Meneekö jo liian härskiksi - Sanni Gran-Laakonen ostoksilla
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2016060821698558_uu.shtml
Seuraukset jos tämä kaikki on totta?
Kommentit (5)
Vielä iltaläpyn kommenteissa ansateoria :)
I
Pekka Palén
Hämeenlinna
I
"Kulttuuriministerin" nimellä ministerin pestiä istunut Suvi Lindén sai kenkää, annettuaann "Koti Golf" seuralleen vain yhden miljoonan avustuksen vuonna 2002. Jos tämä on lievempi rike, kuin Lindén´in,mihin olemme tulleetkaan. Kuitaanko tämäkin vain olankohautuksella; Sorry siitä, vai pystyikö Stubb ihan tosiaan asettamaan ansan, johon tämä, kiusallisiakin hölmöilyjä aikaansaanut broilerhöna lensi oikopäätä? Ja näin kykypuolue pääsee eroon hänestä?
Tykkää · Vastaa · Merkitse roskapostiksi · 5 · 4 t · Muokattu
----------------------------------------
Jutun tekijät
Iltalehden toimittajat, Tommi Pakkonen, Olli Ainola
Ihan sama missä tuo akka on ostoksilla. Olen kokoomuksen kannattaja ja tuo muija saa minun puolesta painua hiiteen! Mitään hyvää se ei ole keksinyt sinä aikana kun on ollut hallinnossa mukana. Elina Lepomäki pitää saada Kokoomuksen puheenjohtajaksi, ja mieluusti korvaamaan tuo tyhmistä tyhmin ämmä ministerinä.
Mies Vaipoissa kirjoitti:
Ihan sama missä tuo akka on ostoksilla. Olen kokoomuksen kannattaja ja tuo muija saa minun puolesta painua hiiteen! Mitään hyvää se ei ole keksinyt sinä aikana kun on ollut hallinnossa mukana. Elina Lepomäki pitää saada Kokoomuksen puheenjohtajaksi, ja mieluusti korvaamaan tuo tyhmistä tyhmin ämmä ministerinä.
Ei Grahn-Laasonen tyhmältä vaikuta. Varmaan tukee Stubbia koska sitä kautta edistää omaa asemaansa politiikassa. Grahn-Laasonenhan on joutunut ottamaan hirveästi kuraa niskaansa esim. koulutussäästöistä, vaikka ei itse niitä ole varsinaisesti ajanut, on lähinnä vain toteuttanut niitä.
Orpo valitaan seuraavaksi puheenjohtajaksi, saa nähdä miten Grahn-Laasoselle sitten käy ministeripelissä.
Stubb juoninut itse tämän jäähalli-jutun taatusti. Grahn-Laasonen on vain välikappale tässä jutussa, hän tietysti auttaa parhaansa mukaan Stubbia, jos tämä vain pyytää. En pidä Grahn-Laasosta kovin pahana tyyppinä, Stubb on sen sijaan syvältä.
Nopeasti suomalaisen politiikan huipulle kiivennyt opetus- ja kulttuuriministeri Sanni Grahn-Laasonen (kok) on lahjakkaampi poliitikko kuin moni tajuaa. Kokoomusministeri ei ole pelkkä himoleikkaaja. Hän osaa myös siltarumpupolitiikan.
.
Kynsiään Grahn-Laasonen väläytti viime viikolla.
.
Opetusministeri vei hallituksen talouspoliittisen ministerivaliokunnan kumileimasimeen ehdotuksensa, jonka mukaan hallitus antaa Tampereen uudelle kiekkohallille valtiontukea 18 miljoonaa euroa.
.
Ehdotus meni sukkana läpi.
.
Päätös tuli puskista. Se yllätti täydellisesti monet urheiluvaikuttajat, hallituspuoluekollegat ja virkamiehet, jotka eivät kuulu ministerin sisäpiiriin.
.
Osa valtion liikuntaneuvoston jäsenistä hermostui luettuaan opetusministeriön laatiman päätöstiedotteen. Jotkut säikähtivät, että ministeri tyhjentää kerralla liikuntapaikkarakentamisen varatut tuet tamperelaisten suurhalliin.
.
................................................................
.
Valtavia koulutusleikkauksia valittaneelle akateemisille yhteisölle Grahn-Laasonen on vastannut kopeasti ja selittänyt, ettei rahaa ole. Yhtäkkiä ministerin pöytälaatikosta kuitenkin löytyy iso tukku isännätöntä kahisevaa.
Mitä oli tapahtunut?