Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panin ystävän miestä..

Vierailija
09.06.2016 |

Ihan hirvee syyllisyys. Oon vaan päiväkausia kelannut, mitä tehdä. Onko kukaan päässyt tällaisesta koskaan yli, että asia oikeasti unohtuisi? Siis että jatkaa vaan elämää ja se syyllisyys loppuu joskus ja kaikki on hyvin. Haluaisin että asia olisi äkkiä muisto vain. Tuntuu että miten voin enää koskaan nähdä heitä ja olla normaalisti. Jos kerron, onko se minun asia kertoa, vai miehen? Onko kukaan saanut tällaista koskaan anteeksi ystävältä?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä mitään.. Pakkaat vain kamasi ja muutat ystäväsi tilalle. Sattuuhan noita naisen vaihdoksia. 

Ystävänä en antaisi tuota koskaan anteeksi..jotkut asiat kannattaa jättää tekemättä.

Vierailija
2/61 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Sattuuhan noita.

Panin kerran kaverini naista vahingossa. Paraneeko tai muuttuuko asia jotenkin miettimällä. Tuskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pannut mutta kännisuhmuroinut kyllä. Oli vain suutelua ja oltiin  nuoria, alle parikymppisiä. Ystävä antoi anteeksi.

Vierailija
4/61 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saåtana mikä Iutka!!!

Vierailija
5/61 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ei tiedä, se ei voi loukata. Kannat syyllisyyden ja otat etäisyyttä "ystävään" kunnes välinne luontevasti katkeavat. Vähintä mitä voit(te) tehdä on säästää hänet tiedolta.

Vierailija
6/61 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ei tiedä, se ei voi loukata. Kannat syyllisyyden ja otat etäisyyttä "ystävään" kunnes välinne luontevasti katkeavat. Vähintä mitä voit(te) tehdä on säästää hänet tiedolta.

Tuntuu pahalta luopua ystävästä. Ollaan koettu niin paljon yhdessä. En tajua miksi menin mokaamaan näin, ihan sietämätön olo.

Vierailija
7/61 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu pahalta luopua ystävästä. Ollaan koettu niin paljon yhdessä. En tajua miksi menin mokaamaan näin, ihan sietämätön olo.

siis -ap

Vierailija
8/61 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ilmeisesti ollut todellisuudessa niin tärkeä ystävä sinulle. Etäisyys ja välit poikki ja kestä syyllisyys.

Vierailija
9/61 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan: Se oli vanhinko, tietenkin.

Vierailija
10/61 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä panit? Strapilla vai?

Vierailija
11/61 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan: Se oli vanhinko, tietenkin.

No en tietenkään ajattele että se on vahinko. Aina ollut humoristiset flirttailevat välit ja tullaan toimeen.. en vaan tajua mitä ajattelin.. Tuntuu että olisi pakko kertoa ystävälle, mutta onko se väärin oman huonon omantunnon vuoksi kertoa. -ap

Vierailija
12/61 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä on mutta leikitään, että on totta:

Tuo minä-minä-ja-minun-mielihyväni tilanteeseen alunperinkin johti. Ei muilla ihmisillä väliä, kunhan sinulla vaan on hyvä olo.

Mutta arvaan jo, miten tämä keskustelu etenee: seuraavaksi alkaa ponteva vakuuttelu, että kaverilla on oikeus tietää.

Vierailija
13/61 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut se ystävä, jonka mies sekoili parhaaksi ystäväksi luulemani naisen kanssa, kännissä juhannuksena.

Eivät kertoneet mulle heti. Mutta mies tunnusti paljon myöhemmin, koska valhe oli jo tullut meidän parisuhteeseen ja parisuhde oli kääntynyt huonoksi; mies sitten kertoi asian.

Yritin jatkaa sekä ystävyyttä että parisuhdetta, mutta kummastakaan ei lopulta tullut mitään. Itseäni ajatellen olisin tehnyt viisaasti kun olisin pistänyt heti välit poikki kumpaankin.

Sun kaltaisille naisille on ihan oma helvettinsä. Kidu siinä, ansaitset sen.

Vierailija
14/61 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hirveä ihminen. Ja vielä hirveämpää on olla kertomatta, kyllä sen ystävän kuuluu saada tietää, että mies on pettäjä.

Vierailija
15/61 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä panit? Strapilla vai?

Pimpilläni........ratsastaessani hänen päällään.

Vierailija
16/61 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista sattuu, se ei ehkä ollut niin tärkeä sulle...... ehkä....

Vierailija
17/61 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhhhaaaahhaaaa, tää liittyy siihen aiempaan viestiketjuun, jossa mies petti vahingossa vaimoaan :D

Hyvä provo!

Vierailija
18/61 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sua iljetä kun kalu on uinut kaverisi rönttösessä ennen sua?

Vierailija
19/61 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaako kaverin mies kertoa?

Vierailija
20/61 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy erottaa kaksi asiaa.

a) Jos on vaan fyysistä kipinää ja pannaan, ei sitä kellekään kerrota. Ei tarvitse pyydellä eikä antaa anteeksi. Se on vaan kiva juttu teidän kahden välillä ja that's it.

b) Jos on henkistä yhteyttä muuhunkin kuin seksisuhteeseen tai kertaseksiin, niin silloin tilanne on paljon kinkkisempi. Jos siis kyseeseen tulee sinun ja miehen yhteiselo, ja ystävän ja miehen ero. Silloin tottakai tilanne pitää tunnustaa enkä usko ystävyydellä olevan enää minkäänlaisia jakumisen mahdollisuuksia.

Ja jeesustelijoille tiedoksi, että tilannetta a tapahtuu ihan jatkuvasti, vaikka päivänvaloon tulleet tapaukset ovat ehkä promille kaikista. Vaikka joku ahtaassa, tuomitsevassa ja pelokkaassa maailmassaan haluaisikin nämä tuomita, niin näitä vaan on, ja paljon. Olen tähän ikään mennessä vaan nähnyt niin paljon ympärilläni ja ymmärtänyt myös sen, että nämä tapaukset eivät ole niin mustavalkoisia. Itselläni ei ole kokemusta siis tuosta, mutta ystävänä olen kuunnellut, kaikkia osapuolia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme