalliseksi kantiskortiksi ilman luotto-ominaisuutta (mutta Exclusive-kortti silti, muahaha).
Nimen olivat sentäs nyt saaneet uusittua nykyiseksi, viiden vuoden jälkeen. Kun siitä naimisiin mennessäni kyselin, niin olivat sitä mieltä, että kortti täytyy käyttää loppuun ja sitten vaihtuu automaattisesti oikealle nimelle...
Olemme muuttaneet kolmesti sen osoitteen jälkeen, johon tämän päiväinen kirje oli mennyt alunperin. Myös tämä osoitteenmuutos hässäkkä on ollut uskomaton, aina osoitteeenmuutosta tehdessämme on jotain mennyt pieleen. Viimeisen muuton jälkeen ei enää onnistunut parista yrityksestä huolimatta, vaan 2,5 vuotta ovat menneet kantislehdet ym posti jonnekin.. Miehen osoitteen muutos on onnistunut ja laskut kyllä tulee. :D
Hauskaa sinänsä, että Stockmannilla ovat päätelleet asiaa tarkistamatta ettemme asu samassa osoitteessa, vaan olen muuttanut osoitteeseen, jossa asuin viisi vuotta sitten... Ottaa päähän sen verran, että taidanpa lakkauttaa koko kantisosakkuuden, kun kerran noin huonoa palvelua saa.
Toi korttihomma on ollut Nordean virhe, eikä Stockmannin. Ei Stocka ole pankki..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi korttihomma on ollut Nordean virhe, eikä Stockmannin. Ei Stocka ole pankki..
On siinä Stocka mukana, koska asiakastiedot on otettu niiden rekisteristä. Nordea hoitaa vain luottokortit. Näiden kahden puljun välillä ei vain tunnu tieto kulkevan. Siitä tämäkin tapaus johtunee.
Sama kosmetiikkatuotteiden kanssa, siellä on taas joku suuri ja mainostettu ALE ja kun menet meilin saatuasi katsomaan, klikkailet nettikaupassa eteenpäin tuoteryhmää ja muuta niin lopulta siellä koko kosmetiikka-ALEssa on joku rupunen deodorantti -10% alennuksessa!
En tajua kelle ne asiakastietoja sitäpaitsi jakelee ja miksi, kun minulle soitti joku vanhempi puhelinmyyntinainen että kun minulla on heidän luottokortti että nyt saisi vakuutuksen edullisesti ja että "jos tulee syöpä", ja "kun tulee syöpä niin saa sen verran" ja "sitten jos syöpä niin"..... siis voi helvetti mua alkoi ällöttämään ja voin pahoin koska sekä setäni että enoni olivat kuolleet peräkkäisinä päivinä (eri) syöpään vasta muutama päivä sitten ja vaikka yritin lopettaa puhelua, niin sieltä tuli vielä korotettua ääntä että "no mutta kun syöpä, syöpä, syöpä voi tulla"! Jäi vastenmielinen olo ja siksi en enää halunnut astua jalallanikaan heidän tavarataloonsa!
Vierailija kirjoitti:
En tajua kelle ne asiakastietoja sitäpaitsi jakelee ja miksi, kun minulle soitti joku vanhempi puhelinmyyntinainen että kun minulla on heidän luottokortti että nyt saisi vakuutuksen edullisesti ja että "jos tulee syöpä", ja "kun tulee syöpä niin saa sen verran" ja "sitten jos syöpä niin"..... siis voi helvetti mua alkoi ällöttämään ja voin pahoin koska sekä setäni että enoni olivat kuolleet peräkkäisinä päivinä (eri) syöpään vasta muutama päivä sitten ja vaikka yritin lopettaa puhelua, niin sieltä tuli vielä korotettua ääntä että "no mutta kun syöpä, syöpä, syöpä voi tulla"! Jäi vastenmielinen olo ja siksi en enää halunnut astua jalallanikaan heidän tavarataloonsa!
Otin aikoinaan Stokkan kautta kanta-asiakkaille tarjotun syöpävakuutuksen. VAkuutusyhtiö ACE Europe. Kuusi vuotta maksoin vakuutusta, kunnes yhtäkkiä irtisanoivat sen, kun olivat itse laskeneet riskin väärin - vakuutus oli liian halpa kuluihin nähden, aika moni oli ehtinyt syövän saada! Tosi kiva maksaa kuusi vuotta vain, jotta vakuutusyhtiö itse irtisanoo vakuutuksen. Sillä rahalla olisi kivan ulkomaanmatkan tehnyt...
Eli en suosittele heidän syöpävakuutuksiaan. Rahastavat joitakin vuosia ja potkaisevat sitten ne asiakkaat, jotka eivät ole vielä sairastuneet, pellolle.
Se on kumma kun suomalaiset ei edelleen tajua, että verkkokauppa on verkkokauppa ja myymälä on myymälä. Mistä verkkokaupan myyjä tietäisi myymälän tilanteen, kun ei siellä edes fyysisesti työskentele(?). Tuskin se myyjä myöskään voi sinulle koon XS paidaksi muuttua, jos on loppu varastolta.
Siitä olen samaa mieltä, että suomalaisten tavaratalojen verkkokaupat on aika kuraa, ihan kuin ei uskallettaisi tehdä sitä kunnolla. Ei tuota tuollaisenaan mitään lisäarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Se on kumma kun suomalaiset ei edelleen tajua, että verkkokauppa on verkkokauppa ja myymälä on myymälä. Mistä verkkokaupan myyjä tietäisi myymälän tilanteen, kun ei siellä edes fyysisesti työskentele(?). Tuskin se myyjä myöskään voi sinulle koon XS paidaksi muuttua, jos on loppu varastolta.
Siitä olen samaa mieltä, että suomalaisten tavaratalojen verkkokaupat on aika kuraa, ihan kuin ei uskallettaisi tehdä sitä kunnolla. Ei tuota tuollaisenaan mitään lisäarvoa.
On se kumma kun suomalaiset liikkeet ei ymmärrä että heidän kauppansa X on kauppa X, oli sitten kyseessä myymälä tai verkkokauppa. Sais vähän enemmän sitä myyntiäkin.