Kuivashampoo kaupasta!
Nyt pitäis saada joku hyvä kuivashampoo kaupasta! Vesi katki tään päivän mut hiukset pitäis pestä. APuvaa, joku hyvä et voi käyttää muulloinkin kun remontti vaatii veden katkasun välillä. Ei oma remontti....
Kommentit (16)
Esim. Klippoteket hyvä ja edullinen. Toinen klassikko Batiste.
Batistea minäkin tulin ehdottamaan. Itselleni on ruskeat hiukset ja se tummille hiuksille tarkoitettu toimii erittäin hyvin :)
nehän on kauheeta myrkkyä iholle !
Batiste (erityisesti se tuuheuttava) on hyvä, samoin Herbinan vihreäkorkkinen ja Klippoteket.
Klippoteket (vaaleanpunainen purkki) on tehokasta, mutta tuoksu on todella voimakas.
Itseäni kiinnostaa myös tuon batisten tuoksu ja hinta.
Batiste maksaa muistaakseni jonkun 6-7 e. Tuoksu on voimakas (mulla on se XXL-versio eli supertuuheuttava) mutta aika hyvä.
Tuskin. Onhan hiuslakatkin varmaan kaikki ällöttävän hajuisia.
Älää ainakaan osta rainbowia!! Erehdyin viime viikolla ostamaan ja hiukset menivät ihan paskaksi :D Ensinnäkin, ne eivät näyttäneet puhtaalta vaan rasvaisuus näkyi selvästi, toisekseen hiuksista tuli älyttömän kuivat ja kolmannekseen, se ei lähtenyt hiuksista vaikka pesin 4 kertaa shampoolla, yhä tuntuu sellaiselta "tahmaiselta" hiukset.
Paras mitä olen kokeillut on Sunsilkin, tekee hiukset puhtaan näköisiksi ja tuntuisiksi ja lähtee helposti yhdellä pesulla :)
Sori kirjoitusvirheet, bussissa kirjoittelen puhelimella. -14
Mulla on Herbinan hajustamaton eli tämä: http://www.herbina.fi/tuotteet/sensitive/sensitive-hajusteeton-kuivasha… ja olen ollut tyytyväinen. Olen hajusteyliherkkä, joten mikään hajustettu ei tule kuuloonkaan, onneksi olen tuohon tyytyväinen.
Batiste on jees, sitä myydään S-ryhmän kaupoissa ainakin. Hätätilassa sitten Herbina, sitä löytyy mistä vaan.