Poikaystävä suuttui kun jaksoin nostaa hänen 90-kiloisen kaverinsa ilmaan ja hän ei
He painivat olohuoneessa sellaista leikkipainia ja hänen kaverinsa möläytti "Hei *Iisakin varmaan jaksais nostaa mut, tuu Iisa kokeilemaan" no kokeilin sitten ja jaksoin nostaa hänet ilmaan. Kun kaveri oli lähtenyt poikaystävä tiuskaisi minulle että oliko minun pakko nolata hänet. Nyt mököttää eikä puhu minulle.
Kommentit (12)
Tuo nosto on hyvä trikkitemppu jolla voi nolata vahvoja kavereita:
En nyt sentään Xena, mutta harteikkaampi kuin poikaystävä + vähän pidempi ja painavampi.
Ap
Nosta poikaystävä pihalle jäähtymään.
Miten voit seurustella tuollaisen piipittävän narukätisen kääpiön kanssa? Vaihda oikeaan mieheen.
Jaksan minäkin nostaa miestäni, vyötäröltä kiinni. Painoa hänellä on 105kg. Itse olen 157cm ja 64kg.
painii kaverinsa kanssa olohuoneessa? kuulostaa todelliselta helmeltä
Minäkin jaksoin nostaa mieheni ilmaan, kun hän oli 95-kiloinen. Itse olin silloin 167 cm / 62 kg, en erityisen lihaksikas, sillä en ole harrastanut salia tms. vaan juoksua ja hiihtoa. Ei ole siis pakko olla mikään mahdoton amatsooni, vaan normaali kunto riittää. Nykyään mies on 110 kg enkä enää saa nousemaan. Hänellä on tavoitteena taas tuo 95 kg.
😃